Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Ingen forbedrinbg i hekseskuddet. Eller, det sitter kanskje litt lavere. Ligger i senga og ser Lars Monsen resten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Dritdeilig mental-helse dag i dag.

Starta med time hos psyk, fikk et positivt syn på livet. Møtte deretter Pix og ektemann i s-town, rusla rundt, kjøpte en Royal Trippel, spiste den med stor entusiasme. Satt på cafe i to timer, enda planen min hadde vært en halvtime.

Møtte deretter Lebestiften og Geeken på k-pub, hang der en stund, drakk en pils, koste oss. Stakk på kinasjappa ved vannet, spiste wok, koste oss der og. Jeg spiste med pinner, og alle var imponerte. Helt til jeg sølte saus på den hvite kjolen min.

Ble med Lebestiften på kjøpesenteret, kjøpte noen kakeingredienser. Det ble til at vi kikka litt på klær også, Lebestiften og jeg har aldri gjort noe sånt før, og det følte skikkelig ålreit. Jeg fant en supersøt kjole på salg, og måtte kjøpe den, fordi jeg hadde sølt wok på kjolen..

Deretter dro jeg hjem på besøk til ekssjefen, og det var DRITKOSELIG. Alt var som før, bortsett fra de romantiske følelsene. Vi bare hang og kosa oss og praten gikk så SJUKT lett. Herregud, det var utrolig overraskende! Greit nok, jeg drakk to små øl, og han røykte litt, men praten gikk godt både før og under og etterpå, så det var ikke på grunn av rusen..

Kom hjem nå, har vært sosial hele dagen, og det føltes ekstremt godt. Dette trengte jeg.

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Har bestemt meg for å lage en online portfolio i stedet for en fysisk. Penger og tid spart.

Skal få til noe som ser nogenlunde proffesionelt ut. Særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Våkna etter masse mareritt, og hjernen SKREIK inni meg etter å høre på Lynyrd Skynyrds Free Bird.

Det var jævlig sært ass. Jeg bare stod opp, satte den på møkkahøyt, og dansa ut all frustrasjonen min. :P

Jeg mistenker at jeg får besøk av den røde i dag, for det er kramping der uten like. Jeg får kjøpe rødvin som kompensasjon.

I dag kan nemlig verken Geeken, Nabohora, Lebestiften eller noen av den "faste" gjengen bli med ut av ymse grunner. Så jeg planlegger å være hjemme og høre på musikk og brenne røkelse og drikke rødvin sammen med livmora mi. Sinte, sinte livmora mi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

I morra skal jeg signere kontrakt på en leilighet i p-town! Jeg vil ikke jinxe det, sånn i tilfelle noe skjer i løpet av de neste 24 timene. Men likevel. Jeg gleder meg ekstremt.

Har fått overta sofaen som Dragen og Pandaen hadde før, så det eneste jeg trenger å kjøpe er hyller. Og en litt større seng. Knis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

p-town? Om du allerede skal signere, er det vel ikke så mye som kan skje da? Da har jo du allerede inngått en avtale om at du får leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

p-town? Om du allerede skal signere, er det vel ikke så mye som kan skje da? Da har jo du allerede inngått en avtale om at du får leiligheten.

P-town er en liten by på østlandet, hehe. Stygt og kjipt her. Og du har jo helt rett i det du sier om at det ikke er så mye som kan skje, jeg er bare litt pessimistisk av meg for tida, fordi jeg får drømmer knust gang på gang på gang.. Men nå erre positivitet som gjelder!

Jeg gleder meg som en unge til i morra. Pix og Herr Pix skal væremed og innvie leiligheten med en øl sittende midt på gulvet i en tom leilighet, litt som vi gjorde med leiligheten deres da de flytta inn og jeg snart skulle flytte til australia. Dette kommer garantert til å bli mye koseligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østlandet sier du? :lur:

Åh, det hørtes jo kjempekoselig ut. Er dette kjøpt eller leid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Ååååh jeg hadde nesten glemt når vi satt her her på gulvet!

Ja, jeg og! Jeg kom på det nå.. Vi hadde ikke askebeger, så vi aska i.. en brusflaske? Ellerno? Husker ikke helt :popcorn:

Men Dragen var der også, da. Skulle ønske hun kom i morra hun og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Wæhæ!

Kontrakten er signert! Desverre er det utrolig skittent der, forrige leieboer har ikke vaska ordentlig ut etter seg.

Så jeg tok det opp med huseier, og jeg får redusert første husleie med 50% mot at jeg vasker.

Og det er utrolig god deal for en superblakk pike. Så i dag vasket jeg i tre timer, mens jeg hørte på Kaizers. Jeg kosa meg. Jeg skal tilbake og vaske enda mer i morra. Og høre mer på Kaizers tror jeg. Eller kanskje Tom Waits.

Kent har sluppet singel, og den er ikke så dårlig som jeg trodde.

Dessuten fikk jeg et brev fra Vinje i dag. Et supersjarmerende brev skrevet på dialekt med hjerter og en kul tskjorte, og et enda kulere bilde av ham som type.. seksåring med bunad og hockeysveis og århundrets rareste glis. Så fin! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

SLIITEEEN!

Psyktime klokka 10, jeg fortalte om hvordan jeg har fått kviseutbrudd etter jeg starta med antidepressiva, og fikk beskjed om å slutte på dem asap. Det er visst en av de farlige bivirkningene.

Begynner ikke på ny antidepressiva med mindre jeg får tilbakefall og blir helt superdeppa igjen. Er fornøyd med det.

Etterpå dro vi på Fretex, kjøpte en fin og billig sofa. Besøkte mamma, møtte selvfølgelig fem separate kjentfolk av pappa som alle skulle smalltalke. Hater smalltalk med mange på rad..

Så dro vi til leiligheten, jeg vaska ned hele badet grundig, samt inni de fleste skap og vinduskarmer. Pappa tok takene og veggene, satt inn sofaen. Skal gå over igjen i morra, både tak og vegger, for å være helt sikker. Men egentlig kan jeg flytte inn nå.

Desuten så vi på seng, kjøpte gardinstang, spiste balkanpizza..

Og dessuten satt jeg opp budsjett i går. De neste fem ukene har jeg ca 400 kroner i uka å leve på (mat/øl/klær) etter at regninger osv er betalt. Ikke mye, men det holder. Dessuten regner jeg med at jeg vil få mer penger i løpet av de fem ukene, så er jo ikke helt krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg har dobbeltseng! Jeg har gardiner! Jeg har lov til å ha charliekattepusen min her!

Dessuten har jeg reine vinduer. Og reine vinduskarmer. Og jeg ligger på sofaen med øl og hører på P3 er det en sjefsliste med Lemon tree, Around the world, og Mambo no 5!

Dette er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Advarsel: skriver på mobil, kan hende det blir en del skrivefeil.

Det siste halvannet døgn har vært nydelige. Lørdags formiddag og ettermiddag gikk med til å flytte. Så nå har det blitt maks hjemmekoselig her!

På kvelden kom Lenestiften og Fuglemina på vors, og det var veldig god stemning. Vi dro på puben og så to låter av djerv og hele dunderbeist. Liker djerv, synes dunderbeist er latterlig lite oppfinnsomt.

Etter konserten ble vi kjent med en nordlending som jeg slo an tonen med. Jeg endte med å bli med ham hjem for å drikke en øl - og det viser seg at han leier av ei gammal dame som samler på kaktus. Det var kaktus OVER ALT! Jævlig sært! Etterpå gikk jeg og nordlendingen hjem til meg, drakk mer øl, og gikk etterhvert og la oss i senga mi. Og han var ekstremt tynn, sånn.. Litt konsentrasjonsleiraktig. Og han sa "du er grisedeilig, så jeg skal ikke ha sex med deg. For du er sikkert en sånn jente som alltid får den gutten hun peker på og får pult uansett! Så av prinsipp skal jeg nekte!" og det gjorde han. Men det var selvfølgelig etter at han hadde gjort meg kåt.

Nå vet jeg hvor vondt det kan være å bli utsatt for lure..mus.

Men han gjorde meg nok en tjeneste, for det er jo ikke fair game for vinje..

Og i går kveld snakka jeg på telefon med Vinje! Gud bedre! Han er awsome! Og dialekta er sjuk!

-

I dag kom først pappa på besøk og laga pannekaker og pusla med noe greier, satt opp lamper og brannvarsler osv.. Da han gikk lå jeg på sofaen to timer og bare leste bok og hørte på Bonobo og nøyt å ha et eget sted.. Og så kom Lebestiften, Nabohora og Geeken og vi hadde filmkveld med Jeg reiser alene og bestillingspizza - selv om jeg bor fem minutters gåtur fra pizzasjappa:p

Vi hadde syykt mange latterkramper, og det var utrolig god steming. Jeg digger de folka ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...