Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

det kan jo være andre veien også, at man har for mye fiber. Herregud, det er et mareritt. Jeg får bare snakke med legemannen. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Er så gøy når man våkner i halvkjipt humør, hvor man ikke har lyst på noenting til frokost, og heller ikke kan finne på noe gøy å gjøre et par timer. Dessuten holdt det ikke for kingston med folio fra flickr, de vil at jeg skal legge alle bildene i en .zip mappe og sende dem. Det synes jeg er litt unødvendig.

*surmule*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Og så har jeg skikkelig dårlig ånde. Seriøst, hvordan klarer den å bli så ekkel? Jeg pusser jo tenna grundig før jeg legger meg, og så våkner jeg ni timer etterpå og det smaker/lukter høgg? Hva har jeg gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hahaha.

Telefonen til pappa ringer, det er kjæresten hans. Pappa sier "ja, hallo jaa, nei, nå stod jeg akkurat og tenkte på deg. Ja, du skjønner, jeg tok oppvasken.."

Haha, for en fyr,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Ja :)

Ah, jeg er så fornøyd med livet i moderlandet for tida. Jeg trener, spiser sunt, møter venner ca annenhver dag (ergo: mye alenetid, og mye vennetid!) det er husfester, pubturer og alt mulig.

Det jeg kanskje liker best, er at de som nå bor hjemme, er folk jeg ikke var så jævlig close med før, de som egentlig var venner med mine venner (sånn som Lebestiften som egentlig er bedre venn med Maling, at Fuglemina er bedre venn med Skjea osv) og som jeg nå innser at har vært close hele tida, men på en annen måte. Nå som vi er igjen, er vi på en måte restemiddagen, den som smaker jævlig godt, men som mangler noen av hovedingredisensene som ble spist opp dagen før.

Så jeg liker det skikkelig!

Avstandsforelskelsene har forsåvidt godt over, noe som er bra. Jeg har en tendens til å bli MYE avstandsforelska når jeg går ut av et forhold, og jeg liker å holde meg singel etter brudd. Dette er mildt sagt en dødelig kombo, som har skapt mye trøbbel i fortiden, med rare skjelletter i skapet, og veldig rare one night stands. Haha! Er jo deilig å være singel, for all del. Ingen som påvirker meg til å ligge på sofaen og spise masse godteri mens man ser på film, liksom. :D

I dag skal jeg ut med Felgen og Piloten, og gleder meg veldig. Har ikke sett Piloten på et halvt år, og Felkgen reiser over fjellet i overimorra, så jeg har mine anelser om at dette kan bli et særs vellykket møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

hatt en skikkelig grinete dag, men har fått spist pannekaker i dag, så ble fornøyd. Hadde spinat og fetaost på, herregud, det var sykt digg.

Edit/utbrodering:

Dagen starta med kjipt legebesøk, med vikarfastlege (fastlegen er i permisjon fram til september..gah..) og han hadde null forståelse for problemene mine. Han sendte to henvisninger, så det er vel og bra. Men han var 40 minutter forsinka, noe som helt sikkert ikke er hans feil - men det gikk jo ut over meg, og min gamle bestemor som var så snill og kjøre meg de førti minttene de tar hver vei.. Hun måtte jo sitte å vente 40 minutter ekstra på cafe liksom.

Og han var bare teit. Vurderer å bytte fastlege innad på det senteret jeg er på.

Da jeg kom hjem ringte jeg Pix og whina i 25 minutter mens jeg gikk en tur. Pix whina litt tilbake, og det var i det hele tatt en god whinesamtale. Ble i bedre humør. Helt til jeg skulle skifte sengetøy, og innså at livet suger. jeg har jo fått lillesenga, og pappa har dobbeltsenga. Så alt mitt dobbeldynbe-dobbeltsengetøy kan jeg ikke bruke lengre, jeg har tatt over pappas sugne, gamle enkeltsengetøy, som er umatchende. Pappa mente til og med at jeg skulle bruke sengesett som KJENTES UT SOM ET HÅNDKLE!!! UHUUU!

Så da måtte jeg ut igjen i kulda, opp på kjøpesenteret, og kjøpe meg to nye sengesett. Dumme dyna er 110 cm, ikke 140 cm, så alle dynetrekka var for store. Endte opp med å kjøpe et fint, mykt sengesett på salg, dreit i at det var 140 cm for å si det sånn.

Ble sur da jeg satt det på og det var for stort og ekkelt.

Jeg ringte forøvrig gamlejobben i dag, og fikk snakka med dem. Teamledern min er i pappaperm. De jævla permisjonene.. Så da måtte jeg sende mail til ham.

Og så lagde jeg pannekakene, helt for egen maskin, fra bunnen av, og jeg stekte halvparten, pappa stekte resten. Ble bra resultat, ble mer fornøyd. Og så ville jeg gjerne slappe av, men neida, jeg måtte jo rydde, vaske rommet, tømme kattedoen, lage den jæævla portefølja, ta oppvasken, skrive to-do-list, vaske sminkekoster.. Og ugh. For en lang, kjip dag. I morra skal jeg stå opp tidlig, ta en telefon til Tollvesnet, før jeg kreperer forran TVen resten av dagen.. UHUUU

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Du kan komme til meg i morgen kveld, så kan jeg bake noe digg til oss, og sløve i sofaen og se på film? Hvis du har lyst og ork?

110 lang dyne høres forresten helt grusomt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Det høres koselig ut :) Skal se hvordan jeg føler meg etter morgendagens gjøremål! Gir lyd fra meg.

Merker ikke at dyna er kortere enn vanlig sånn når jeg sover i den :) er bare dynetrekka som er problematiske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MorAase

HVA FAEN HAR JEG GJORT FOR Å FORTJENE EN SÅ SINNA MAGE?!

Sånn sett bortifra å nesten gå over til å bli veganer da. Det har jo mye å si sånn på..fordøyelsen.

Jeg har nemlig mye vond gass, som romsterer rundt. I tilegg til litt.. løs mage.

Og sånn har det vært i en uke. Gleder meg til legen.

Kyr spiser gress, de har det på samme vis :cool::arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Takk for løsningsorienterte råd, Åse. jeg skal ta dem med meg i en liten sekk som jeg skal ta med på en imaginær tur, og åpne hvert råd som en liten niste.

jeg la akkurat merke til at jeg er listet som mann her på kg. Det var da merkverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Er helt skutt. Har ringt masse folk (tollvesenet, telenor, banken) og sendt masse emailer (tollvesenet, savepolaroid, batterystore.no, packsend, dhl)

og jeg har jogget. og jeg har dusjet, fjernet gammel neglakk, lagt på ny neglakk, betalt regninger. Og enda bedre: jeg tror jeg har løst tollproblemet mitt.

OG batterystore svarte på emailen jeg sendte på ti minutter, og innrømte at polaroidfilmen de sendte meg var for gammel, så de sender meg ny polaroidfilm helt gratis. God kundeservice!

Og jeg har laget hjemmelaga pizza, med hjemmelaga pizzasaus. Med følgende topping: sjampinjong, rød paprika, fetaost, vanlig revet ost, grønn og svart oliven, soltørka tomat, vanlig tomat, ruccola oog litt ymse. Digg.

Nå er jeg sliten, sulten, og lei av at ting er så vanskelige. Skal se grey´s anatomy med pappa mens jeg spiser pizzaen, og dø litt av alt stresset.

i morgen blir bedre, da, da er det samling med Pix, Sombrero og Tutt, og deretter husfest hos Punkebartendern. Og på søndag skal jeg se film med to gamle kollegaer. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har vært helt sykt flink i dag hvertfall! Bra at det virker som om tollproblemet er løst :) og at du får ny film, yay!

Flink jeg og. Gikk ut til store kjøpesenteret for å snakke om praksisplass på Mester Grønn, og var på Jysk og kjøpte ny reol til badet som jeg greide å drasse med hjem på egenhånd (men da tok jeg bussn, da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje KG skulle ønske at du var en mann? Kvinner snakker tross alt ALDRI om mageproblemer og sengetøy som kjennes ut som håndklær. Sånt er menn forunt. *nikke*

(Hah, jeg klare å styre meg for å spørre hvor lang tiss du har. Jeg er SÅ stolt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Tihi!

Takk for skryt jenter! :D

Pizzaen ble helt fantastisk, jeg har seriøse pizzaskills. Fornøyd som faen. Over og ut for i kveld, ass. *krepere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...