Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Ville ikke besøk av Herr Vinje føre til generelt bedre psyke i seg selv?

Jo, men, så er det jo det at jeg har lyst til å huske hva vi faktisk gjorde og snakka om når vi møtes da. Nå har jeg liksom venta såpass lenge at det hadde blitt dumt å "ødelegge" det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er smart å vente :) så slipper du å være redd for å "ødelegge" ved å ha en skikkelig dårlig dag eller noe.

Skolen greier du fint! Du er dritflink, det veit du! Heier på deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Lørdag, og livet er ganske kult. Var oppe hele natta med Vinje på msn, og kjenner jeg ikke gidder å begrense meg lengre. Jeg gleder meg sånn til å møte ham!

Jeg vet at sjangsen er enorm for at vi ikke kommer til å finne tonen, at det kommer til å bli vanskelig. Men jeg skal søren meg prøve! For han er så skjønn :rodmer:

Litt usikker på hva jeg skal bruke lørdagen til. Det er en konsert på Rockepuben, skal kanskje dra dit. Men har ikke snakka med kidsa om vors enda, så jeg mistenker at det kommer til å bli hos Geeken/eksen, slik det blir når vi ikke veit hvor ellers vi skal dra.. Jaja. Det får bare stå til.

Og i kveld lover jeg å prøve å ikke bli med kompiser hjem! God ide! :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Blod i trusa?! Mellomblødning?!

Jeg har aldri hatt mellomblødninger før! Jeg har alltid hatt regelmessig mens.

Dette er definitivt et fårlig tegn, mistenker antidepressiva eller muligens bare at depresjonen er verre enn jeg trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Fint i går. Hadde vors hos Geeken/eksen, og eksen turte ikke vise seg engang. Dro ut på byen, der var eksen også, han turte ikke se på meg. Kleint.

Lebestiften fikk nesten et ligg. Etterpå sov både jeg og Lebestiften hos Geeken. Våkna, slækka, gikk ned på pizzasjappa og kjøpte diiiger veggispizza og cola, spiste mens vi så A Serbian film og Hellraiser 2.

God stil.

Trøtt nå. Pus maser. Herrehimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Og i kveld lover jeg å prøve å ikke bli med kompiser hjem! God ide! :idesmil:

Og dette faila jeg på. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Åh. Jeg blir mer og mer gira på khib. Det er gratis. De har utstyr. Det ser gøy ut. Jeg jobber med portfolio.

Vanligvis pleier jeg å kjøre portfolio utifra det jeg allerede har, fordi jeg synes det er litt teit å skyte ting kun for portfolioens del - det blir litt fake på en måte. Men nå kjenner jeg at jeg ikke har troa på at det gamle arbeidet mitt får meg inn. Jeg må ha et par nye verk der også.

Så frøken Pixie skal hjelpe meg med et selvportrett på torsdag (både Åse og Dragen vet hva jeg snakker om..)

og så må jeg få tak i Piloten. Vil gjøre en portrettserie på one night stands, haha..

Forsov meg kraftig i dag, og er svimmel og ør i hodet. Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer hvertfall ikke inn om du ikke søker. Verste fall kommer du ikke inn, beste fall kommer du inn. Er ikke som om du blir latterliggjort i hele Norges fotomiljø om du ikke kommer inn. Og du kommer ingen steder om du ikke prøver!

Glad jeg kan hjelpe til :) bare si ifra om du trenger assistent eller modell til flere ting.

Den shooten du tok av meg i sommer MÅ du jo bare bruke da. Den er fresh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ting går så trått for tida. Sirup. Er helt umulig å virkelig komme i gang å gjøre noe. Har ikke klart å være ute mer enn fem minutter nå de siste dagene, og det er jo værrekord.

Klarer ikke engang trene eller spise til rett til lengre. Alt er kaos.

Har satt opp en liste med fem pyttesmå ting. Er fornøyd hvis jeg klarer å gjøre en av dem hver dag.

Oppdatering:

Dagen har gått langt over forventning. Det er jo kanskje ikke så rart, når forventningen var å gå rundt å føle meg mislykka hele dagen. Jeg samla krefter, og fikk strøket av tre ting fra lista.

Har vasket og byttet sengetøy, fylt ut et skjema og sendt det og betalt en regning. Og fordi jeg måtte på posten for å sende skjemaet oppdaga jeg at både Frustrerte Fruer sesong 2, og en iHerbpkakke lå der og venta på meg. Så jeg fikk en gledelig overraskelse. Men hodet er fortsatt et vakuum, og jeg er ikke i humør eller form, men det ble bedre enn forventa værtfall. Skal spise en slags wok-ris-og-saus-middag, se på frustrerte fruer, og sette brød i ovnen og lage hummus, siden jeg fikk tahini i iherbpakka kommer det endelig til å bli knallbra hummus. Gleder meg.

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Merker at året på RMIT har gitt meg mye kunnskap om hvordan det er lettest å jobbe. I dag skal jeg til Pix og ta noen bilder, og jeg har fått skikkelig arbeidsrutiner!

Først pakka jeg alt utstyret, nøye med hva jeg tok med. Slang ikke bare oppi, men tenkte nøye igjennom. Og så printa jeg ut noen bilder, et slags moodboard, over hvordan jeg vil at bildene skal bli, så Pix får se. Og så sjekka jeg at alt utstyret virka. Jeg begynte til og med å tenke litt over eksponeringstider.

Det føles godt! Gleder meg til å ta bilder, håper bare ikke jeg blir for sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hadde det maks kos hos Pix! Fikk ordna bilder, fikk lekt med katter, fikk snakka piss og drukket te og lekt og kosa. Bra kveld. På vei hjem innså jeg at jeg ikke har spist middag og ikke har ork til å lage noe. Så jeg stakk innom rema og kjøpte.. frossenpizza. Ristorante. Som jeg selvfølgelig måtte pimpe opp med sorte oliven, masse parmesan og frisk oregano. Haha. Skal spise den og se på frustrerte fruer samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Var hos NAV i dag, fikk århundrets saksbehandler. Dritsøt, dritsnill jente med vestlandsdialekt.

Hun var skikkelig ålreit, og jeg åpna meg en del for henne. Ting virker lovende. Hun nevnte en del ting jeg ikke visste om, og jeg gikk derfra og følte meg bra.

På veien hjem fant jeg puselabber på trærne. Jeg plukket en liten kvist, selv om det stod to gamle damer og skulte på meg. Hjemme fant jeg lapp fra pappa "hei, jeg fylte luft i dekkene på sykkelen, ta deg en sykkeltur! Jeg reiser til (navn på kjærsten hans)"

Så det betyr at dagen faktisk er skikkelig fin, og formiddagen er ikke engang ferdig.

Nå skal jeg sette meg på verandaen og lese en bok og drikke te under et pledd. Og så skal jeg sikkert kollapse litt seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da var du heldig med saksbehandler. Jeg har hatt 8-9 forskjellige og alle var like ræva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tirkes

Hei og hopp, lenge siden jeg var innom her sist. Men atte du - khib? Portretter? 10 søkere i året? Jeg har spolt litt tilbake, men klarer ikke helt forstå hva som skjer, men dette høres spennende ut.

Fortell mer! Hva søker du på? :)

Og saksbehandlere med vestlandsdialekt må jo bare være bra.

Lørdags :klemmer: fra Tirkes med medfødt vestlandsdialekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Aew, takk dere :rodmer: Hun saksbehandlern skull vist bare være saksbehandlern min fram til april, for da skulle hun forfremmes. Jævlig kjipt.

Tirkes<1 Bra å se at du slumser innom iblandt. :klemmer: Ja, jeg skal søke meg inn på khib, de har en bachelorgrad i fotografi, og det virker veldig lovende, men det er bare 300 plasser på hele khib, og bare ca 10 på foto.. Så det kommer til å bli vanskelig å komme inn, og jeg tviler på at jeg gjør det, men det hadde vært umenneskelig fett.

Tenk så mye mindre studielånet mitt hadde blitt også, da, i stedet for hundre tusen i studielån per semester som man får for å studere i utlandet, så vanlig norsk studielån.. Herregud, så deilig!

-

Ut på tur i dag, drikke øl på pub er planen. Jeg skal spise frossenpizza før jeg reiser ut. Jeg har spist pizza 4 ganger denne uka, har ikke hatt ork til noe annet. To frossenpizzaer, en bestillingspizza, og en hjemmelaga. Neste uke skal bli bedre, med mindre pizza og mer ordentlig mat! Lover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Masse lykke til med fotoplassen.

Mens jeg er i gang å snoke. Post ut et av favorittbildene du har tatt, da. :)

Klistre på et vannmerke om du er redd tyveri.

I like dem purdy pictars.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Helvete! Hekseskudd! Ut av det blå! Kjente murring i korsryggen da jeg sminka meg, men tok på meg klær, tok med øl, og gikk ut. Og på vei til bussen ble jeg krokbøyd, og nå ligger jeg på ryggen på badegulvet med varmekablene på fullt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...