Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ble bare sittende og lure på hvordan de har løst brannsikkerhet/rømningskrav for den leiligheten der. Er det bare heisadkomst? Ser jo nesten sånn ut. Og en stigebil kommer seg jo ikke opp til åttende etasje utpå brygga der, så man kan vel ikke reddes fra balkong. Skal uansett være to rømningsveier.

Anonymkode: ef6b8...f09

Det står "Trapperom" til venstre for heisen, men det ser vanskelig ut, der ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man ifører seg spesialutstyr og hopper i havet for egen maskin? :klo: 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ble bare sittende og lure på hvordan de har løst brannsikkerhet/rømningskrav for den leiligheten der. Er det bare heisadkomst? Ser jo nesten sånn ut. Og en stigebil kommer seg jo ikke opp til åttende etasje utpå brygga der, så man kan vel ikke reddes fra balkong. Skal uansett være to rømningsveier.

I avisartikkelen stod det noe om at de var eneste leiligheten i den etasjen, så de hadde også dekorert trappeoppgangen, også var det et bilde. Så det er en eller annen form for trapp

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.2.2026 den 22.11):

Det er trappeoppgang også, i tillegg til heis. De i artikkelen er eneste leilighet på toppen, så de hadde tatt seg til rette i oppgangen og dekorert den også med fullt av sine malerier og bilder. Var et bilde av det.

Skrevet

Jeg er for tiden på boligjakt, og er innom finn.no flere ganger om dagen for inspirasjon :) Dsv ikke funnet noe som frister enda, men jeg kom over en leilighet med helt grusom planløsning. Altså, 11 millioner for den her?! Hvor skal man ha møblene hen? Jeg har f.eks skjenk, vitrineskap, tv-benk etc. Og i tillegg er leiligheten skeiv 😮 Jeg takler ikke skeive rom, blir stressa av det. 

Smakfullt oppusset og påkostet 3-roms | Solrik, vestvendt balkong på 6 m² | Nydelig utsikt | Heis | Felles takterrasse | FINN eiendom 

• Liker 3
Skrevet
Ellie Italia skrev (5 minutter siden):

Jeg er for tiden på boligjakt, og er innom finn.no flere ganger om dagen for inspirasjon :) Dsv ikke funnet noe som frister enda, men jeg kom over en leilighet med helt grusom planløsning. Altså, 11 millioner for den her?! Hvor skal man ha møblene hen? Jeg har f.eks skjenk, vitrineskap, tv-benk etc. Og i tillegg er leiligheten skeiv 😮 Jeg takler ikke skeive rom, blir stressa av det. 

Smakfullt oppusset og påkostet 3-roms | Solrik, vestvendt balkong på 6 m² | Nydelig utsikt | Heis | Felles takterrasse | FINN eiendom 

Kanskje slike leiligheter er ment som en hytte for rikinger som har en gigantisk villa et annet sted.. 🤔

• Liker 1
Skrevet
Ellie Italia skrev (1 time siden):

Kun beliggenheten en betaler for her. Er så mange fine leiligheter i Oslo i 10-11 mill klassen som har god plass

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Ellie Italia skrev (9 timer siden):

Synes den er knall. Skjenk og vitrineskap kan man jo relativt enkelt kvitte seg med og TVn må jo på veggen, det er 2026. Den har et soverom for lite og ligger i feil havneområde (vannkunsten er mye kulere), men leiligheten er fin den. Ikke at jeg har 11 mill å bla opp. 

Endret av Tomas77
  • Liker 3
Skrevet
Ellie Italia skrev (På 15.2.2026 den 12.12):

Samme her. Boliger som har sånne merkelige vinkler og skeive rom blir jeg helt stresset av. Man får ikke utnyttet hjørnene til noe, ingenting passer inn der.

I denne leiligheten det er linket til, ville jeg plassert spisestuemøblene i det som kalles gjesterom (sov 2) og fått litt bedre plass i selve stua til sofa og tv. Ikke at jeg ville kjøpt noe sånt med de vinklene, om jeg først skulle bodd på Tjuvholmen...

• Liker 3
Skrevet

Ikke Finn, men de rev dette huset. Det var fargerikt på en god måte

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Å kjære vene; HER vil jeg bo! Fritt og godt på alle vis for den kunstneriske delen av meg. :rodmer:
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=451516997&ci=11  Jeg elsker ALT, unntatt prisen.
997_ded65acf-d63e-4fcc-82b9-f2ac412138f4

Og rett over Skeivt kultursenter med masse kule arrangementer også! 

Den verandaen er jo virkelig en oase i byen. 

Anonymkode: 3aaec...330

• Liker 1
Skrevet
sofie777 skrev (1 time siden):

Oj, der ville jeg vært på alle 17. maier og nyttårsaften og alt mellom 😍

Well...jeg har allerede kjøpt den og velkommen skal du være.
    Jeg skal stå og kaste med sluk og håpe på fangst av et eller annet slag og bli kjent som "hu gær`ne" oppå taket! :lur: Wuff! 

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Og rett over Skeivt kultursenter med masse kule arrangementer også! 

Den verandaen er jo virkelig en oase i byen. 

Anonymkode: 3aaec...330

Midt i innerblinken med andre ord! :nigo: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...