Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Joggetur? Check

Grove pannekaker fylt med spinat og feta i ovnen? Check

Proteinsjokolademuffins til dessert? Check

Broen på NRK senere i kveld? Definitivt

Søren, Skjea, jeg skulle jo snakke med deg om hvor insane kult Broen er! Men glemte det sist vi så hverandre. Men ja, takk for at du tipsa meg om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Vanskeligst i verden: å IKKE sende melding til den man vil sende melding til.

Sånn i utgangspunktet er jeg veldig for å gi faen i sånt og bare sende melding. Men når jeg snakka med vedkommende i hele går, føler jeg at jeg må bremse litt. UHU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Og seriøst, lolface, sjokolademuffinsene ble skikkelig FAIL!

Tror jeg hadde for mye egg i eller noe, for muffinsene fikk samme konsistens, og litt lignende smak som.. hold dere fast.. OMELETT.

ÆSJ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for studieplass og æsj for omelettmuffins!

Måtte google Swansea for å være sikker på at det lå i UK, jeg er så sykt flink i geografi ser du.

Fotokunst høres massivt spennende ut! Fortell mer! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å komme med litt lokalinfo her fra Swansea: fotball er ut, rugby er in, nå om dagen.

Uansett, SUPERGRATTIS med studieplass, håper kjempemasse på at du kommer hit! =D

(Husk på å si at Swansea er i Wales, ikke England, du får deng her borte om du ikke passer deg :P Lokalpatriotisme lenge leve :P)

Poppetiping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Takket være Skjea, har jeg endelig funnet tilbake til en av mine favorittyoutubevideoer!

Ta en kikk på

for det er så bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg har fullført Fvonk, og levert den tilbake til biblioteket. Og da jeg var på biblioteket gikk jeg bare rundt og leita. Og plutselig stod den der, rett forran meg. Fernando Pessoa's Uroens Bok.

Eksen er veldig glad i den, og han leste ofte fra den til meg. Hele boka har et nydelig språk, og og en så heftig melankoli at jeg alltid blir helt innadvendt etter å ha lest et par "innlegg" på rad. Det er poetisk uten å være hovent. Det er svevende uten å bære hippie. Og det er trist uten å være påtrengende. Og jeg hadde nesten glemt den helt til keg tilfeldig så den. Så heg plukka den opp, leste en side, og ble helt innsdvendt. Har ikke kommet ut av bobla.

Jeg vil at alle skal lese den! Jeg vil bare åpne boka nå! Men far har kaffegjester, så stemminga er ikke rett helt enda. Jeg er velfig zen inni meg, men kaffebesøk og småsnakk om trivielle ting er ikke det jeg er i humør til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Dagen økte med ca 10 hakk da jeg tilfeldigvis fant den gamle favorittparfymen min på Strawberrynet. På superrabatt. Betalte 130 kroner for den! herreminhimmel! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Sol og vårfeeling og jeg tvang jeg opp klokka ni selv om jeg la meg halv fem.

:sjenert:

Skal rydde i kjøleskapet, og så skal jeg lese litt Pessoa på verandaen, under et par pledd.

Irritasjonsmoment nummer fus: gamlefar forstår ikke at alt blir så mye enklere hvis man putter alle skjeene i samme oppbevaringsfirkant i oppvaskmaskinen. Og alle gaflene i sin. Og alle knivene i sin. Sånn at når den er ferdig tar man alt bare ut samtidig og putter rett i riktig del av skuffen. Dette har vi snakket om. Han sa "ja, det var jo kjempesmart. skal beygnne med det." Hva skjer? DET ER ANARKI I OPPVASKEMASKINA. FY SØREN. Knivene og gaflene og skjeene ligger hulter til bulter. Jeg skal ta et oppgjør med ham senere.

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Det blir mye renere når alt er hultertilbulter i oppvaskmaskinen. For da likker ikkje skjeene i skje og gafflene i.. Eh... gaffel og sånn. Noen ganger er kaos det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med skoleplass! Uberstas. Takker både deg og skjea fr youtubefilmen, sykt lenge siden eg så den sist! I går drakk jeg for mye fredagsvin, og nå har jeg. Vondt i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Veldig bra stil, felgen. Men jeg vil informere deg om at det var torsdag i går, så du må ha drukket torsdagsvin. Med mindre regnbyen og p-town plutselig har tidsforskjell tilsvarende australia-norge da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...