AnonymBruker Skrevet 2. mars #11481 Skrevet 2. mars Telthusbakken - endelig et hus til salgs der 🤩 Ikke min stil innvendig, men så gøy å se likevel ❤️ Trehusmiljø med røtter tilbake til 1700-tallet ❤️ En idyll av det sjeldne - Påkostet bolig i Telthusbakken - Ildsteder - Stort spisekjøkken - Herlige uteplasser - Utsikt | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 7 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars Forfatter #11482 Skrevet 2. mars (endret) Ikke ofte jeg legger ut se&hør-link, men her kommer den. Der er trikset og mikset med de opprinnelige papirene og kjøper må nok få ting godkjent eller sette alt tilbake til opprinnelig stand i en leilighet. https://www.seher.no/kjendis/selger-ut-pappas-gave/84308782 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=450734719&ci=3 Endret 2. mars av Hoppetaujenta 3
enkefru Skrevet 2. mars #11483 Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Telthusbakken - endelig et hus til salgs der 🤩 Ikke min stil innvendig, men så gøy å se likevel ❤️ Trehusmiljø med røtter tilbake til 1700-tallet ❤️ En idyll av det sjeldne - Påkostet bolig i Telthusbakken - Ildsteder - Stort spisekjøkken - Herlige uteplasser - Utsikt | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Syntes det var helt nydelig innvendig også (litt mørkt på kjøkkenet kanskje bare), og grusom hønsestige opp fra kjøkken, men virkelig en perle det der 🤩 3 1
Million Skrevet 2. mars #11484 Skrevet 2. mars (endret) AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Telthusbakken - endelig et hus til salgs der 🤩 Ikke min stil innvendig, men så gøy å se likevel ❤️ Trehusmiljø med røtter tilbake til 1700-tallet ❤️ En idyll av det sjeldne - Påkostet bolig i Telthusbakken - Ildsteder - Stort spisekjøkken - Herlige uteplasser - Utsikt | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Det var koselige greier og morsomt å eie et historisk hus. Men eh.... den prisstigningen da? Det ble solgt i både 2016 og 2022, og har siden sist, altså bare fire år, økt 4.5 millioner i pris!!?? Over en million i året siden siste salg i prisøkning? Det er det f.... ikke verdt altså. Greit nok at de forrige har renovert mye (2016 og -17 står det), men det var en rå prisøkning på kort tid. Å tjene 4 millioner på 4 år bare ved å bo og eie et lite hus på 145 kvadrat...? Endret 2. mars av Million 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars #11485 Skrevet 2. mars enkefru skrev (2 minutter siden): Syntes det var helt nydelig innvendig også (litt mørkt på kjøkkenet kanskje bare), og grusom hønsestige opp fra kjøkken, men virkelig en perle det der 🤩 Ja, jeg trekker det jeg skrev 😄 Jeg ble så overveldet både av det mørke kjøkkenet og hønsestigen at det tok litt overhånd for meg. Men ellers 👍 Anonymkode: 30331...769 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars #11486 Skrevet 2. mars Million skrev (4 minutter siden): Det var koselige greier og morsomt å eie et historisk hus. Men eh.... den prisstigningen da? Det ble solgt i både 2016 og 2022, og har siden sist, altså bare fire år, økt 4.5 millioner i pris!!?? Over en million i året siden siste salg i prisøkning? Det er det f.... ikke verdt altså. Greit nok at de forrige har renovert mye (2016 og -17 står det), men det var en rå prisøkning på kort tid. Å tjene 4 millioner på 4 år bare ved å bo og eie? Ja, helt enig!! Bra observasjon 😊 Anonymkode: 30331...769 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #11487 Skrevet 5. mars https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=453761737 Dette huset synes jeg var helt nydelig😍men ble svimmel av alle etasjene og kjøkkenene. Og enebolig, men felles inngang? Men det er hus fra 1750 og de har bevart mye av det gamle. Gash, treveggene😍 Anonymkode: d8521...1a9 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #11488 Skrevet 5. mars K.B. skrev (På 12.10.2025 den 19.05): Rett ved der jeg bor. Et godt eksempel på at penger ikke kan kjøpe stil.. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=402579198&ci=49 Ikke solgt ennå, ser det ut til… overraskende. 🤣 Først må du bla opp 20 millioner, og så må du punge ut uante mengder millioner for å pusse opp for å få ut alle de fæle, blanke flatene og ellers alt som var feil ved boligen. Anonymkode: 18d3b...e81 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #11489 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=453761737 Dette huset synes jeg var helt nydelig😍men ble svimmel av alle etasjene og kjøkkenene. Og enebolig, men felles inngang? Men det er hus fra 1750 og de har bevart mye av det gamle. Gash, treveggene😍 Anonymkode: d8521...1a9 1750! 🥰 Fantastisk. Men jeg synes de hadde beholdt for lite av særpreget. Altfor mye hvitt og gips til å være et hus som nærmer seg 300(!!!) år gammelt. Anonymkode: 18d3b...e81 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars #11490 Skrevet 5. mars Hoppetaujenta skrev (På 2.3.2026 den 11.35): Ikke ofte jeg legger ut se&hør-link, men her kommer den. Der er trikset og mikset med de opprinnelige papirene og kjøper må nok få ting godkjent eller sette alt tilbake til opprinnelig stand i en leilighet. https://www.seher.no/kjendis/selger-ut-pappas-gave/84308782 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=450734719&ci=3 Solgt allerede. Tydeligvis er noen villige til å ta sjansen! Man kan sikkert leie ut de leilighetene der for veldig mye penger i måneden. Gitt at man ikke får uønsket oppmerksomhet fra kommunen pga Se og hør, da. 🤣 Anonymkode: 18d3b...e81 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars #11491 Skrevet 6. mars På snakk om 1700-tallet (de forrige postene) Gammelt unikt setertun i Telemark til salgs. | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 1
sofie777 Skrevet 6. mars #11492 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (36 minutter siden): På snakk om 1700-tallet (de forrige postene) Gammelt unikt setertun i Telemark til salgs. | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Det er selgeren selv som har lagt dette ut. Det ser man jo dessverre på bildene. Mange er fine, men en profesjonell megler og fotograf hadde nok lagt vekt på andre bilder og fra flere rom 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars #11493 Skrevet 6. mars Og her har vi 1800-tall og dukkestue-følelse innvendig 🙂 Arendal - Sjelden sjarmerende eiendom med romantisk liten enebolig, idyllisk tomt og nærhet til vannet og sentrum | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars #11494 Skrevet 6. mars sofie777 skrev (16 minutter siden): Det er selgeren selv som har lagt dette ut. Det ser man jo dessverre på bildene. Mange er fine, men en profesjonell megler og fotograf hadde nok lagt vekt på andre bilder og fra flere rom Helt enig 😊 Anonymkode: 30331...769
AnonymBruker Skrevet 6. mars #11495 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Og her har vi 1800-tall og dukkestue-følelse innvendig 🙂 Arendal - Sjelden sjarmerende eiendom med romantisk liten enebolig, idyllisk tomt og nærhet til vannet og sentrum | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Veldig nusselig og alle gode ting, men jeg hadde ikke tatt sjansen på å kjøpe i området der. For en del år siden var det trøbbel for en del av dem som bodde nært, for senteret (som skimtes oppe til høyre på bilde seks) ville ha plass til utbygging og det ble storbråk. "Vil dere ikke gå frivillig, så tar vi det bare!" Meget skummelt syns nå jeg. Anonymkode: 809a2...c63 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars #11496 Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ikke solgt ennå, ser det ut til… overraskende. 🤣 Først må du bla opp 20 millioner, og så må du punge ut uante mengder millioner for å pusse opp for å få ut alle de fæle, blanke flatene og ellers alt som var feil ved boligen. Anonymkode: 18d3b...e81 Hjelpes - blir jo både svimmel og kvalm over de greiene der - er det mulig... Anonymkode: 4e9ab...c57 3
Sioux Skrevet 7. mars #11497 Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 5.3.2026 den 20.50): Ikke solgt ennå, ser det ut til… overraskende. 🤣 Først må du bla opp 20 millioner, og så må du punge ut uante mengder millioner for å pusse opp for å få ut alle de fæle, blanke flatene og ellers alt som var feil ved boligen. Anonymkode: 18d3b...e81 Midwest McMansion møter Boca Raton golden hell. 3
Miss Meilir Skrevet 7. mars #11498 Skrevet 7. mars Kunne fint ha bodd i dette huset, med vakker hage og utsikt 😊 Praktfull og velholdt eiendom med landlig og idyllisk beliggenhet | Tomt på 1369 kvm | Sjelden mulighet - bør sees! | FINN eiendom 2
enkefru Skrevet 7. mars #11499 Skrevet 7. mars Miss Meilir skrev (16 minutter siden): Kunne fint ha bodd i dette huset, med vakker hage og utsikt 😊 Praktfull og velholdt eiendom med landlig og idyllisk beliggenhet | Tomt på 1369 kvm | Sjelden mulighet - bør sees! | FINN eiendom Fantastisk beliggenhet, men syntes ikke selve huset var noe særlig…. Ser ut som et typisk ferdighus fra 70/-80-tallet som er bygget på et par ganger, og uten sjarm og stil, men tomta var jo suveren som sagt 4
Million Skrevet 8. mars #11500 Skrevet 8. mars Snublet over en annonse for et hus til salgs på Hasle/Løren i Oslo. Løren er vel mest "kjent" for alle sine nye blokker som har poppet opp der de siste årene, men dette er altså et hus, en enebolig. Det er et område med en del hus der også, mot Hasle. Huset var greit, det, fint og nytt (bare fire år) helt til jeg så plantegningen for andre etasje... Jeg blunket to ganger for jeg trodde jeg så feil, men.... må man virkelig gå gjennom det første soverommet for å komme til de to andre soverommene til venstre på plantegningen?? Det var jo virkelig en klønete løsning jeg tviler på at særlig mange ønsker seg... eller hva mener folket? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå