Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Har vært på samlimg, ahtt det kjempegøy, hørt litt sladder om avstandsforelskelsen, og nå er jeg kjempefull. Sove nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

i dag har jeg tatt bilder av hundre topper, gensere, kjoler og sånn som jeg har vokst fra, som jeg håper å få solgt på Finn, i stedet for å gi bort til Fretex.

Får håpe på det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Skal gi link så fort jeg har lagt ut på finn, har ikke hatt tid enda. :)

Er så sykt trøtt i trynet i dag. Sovna ikke før klokka tre, måtte opp klokka åtte for å kjøre til kjøpesenteret i p-town for å levere tilbake utstillingsdokka til butikken jeg lånte den av. Så dro vi en liten tur til mamma, og det var koselig. Har funnet den gamle klistremerkesamlingen min, har planer om å bære det rundt og klistre litt i gatene.

:D

I går var særs vellykket. Var på besøk hos ei gammel kollega, sammen med en annen kollega/god kompis. Vi bare preika piss og spiste god brownies og i det hele tatt hadde det knall. Jeg er så glad i de to asså!

Dessuten lova ene kollegaen min å legge inn et godt ord for meg i jobbsøknaden min, for han er kompis med han som ansetter for tida. Så jeg tror jeg har økt sjangsene mine littegrann :)

og den andre kollegaen nevnte for meg at leiligheten under henne er ledig, og at den er relativt billig.

Så den skal jeg se på hvis den fortsatt er ledig etter at jeg har fått jobb.

I dag nekter jeg å gjøre noe annet enn å trene litt, for deretter å krepere på sofaen resten av dagen. Orker ikke bevege meg. Orker egentlig ikke trene, men veit jeg får det til hvis jeg kommer igang.

Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Trente, deretter skulle jeg "bare legge meg nedpå litt" - noe som resulterte i en times middagslur. Våkna sulten, forvirra, sliten og svimmel.

Jeg tåler nemlig ikke ettermiddagssøvn. Dum ide.

Har sendt gamlefar på butikken, vi skal ha taco/tortilla i dag, og jeg planlegger å lage "kjøttdeigerstatning" med kidneybønner og tomater på boks og litt sånn. Er alltid veldig skeptisk til ting som later som de er kjøtt - men fant ut at i dag vil jeg ikke bare ha lefse med kalde grønnsaker, jeg vil ha noe varmt oppi der og!

Skal lage guacamole i dag og, men noe må skje, siden den forrige guacamolen var helt middels, og jeg pleide å lage helt drøyt bra guacamole. Må finne the missing link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krydre bønnene med spisskummin (cumin), chili og paprikapulver, nammmmmmm! Vi moser kidnybønner 50/50 med kjøttdeig i tacoen vår, sykt digg as.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Gjorde som du sa, Pix! Og jeg brøt Guacamoleforstyrrelsen! Lagde dritbra guacamole.

jeg så på Ingen Grenser som jeg tok opp fra i går, og fy faen jeg blir så rørt over noen av de folka ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, endelig en situasjon det faktisk lønte seg å ha facebook! Haha! Jeg vet åssen Kevlar ser ut med kort hår! Du var veldig fin forresten, hodet ditt kler kort hår. Du lignet på noen jeg ikke helt vet hvem er enda.

Nå skal jeg poke deg tilbake, har ikke poka noen siden 2007! (grisete, sorry)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Ja, det er jo sant nott, det er jo mulig å se meg ganske klart i grunn om man ser på filmen på bloggen min! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steke sopp i "tacokrydder" er min favoritt ^^,

Spent på om håret ditt har vokst jeg!

.. og idet jeg skrev det innså jeg er det bare er en drøy uke siden jeg så deg sist, og tenkte at nei, håret ditt hakke vokst så mye på den tida ><

Ville bare si at jeg lever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg trenger koffein, for når jeg leste om retur av utstillingsdokke så fikk jeg litt vibber til en halvgal Guy Ritchie film med Vinni Jones i en birolle. Og en vågalt utkledd utstillingsdokke stikkende ut av en litt for liten bil.

...skulle ønske jeg hadde nerver til å klippe håret kort. Trives med det, men det er så kjedelig når man har hatt det hele livet. Tror ikke jeg har hodeform som kler det. *unnskylde selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...