Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Uff. Dette er så VONDT! Pakker ned hele livet mitt. Holder på å dø av sorg.

Skulle så gjerne ønske at studiet var bedre, at mamma var friskere, evt ag Norge var litt bedre plassert rett ved Australia.

Flyet går på onsdags kveld. Det er lørdags kveld, og jeg har sortert medteparten av stædjet i forskjellige hjørner sv rommet.

-kastehjørnet

-gi-bort-hjørnet med alle underkategoriene til hvilke som skal få hva

-koffert-hjørnet

-koffert-hvis-det får-plass-hjørnet

-alt som skal sendes i separate bokser-hjørnet

Ughi. Vondtvondt!

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Et par timer seinere:

Pakka kofferten. Fem kilo overvekt og ingenting kan fjernes. Føkk.

Sitter på rommer, ensom. Gjør alt jeg kan for å ikke grine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ting er mye bedre etter en time på skype med maling ettergulgt av en time på skype med pix. Har reisefeber/stresshode og alle tankene roter rundt samtidig. Men snart er jeg hjemme og kan starte igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Faen, packsend var stengt pga sykdom, og jeg sitter uten noe å gjøre. Skal printe ut bilett og ryddekaste mer, men fortsatt.. Demotivert, trist og deppa.

Gikk på markedet og kjøpte en digg bolle, men ble ikke mer happy av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Har klart å holde meg relativt opptatt med rydding, hehe. Plsnlegger å vaske badet snart. Kjenner at jeg er grusomt ensom, men biter bare tenna sammen.

Innså at jeg ikke pakka klær og verdisaker i kofferten med bobleplast og vanntette plastposer, så skal gjøre det nå. Kan prøve å fikse overvektsproblemet i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Bestemte meg for å gjøre litt koselige ting i steden, så jeg oppdaterer iPhonen min med et par tvserier og sånn, for jeg liker som regel ikke filmene på flyet, og jeg vi lse ferdig greys anatomy, haha.. :P

Lurer på om det gjør meg litt teit? Jaja.

Ompakka kofferten, men har fortsatt 2,5 kilo for mye. Gjør meg litt forbanna kjenner jeg. Det er alle ting jeg må ha. -.-

Tror jeg kan redusere hele opplegget ved å ta ut to tunge analoge kameraer da. Synd, for jeg vil leke med dem. Men det er kanskje veien å gå ser det ut som. Glæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Det koster 2000 kroner å sende en kubikkmeter med stæsj fra Australia til Norge, med båt. Uffameg!

Pakker alt jeg kan så smått som mulig slik at jeg kanskje får plass kun på en kubikk.

Macen derimot må jeg betale 3000 kroner for å sende. Stress. :/

*sette på Kent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Klarer neesten å få alt inn på en kubikkmeter. Er glad jeg har spilt mye tetris, for det går ut på å finne den beste plassen til hver enkelt ting. ugh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

HIHI! Det ekke lenge det asså!

Jeg er i mye bedre humør i dag, har kontroll på alt og er bare gira på å komme meg hjem.

Har skaffa meg en hårklipp )alt er kort, men har kryssover pannelugg) og ser veldig guttete ut, men håret kommer til å vokse til kul lengde om to måneder, så gjør meg ingen verdens ting.

Eneste som er kjipt, er at Lars og Josie bestemte seg for å finne hus aleine isteden, fordi dynamikken i et hus med ett par+to gutter er veldig anderledes fra to par+en gutt. Og det skjønner jeg jo.. Men jeg hadde jo regna med å kunne gi dem alt jeg ikke kan ta med hjem.. Faen. Gir bort mesteparten til veldedighet og rachel i steden.. Synd, men sånn erre! H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spent på å se håret as! Kommer til å bli kjemperart å klemme deg uten at det er dreads overalt :P

Og det får jeg gjøre i ooooooooooooooverimorgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Sa akkurat hade til Rachel. Trist. Har jo blitt vanvittig glad i henne..

jaja.. Da er det bare 24 timer til jeg sitter på flyet hjem. Gleder meg veldig, er klar for det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Sitter ved gaten, har sagt hadet til livet mitt her nede, inkludert Jack. Herregud, som jeg griner. Er så lei meg!!!

Jeg gleder meg til å komme hjem da.

Har vindusplass hele veien til frankfurt, det er konge. Fikk derimot ikke sjekka inn lengre enn frankfurt, så gruer meg til siste etappe med sikkerhetskontroll, innsjekk OG terminalbytte på kun en time og fem minutter. Fy fillern! Jåper for guds skyld ikke noen av flya er forsinka! Eeeek! Men det går vel bra!

Gleder meg til Norge. Pappa venter på flyplassrn, og kjører meg direkte til Pix sin bursdagsfeiring! Han har kjøpt union øl også. Så lyset er der, i enden av den tredve timer lange tunnellen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...