Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Åå! Livet er fint for tida. Jeg elsker leiligheten min. Jeg henger masse med venner, både edru og på fest, vors, nach og utesteder. Har ikke møtt Vinje enda, men er fortsatt forelsket.

Dragen er hjemme på besøk, og det er nydelig.

Alt går slag i slag, har skjelden tid til å sitte på kg når jeg først har et par timer aleine. Men jeg koser meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Kevlarsjäl

Er hos pappa, tenkte å skrive litt nå som jeg kan låne macen hans. Er så stress å skrive lange innlegg på mobilen, så det gidder jeg ikke.

Har fortsatt ikke nett i nye leiligheten, og stortrives egentlig med det. Jeg bruker tida mye mer fornuftig! En av hovedgrunnene til at jeg flyttet var jo at jeg savnet å ha tilgang på sosialisering hver dag - og det har blitt innfridd til tusen. Jeg er sosial nesten hver dag, mest med Nabohora, men også en del med Geeken og Lebestiften, samt Klister og den gjengen. Dessuten bruker jeg masse tid på "sunne" aktiviteter, som baking, kokkelering og kreative ting. Jeg lager smykker, leser, tar litt bilder, jogger, og fyller dagene med fine ting. Så internett er faktisk noe jeg vurderer å klare meg uten. Jeg savner jo nett-tv ganske heftig, og det er irriterende å måtte synkronisere låter offline før man får hørt dem i spotify, men bortsett fra det er det konge.

Dragen har jo vært hjemme i 10 dager, og det var skikkelig herlig. Vi fikk hengt masse, værtt alt for mye på fylla, spist balkanpizza og kosa oss forjævlig. Jeg har virkelig satt pris på å ha henne hjemme, men ble heller ikke hjerteknust da hun dro.

Mamma har flytta fra omsorgsbolig til døgnovervåkningsbolig, og hun likte det faktisk! Det bor fem-seks andre pasienter på hennes avdeling, og de serp å tv sammen og sånn, og mamma digger det. Hun sa hun kosa seg skikkelig, og jeg ble veldig glad for å høre det. Da var det plutselig ikke så ille at mamma har blitt sykere.. Det var bare bra for henne, på sett og vis.

Vinje og jeg har møttes tre ganger, og jeg synes han er fantastisk. Jeg er faktisk forelska. Han er veldig anderledes fra de guttene jeg vanligvis faller for (tynne, hengslete kunstgutter) både i utsteende, livsstil og holdninger. Han er høy, bredskuldra, og ikke tynn. Jeg føler meg utrolig liten og feminin ved siden av ham, og føler meg supertrygg når han holder meg.

Vi tar ting utrolig sakte, og har enda ikke hatt sex, for eksempel. Det er bare gøy, det er deilig å kjenne lengselen bygge seg opp! Men vi skal nok pule snart, jeg føler det er skummelt å vente for lenge, for da blir det så..antiklimaks når man først puler. Best å hoppe ut i det før begge får prestasjonsangst! :D

Kattepusen min har begynt å gå ut aleine nå, og det går kjempebra. Han kommer hjem av seg selv og holder seg i nabolaget. Han er gladere enn han har vært på lenge. Han fortjener virkelig luksusen det er å være utekatt, og han elsker det. Jeg er så glad!

Livet mitt er ikke like rosenrødt som jeg skriver her, jeg sliter fortsatt med depresjonen min, og våkner OFTE av at livet virker helt meningsløst. Dessuten er jeg ofte svimmel for tida, jeg får rett og slett for mye å tenke på på en gang og hjernen reagerer ved å bli susete, og så må jeg bare legge med n ed og slappe av og prøve å sortere tankene mine. Det er så mye som skjer i livet mitt, på godt og vondt. Men det er i det minste myyye bedre enn det var da jeg bodde hos pappa, og jeg tar en dag av gangen! Jeg SKAL bli helt bra! Jeg må bare finne litt mer balanse.

Nå skal jeg gå og se en episode av frustrerte fruer med pappa, før jeg stikker hjem igjen. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Warning: way too much information!!

Har hatt omgangssjuke eller matforgiftning i natt. La meg klokka fire. Våkna av at jeg måtte spy klokka 5, og spydde og hadde diarre jevlig helt til klokka ti.. Da sovna jeg en halvtime, før jeg våkna og så vidt rakk til badet før det kom ut alle veier samtidig. Fy faen. I tilegg hadde jeg frysefeber fra helvete. :/

Sendte melding til pappa klokka sju, og han har vært her siden. Fine pappan min.

Er helt kake nå. Klarer så vidt å drikke litt kokt vann med blåbærsaft. Dør. Ingenting er verre enn mageproblemer og kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bøtte med sympati!!

Jeg har og hatt det der, jeg trodde jeg skulle stryke med.

Forresten, du skriver at tingene er bra om dagen- men at du fremdeles har depresjonen og ikke opplever alt som "rosenrødt" (hvem gjør nå det)

Men jeg tenker at bare det at du klarer og først fokusere på det som er bra er en fin ting.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Takk for sympati, Marianne! Jeg har sovet helt fra 18.00 i går til 12.00 i dag - og jeg sov mesteparten av formiddagen i går også! Så nå er febern borte, matlysta tilbake, og en skikkelig massiv ryggvondt har bredt seg (pappa henta meg så jeg fikk være under oppsyn, men senga her er ikke god..)

I kveld kommer Vinje, og han skal møte noen av vennene mine. Superyay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

JEG HAR INTERNETT IGJEN! :danse: :danse: :danse:

Livet mitt har tatt mange spennende vendinger i det siste. Det beste må være Vinje, vi er ikke offesielt kjærester - men vi kunne like gjerne vært det. Han er fin og kos og gøy og bra. Jeg har selvfølgelig mine tvil, men jeg velger å ikke angste for mye rundt det.

Jeg og Nabohora henger masse sammen for tida, og på søndag skal vi på visning sammen på en fin leilighet ganske nøyaktig midt i sentrum. Vi kunne begge tenkt oss å bo på litt større flate, og denne er 120 kvadrat, så det kunne vært awsome.

Jeg kom forsåvidt ikke inn på kunsthøyskolen i bergen, og mistenker at jeg kommer til å ta et år i P-town med terapi og sånn. Jeg har søkt litt andre skoler, men det er egentlig ikke noe som frister så veldig. Bortsett fra hvis jeg kommeri nn på dyrepleierlinja da, det hadde vært awsome.

Huden min er et helvete for tida, og det er skikkelig ugreit.

Jeg får skrive litt mer om de individuelle dagene etterhvert. I dag har jeg bare vaska gulv lissom, og det er jo ikke akkurat noe å juble over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Piknik i sola med fine mennesker i dag. Fuglemina, Lebestiften, Nabohora, Pix+Herr Pix, Kompisnyra og Kompis-av-Kompisnyra var med. Kos mat, kos folk, kos stemning.

Han fyren som slang en slibrig kommentar om "fine jenter" til oss - da samtaleemnet nettop var slibrige menn som slenger kommentarer til jenter. Haha.

Dessuten skulka jeg psyk-time i dag. Ikke bra, men det var litt verdt det da jeg kunne sove lenge uten mareritt, OG ligge ute i sola og sole meg.

Måtte på downtown i dag i finværet for å kjøpe bikini, det var noen av de mest irriterende minuttene av mitt liv.

inn - finne første og beste svarte bikini - kjøpe - ut. Haha. At folk orker å SHOPPE og HENGE på kjøpesenteret når det er fint vær er noe jeg aldri kommer til å forstå.

Nå skal jeg lage stekt aubergine til kveldsmat. Yumz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hatt to veldig fine dager nå. Været har jo vært awsome, og har gjort mye gøy.

I går var jeg, Vinje, Nabohora, Lebestiften og Geeken på hagefest hos Nabohora sine nye naboer. Fytti grisen, de er så syyykt white trash. Det var ikke ord som kunne beskrive hvor white trash det var liksom..

Og så dro vi ut på byen etterpå, først ned og drakk pils på fryysebrygga - deretter på J-puben.

Der møtte jeg Piloten, som kom med kanskje århundrets mest sårende kommentar.

Vi klemmer, hilser, og etter kanskje ETT minutt sier han "har du fått kviser eller?"

og jeg bare døde inni meg.

Jeg har nemlig fått jævlig urein hud i det siste, og ingenting hjelper. Mesteparten av tida klarer jeg å bite tenna sammen og tenke "jaja, det er jo bare kviser, de blir borte etterhvert, jeg er fortsatt pen"

men mange ganger når jeg ser meg selv i speilet føler jeg meg så stygg at jeg begynner å grine.

Så at Piloten kom med den kommentaren så kjapt såra skikkelig.. Jeg veit jo han ikke mente det vondt, men kompleksene føyk i taket.. Dro hjem ganske etter det, ble sur og lei meg.

-

i dag har jeg og Vinje vært på yndlingsplassen min i Larvik, gått tur i fineskogen, kyssa på svalberga, vassa i vannet, sitti ved krabbevannet.. Det var utrolig vakkert, romantisk og fint.

I morgen er det beachvolley og gratis øl, visning med nabohora, OG veganergrillings hos Fuglemina. Yay!

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Søndag og volleyball og visning og grilling. Er ikke hypp på fylla i dag, så dropper nok mesteparten av volley til fordel for grilling hos Fuglemina, og kanskje gvis jeg rekker det vil jeg bare ligge i min egen hage og sole meg aleine litt også. Er meldt søplevær igjen i morra. Buhu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

MENSEN!!!

MENSEN! Mensen! MENSEN!!!!!

Du var to uker forsein. Jeg tissa på to graviditetstester, men du sa jeg ikke var gravid, men du kom likevel ikke. Jeg venta to uker til. Nå er du endelig her. Etter fire jævla uker. Takk faens jævla gud. Aldri forlat meg igjen.

Hilsen hormoner-i-ubalanse-fucker-opp-livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Har vært med pappa og besøkt mamma. Mentalt utslitt. Har også handlet for uka. Er så fysisk sliten at jeg holder på å dø. MYE trasking fram og tilbake.

Men snille pappa kjøpte en (grisebillig) iskremmaskin. Så skal prøve å lage is seinere i dag kanskje. :D

Mistenker dog at det er et sånt apparat man bruker to ganger, og som deretter blir stående i skapet i mange år og så kastes den når man flytter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...