Auri Skrevet 22. februar #11441 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg ble så glad da jeg så den lekre fargen + en vakker bygning (balkongene 🤩). 1934 er det fra. Litt Poirot-aktig ☺️ KOMMER FOR SALG / Townhouse Frogner(nyrenovert 2025/26) med garasje, parkeringsplasser, terrasse og hage | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Skulle ønske det var litt mer farger innvendig også! Utsida har så mye sjel. 1 1
Thildamor Skrevet 22. februar #11442 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg ble så glad da jeg så den lekre fargen + en vakker bygning (balkongene 🤩). 1934 er det fra. Litt Poirot-aktig ☺️ KOMMER FOR SALG / Townhouse Frogner(nyrenovert 2025/26) med garasje, parkeringsplasser, terrasse og hage | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Det var virkelig fint! 1
Aristokrat1 Skrevet 22. februar #11443 Skrevet 22. februar Auri skrev (11 minutter siden): Skulle ønske det var litt mer farger innvendig også! Utsida har så mye sjel. Hadde den hatt farger inne så hadde prisantydningen vært 10mill lavere. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #11444 Skrevet 22. februar https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=425623910 Grei leilighet som ble tinglyst for 4.2 millioner i 2020, men som de ønsker solgt for 14.5 millioner nå. Spinnville priser i Tromsø. Også er denne rett ved en svært trafikkert vei - jeg vet, for jeg bodde rett over gata. Det kjøres døgnet rundt der. Anonymkode: dfd43...e35 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #11445 Skrevet 22. februar Og når vi første er inne på Tromsø - denne leiligheten hadde interessant interiør, for å si det mildt. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=448188896 Anonymkode: dfd43...e35 1
Auri Skrevet 22. februar #11446 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=425623910 Grei leilighet som ble tinglyst for 4.2 millioner i 2020, men som de ønsker solgt for 14.5 millioner nå. Spinnville priser i Tromsø. Også er denne rett ved en svært trafikkert vei - jeg vet, for jeg bodde rett over gata. Det kjøres døgnet rundt der. Anonymkode: dfd43...e35 Har de bare plassert et badekar inne i dusjen?! Så absurd. 4
Stjertmeis Skrevet 22. februar #11447 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=425623910 Grei leilighet som ble tinglyst for 4.2 millioner i 2020, men som de ønsker solgt for 14.5 millioner nå. Spinnville priser i Tromsø. Også er denne rett ved en svært trafikkert vei - jeg vet, for jeg bodde rett over gata. Det kjøres døgnet rundt der. Anonymkode: dfd43...e35 Men hva vart den solgt for i 2020? Jeg kjenner ikke markedet i Tromsø, men jeg nekter å tro at den har økt med over 10 mill i markedsverdi på 5-6 år.. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #11448 Skrevet 22. februar Stjertmeis skrev (1 time siden): Men hva vart den solgt for i 2020? Jeg kjenner ikke markedet i Tromsø, men jeg nekter å tro at den har økt med over 10 mill i markedsverdi på 5-6 år.. Inne på annonsen så er det en link som viser hva boligen har blitt solgt for tidligere. Gjelder alle bolig annonser Anonymkode: 610ba...585 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #11449 Skrevet 22. februar Akkurat det området der i Tromsø har en haug med relativt nye boligblokker, bygget de siste 5-10 åra. En god del av dem blir nesten eksklusivt leid ut som airbnb boliger. Da snakker vi om leiligheter som legges ut på airbnb til 10000 - 13000 kr / døgn. Anonymkode: dfd43...e35
Anonym123123123 Skrevet 22. februar #11450 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Inne på annonsen så er det en link som viser hva boligen har blitt solgt for tidligere. Gjelder alle bolig annonser Her er det antagelig betalt ned en heftig fellesgjeld, som gjør at prisøkningen ser mye høyere ut enn den faktisk er.. Det er jo et relativt nytt borettslag, så var garantert fellesgjeld der da det ble ferdig. Så har dagens eiere/selgere betalt ned fellesgjelden, slik at leiligheten nå selges uten fellesgjeld. Dermed ser prisen mye høyere ut. Tipper jeg:) 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #11451 Skrevet 22. februar Er det noen her på KG som bor i enebolig, men som bor så tett oppå naboen? Pga at tomten er delt i to. Hvordan er det? Og hvordan er det å ha så liten hageflekk til et hus? Tiltalende enebolig med særpreg - Herlig takterrasse - Utsikt - Utleie egen bolig - Dobbel garasje - Sentralt. | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769
AnonymBruker Skrevet 23. februar #11452 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det noen her på KG som bor i enebolig, men som bor så tett oppå naboen? Pga at tomten er delt i to. Hvordan er det? Og hvordan er det å ha så liten hageflekk til et hus? Tiltalende enebolig med særpreg - Herlig takterrasse - Utsikt - Utleie egen bolig - Dobbel garasje - Sentralt. | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Jeg bor i en liten enebolig (ca 100m2) som er ganske så tett på naboen. Det er i et boligfelt med blanding av rekkehus og små eneboliger som står tett, alt bygget samtidig. Hos meg er det ganske smart lagt opp, slik at de veggene uten vinduer er mot naboen, og de stripene med hage som er for tynne til egentlig å brukes til noe er de som uansett har minst sol. Har liten hageflekk foran og bak huset. Så lenge det er litt gjennomtenkt på hvordan man har laget det så går det veldig fint å bo i et sånt hus. Jeg bor i Oslo, og med prisene her er dette helt fantastisk å ha klart å få tak i for meg. Alternativet er jo rekkehus men da ville jeg jo vært enda nærmere naboen. Et hus med stor hage rundt på alle kanter ville vært helt urealistisk prismessig. Anonymkode: 4f0d9...f39 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #11453 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bor i en liten enebolig (ca 100m2) som er ganske så tett på naboen. Det er i et boligfelt med blanding av rekkehus og små eneboliger som står tett, alt bygget samtidig. Hos meg er det ganske smart lagt opp, slik at de veggene uten vinduer er mot naboen, og de stripene med hage som er for tynne til egentlig å brukes til noe er de som uansett har minst sol. Har liten hageflekk foran og bak huset. Så lenge det er litt gjennomtenkt på hvordan man har laget det så går det veldig fint å bo i et sånt hus. Jeg bor i Oslo, og med prisene her er dette helt fantastisk å ha klart å få tak i for meg. Alternativet er jo rekkehus men da ville jeg jo vært enda nærmere naboen. Et hus med stor hage rundt på alle kanter ville vært helt urealistisk prismessig. Anonymkode: 4f0d9...f39 Tusen takk for svar ☺️! Anonymkode: 30331...769
Million Skrevet 23. februar #11454 Skrevet 23. februar En lekkert oppusset og renovert stor bygårdsleilighet fra forrige århundre, år 1930, beliggende på Frogner midt i Oslo by. 157 kvadrat, det samme som en del eneboliger har. Og denne koster 22 millioner bare... Men den var kjempefin ❤️ Jeg ville nok påført litt mer varme farger på veggene, nå er det veldig mye hvitt (og dessverre GRÅ innerdører?!) Og uvanlig nok har bakgården parkeringsplasser i form av garasjer til beboerne i bygårdsbygningen! Det er få som har i indre by. Det står også at det er avsatt gjesteparkeringsplass(er) der. Veldig bra og uvanlig for denne typen boliger. Jeg bare lurer på hvordan ventilasjonen er i en sånn bolig som er så gammel. Det er ingen balansert ventilasjon her, men jeg ser en veggventil oppe til venstre på et bilde av gangen. Lekkert bad! Bygningen sett utenfra; 2
Stjertmeis Skrevet 23. februar #11455 Skrevet 23. februar Million skrev (10 minutter siden): En lekkert oppusset og renovert stor bygårdsleilighet fra forrige århundre, år 1930, beliggende på Frogner midt i Oslo by. 157 kvadrat, det samme som en del eneboliger har. Og denne koster 22 millioner bare... Men den var kjempefin ❤️ Jeg ville nok påført litt mer varme farger på veggene, nå er det veldig mye hvitt (og dessverre GRÅ innerdører?!) Og uvanlig nok har bakgården parkeringsplasser i form av garasjer til beboerne i bygårdsbygningen! Det er få som har i indre by. Det står også at det er avsatt gjesteparkeringsplass(er) der. Veldig bra og uvanlig for denne typen boliger. Jeg bare lurer på hvordan ventilasjonen er i en sånn bolig som er så gammel. Det er ingen balansert ventilasjon her, men jeg ser en veggventil oppe til venstre på et bilde av gangen. Lekkert bad! Bygningen sett utenfra; Veldig flott! Enig at det ville gjort seg med litt mer farger og varme. Det fortjener en slik bygårdleilighet. Elsker de doble skyvedørene! 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #11456 Skrevet 23. februar Stjertmeis skrev (1 time siden): Veldig flott! Enig at det ville gjort seg med litt mer farger og varme. Det fortjener en slik bygårdleilighet. Elsker de doble skyvedørene! Hadde doble skyvedører i barndomshjemmet mitt, og drømmer om å finne et sted med det ❤️ Anonymkode: 30331...769 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #11457 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er det noen her på KG som bor i enebolig, men som bor så tett oppå naboen? Pga at tomten er delt i to. Hvordan er det? Og hvordan er det å ha så liten hageflekk til et hus? Tiltalende enebolig med særpreg - Herlig takterrasse - Utsikt - Utleie egen bolig - Dobbel garasje - Sentralt. | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Jeg bor i et nabolag med 100+ år gamle hus, gammelt arbeiderstrøk. Det er to meter mellom ytterveggen på huset vårt og nabohuset, den tarmen brukes som inngang til en av hagene. Merker ingenting til det, nå har ingen av oss vinduer til den sida riktignok da. Vi har litt større hage enn det der, men naboen har mye mindre, og virker veldig fornøyde. De er eldre nå da og når de hadde småbarn der var ikke trampoline så vanlig, for å si det sånn. Mange av husene her ligger tettere enn disse to, og folk lever helt fint med hverandre, både småbarnsfamilier og andre, folk med god råd og folk i kommunale boliger. Anonymkode: 3aaec...330 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #11458 Skrevet 23. februar Million skrev (4 timer siden): En lekkert oppusset og renovert stor bygårdsleilighet fra forrige århundre, år 1930, beliggende på Frogner midt i Oslo by. 157 kvadrat, det samme som en del eneboliger har. Og denne koster 22 millioner bare... Men den var kjempefin ❤️ Jeg ville nok påført litt mer varme farger på veggene, nå er det veldig mye hvitt (og dessverre GRÅ innerdører?!) Og uvanlig nok har bakgården parkeringsplasser i form av garasjer til beboerne i bygårdsbygningen! Det er få som har i indre by. Det står også at det er avsatt gjesteparkeringsplass(er) der. Veldig bra og uvanlig for denne typen boliger. Jeg bare lurer på hvordan ventilasjonen er i en sånn bolig som er så gammel. Det er ingen balansert ventilasjon her, men jeg ser en veggventil oppe til venstre på et bilde av gangen. Lekkert bad! Bygningen sett utenfra; 22 millioner, og en veranda så liten at man må gå inn for å skifte mening? Ikke verdt det for min del. Anonymkode: 3aaec...330 2
Million Skrevet 23. februar #11459 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (32 minutter siden): 22 millioner, og en veranda så liten at man må gå inn for å skifte mening? Ikke verdt det for min del. Anonymkode: 3aaec...330 Sant nok, den mangler en stor balkong, men på den annen side har man beliggenheten. Leiligheten ligger fem minutters spasertur fra en av Norges flotteste, store parker; Frognerparken. Der kan man ta seg en luftetur og sitte i solskinnet om man vil. Man betaler for beliggenheten her. Frogner er en av Oslos dyreste bydeler. 4
Million Skrevet 23. februar #11460 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er det noen her på KG som bor i enebolig, men som bor så tett oppå naboen? Pga at tomten er delt i to. Hvordan er det? Og hvordan er det å ha så liten hageflekk til et hus? Tiltalende enebolig med særpreg - Herlig takterrasse - Utsikt - Utleie egen bolig - Dobbel garasje - Sentralt. | FINN eiendom Anonymkode: 30331...769 Jeg lurer på hvorfor denne er til salgs igjen... jeg husket forrige gang den var til salgs, så det kunne ikke være så altfor lenge siden, og kikket derfor på "Hva er denne boligen solgt for tidligere?" Tinglyst solgt i april 2024, altså for under to år siden!? Man får en følelse av at det er noe galt her. Naboene er fryktelige, så det føles uutholdelig å bo der? Eller "bare" et samlivsbrudd? Jeg ville vært bekymret for om naboene var av det slaget man får hetta av og som enten bråker mye selv eller klager konstant på at andre gjør det osv. Så ja, jeg lurer på hvorfor noen selger en enebolig, en type bolig som man normalt kjøper fordi man tenker å bo der i mange år, selges etter under 2 år? 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå