sofie777 Skrevet 12. februar #11421 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble bare sittende og lure på hvordan de har løst brannsikkerhet/rømningskrav for den leiligheten der. Er det bare heisadkomst? Ser jo nesten sånn ut. Og en stigebil kommer seg jo ikke opp til åttende etasje utpå brygga der, så man kan vel ikke reddes fra balkong. Skal uansett være to rømningsveier. Anonymkode: ef6b8...f09 Det står "Trapperom" til venstre for heisen, men det ser vanskelig ut, der ja!
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar Forfatter #11422 Skrevet 12. februar Man ifører seg spesialutstyr og hopper i havet for egen maskin? 1
Auri Skrevet 12. februar #11423 Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ble bare sittende og lure på hvordan de har løst brannsikkerhet/rømningskrav for den leiligheten der. Er det bare heisadkomst? Ser jo nesten sånn ut. Og en stigebil kommer seg jo ikke opp til åttende etasje utpå brygga der, så man kan vel ikke reddes fra balkong. Skal uansett være to rømningsveier. Anonymkode: ef6b8...f09 I avisartikkelen stod det noe om at de var eneste leiligheten i den etasjen, så de hadde også dekorert trappeoppgangen, også var det et bilde. Så det er en eller annen form for trapp
Million Skrevet 14. februar #11424 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (På 12.2.2026 den 22.11): Ble bare sittende og lure på hvordan de har løst brannsikkerhet/rømningskrav for den leiligheten der. Er det bare heisadkomst? Ser jo nesten sånn ut. Og en stigebil kommer seg jo ikke opp til åttende etasje utpå brygga der, så man kan vel ikke reddes fra balkong. Skal uansett være to rømningsveier. Anonymkode: ef6b8...f09 Det er trappeoppgang også, i tillegg til heis. De i artikkelen er eneste leilighet på toppen, så de hadde tatt seg til rette i oppgangen og dekorert den også med fullt av sine malerier og bilder. Var et bilde av det.
Ellie Italia Skrevet 15. februar #11425 Skrevet 15. februar Jeg er for tiden på boligjakt, og er innom finn.no flere ganger om dagen for inspirasjon Dsv ikke funnet noe som frister enda, men jeg kom over en leilighet med helt grusom planløsning. Altså, 11 millioner for den her?! Hvor skal man ha møblene hen? Jeg har f.eks skjenk, vitrineskap, tv-benk etc. Og i tillegg er leiligheten skeiv 😮 Jeg takler ikke skeive rom, blir stressa av det. Smakfullt oppusset og påkostet 3-roms | Solrik, vestvendt balkong på 6 m² | Nydelig utsikt | Heis | Felles takterrasse | FINN eiendom 3
Miss Meilir Skrevet 15. februar #11426 Skrevet 15. februar Ellie Italia skrev (5 minutter siden): Jeg er for tiden på boligjakt, og er innom finn.no flere ganger om dagen for inspirasjon Dsv ikke funnet noe som frister enda, men jeg kom over en leilighet med helt grusom planløsning. Altså, 11 millioner for den her?! Hvor skal man ha møblene hen? Jeg har f.eks skjenk, vitrineskap, tv-benk etc. Og i tillegg er leiligheten skeiv 😮 Jeg takler ikke skeive rom, blir stressa av det. Smakfullt oppusset og påkostet 3-roms | Solrik, vestvendt balkong på 6 m² | Nydelig utsikt | Heis | Felles takterrasse | FINN eiendom Kanskje slike leiligheter er ment som en hytte for rikinger som har en gigantisk villa et annet sted.. 🤔 1
enkefru Skrevet 15. februar #11427 Skrevet 15. februar Ellie Italia skrev (1 time siden): Jeg er for tiden på boligjakt, og er innom finn.no flere ganger om dagen for inspirasjon Dsv ikke funnet noe som frister enda, men jeg kom over en leilighet med helt grusom planløsning. Altså, 11 millioner for den her?! Hvor skal man ha møblene hen? Jeg har f.eks skjenk, vitrineskap, tv-benk etc. Og i tillegg er leiligheten skeiv 😮 Jeg takler ikke skeive rom, blir stressa av det. Smakfullt oppusset og påkostet 3-roms | Solrik, vestvendt balkong på 6 m² | Nydelig utsikt | Heis | Felles takterrasse | FINN eiendom Kun beliggenheten en betaler for her. Er så mange fine leiligheter i Oslo i 10-11 mill klassen som har god plass 1 1
Tomas77 Skrevet 15. februar #11428 Skrevet 15. februar (endret) Ellie Italia skrev (9 timer siden): Jeg er for tiden på boligjakt, og er innom finn.no flere ganger om dagen for inspirasjon Dsv ikke funnet noe som frister enda, men jeg kom over en leilighet med helt grusom planløsning. Altså, 11 millioner for den her?! Hvor skal man ha møblene hen? Jeg har f.eks skjenk, vitrineskap, tv-benk etc. Og i tillegg er leiligheten skeiv 😮 Jeg takler ikke skeive rom, blir stressa av det. Smakfullt oppusset og påkostet 3-roms | Solrik, vestvendt balkong på 6 m² | Nydelig utsikt | Heis | Felles takterrasse | FINN eiendom Synes den er knall. Skjenk og vitrineskap kan man jo relativt enkelt kvitte seg med og TVn må jo på veggen, det er 2026. Den har et soverom for lite og ligger i feil havneområde (vannkunsten er mye kulere), men leiligheten er fin den. Ikke at jeg har 11 mill å bla opp. Endret 15. februar av Tomas77 3
Million Skrevet 16. februar #11429 Skrevet 16. februar Ellie Italia skrev (På 15.2.2026 den 12.12): Jeg er for tiden på boligjakt, og er innom finn.no flere ganger om dagen for inspirasjon Dsv ikke funnet noe som frister enda, men jeg kom over en leilighet med helt grusom planløsning. Altså, 11 millioner for den her?! Hvor skal man ha møblene hen? Jeg har f.eks skjenk, vitrineskap, tv-benk etc. Og i tillegg er leiligheten skeiv 😮 Jeg takler ikke skeive rom, blir stressa av det. Smakfullt oppusset og påkostet 3-roms | Solrik, vestvendt balkong på 6 m² | Nydelig utsikt | Heis | Felles takterrasse | FINN eiendom Samme her. Boliger som har sånne merkelige vinkler og skeive rom blir jeg helt stresset av. Man får ikke utnyttet hjørnene til noe, ingenting passer inn der. I denne leiligheten det er linket til, ville jeg plassert spisestuemøblene i det som kalles gjesterom (sov 2) og fått litt bedre plass i selve stua til sofa og tv. Ikke at jeg ville kjøpt noe sånt med de vinklene, om jeg først skulle bodd på Tjuvholmen... 3
sofie777 Skrevet 18. februar #11430 Skrevet 18. februar Ikke Finn, men de rev dette huset. Det var fargerikt på en god måte 2
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar Forfatter #11431 Skrevet 20. februar (endret) Å kjære vene; HER vil jeg bo! Fritt og godt på alle vis for den kunstneriske delen av meg. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=451516997&ci=11 Jeg elsker ALT, unntatt prisen. Endret 20. februar av Hoppetaujenta 3
sofie777 Skrevet 20. februar #11432 Skrevet 20. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Å kjære vene; HER vil jeg bo! Fritt og godt på alle vis for den kunstneriske delen av meg. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=451516997&ci=11 Jeg elsker ALT, unntatt prisen. Oj, der ville jeg vært på alle 17. maier og nyttårsaften og alt mellom 😍 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar #11433 Skrevet 20. februar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Å kjære vene; HER vil jeg bo! Fritt og godt på alle vis for den kunstneriske delen av meg. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=451516997&ci=11 Jeg elsker ALT, unntatt prisen. Og rett over Skeivt kultursenter med masse kule arrangementer også! Den verandaen er jo virkelig en oase i byen. Anonymkode: 3aaec...330 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar Forfatter #11434 Skrevet 20. februar sofie777 skrev (1 time siden): Oj, der ville jeg vært på alle 17. maier og nyttårsaften og alt mellom 😍 Well...jeg har allerede kjøpt den og velkommen skal du være. Jeg skal stå og kaste med sluk og håpe på fangst av et eller annet slag og bli kjent som "hu gær`ne" oppå taket! Wuff! AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Og rett over Skeivt kultursenter med masse kule arrangementer også! Den verandaen er jo virkelig en oase i byen. Anonymkode: 3aaec...330 Midt i innerblinken med andre ord! 1
PecanPie Skrevet 21. februar #11435 Skrevet 21. februar Noen som vet om det finnes en finn-annonse til dette huset? https://www.aftenposten.no/bolig/i/JOxzPJ/de-kjoepte-huset-ingen-andre-turte-aa-by-paa-du-maa-gaa-all-in-eller-la-vaere
atlaz Skrevet 21. februar #11436 Skrevet 21. februar PecanPie skrev (24 minutter siden): Noen som vet om det finnes en finn-annonse til dette huset? https://www.aftenposten.no/bolig/i/JOxzPJ/de-kjoepte-huset-ingen-andre-turte-aa-by-paa-du-maa-gaa-all-in-eller-la-vaere https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=412074714 7
PecanPie Skrevet 21. februar #11437 Skrevet 21. februar atlaz skrev (3 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=412074714 Takk! 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #11438 Skrevet 21. februar Jeg ble så glad da jeg så den lekre fargen + en vakker bygning (balkongene 🤩). 1934 er det fra. Litt Poirot-aktig ☺️ KOMMER FOR SALG / Townhouse Frogner(nyrenovert 2025/26) med garasje, parkeringsplasser, terrasse og hage | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 4
enkefru Skrevet 21. februar #11439 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ble så glad da jeg så den lekre fargen + en vakker bygning (balkongene 🤩). 1934 er det fra. Litt Poirot-aktig ☺️ KOMMER FOR SALG / Townhouse Frogner(nyrenovert 2025/26) med garasje, parkeringsplasser, terrasse og hage | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Lekkert 🤩 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar #11440 Skrevet 21. februar atlaz skrev (4 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=412074714 Anonymkode: 30331...769
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå