Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Vel, vel, ingen grunn til å grine over sølt melk, for å si det sånn. Jeg kommer til å klare meg finfint uten ham. Jeg og et par venninner planlegger å gå ut på mandag, drikke oss fulle og bli sjekket opp av gutter og avvise dem hardt og brutalt. Det er kanskje ikke en særlig snill måte å komme over et brudd på, men jeg tror nok guttene kommer til å klare seg fint allikevel. :P

I går snakket jeg to og en halv time på skype med Pix og Dragen, og jeg kosa meg skikkelig. De fikk humøret mitt skikkelig opp, ved å bare preike piss, og det føltes ut som jeg satt i stua med dem. :)

Jeg er så glad i dem :)

Men jeg trenger å preike med felgen, og det snart.

I dag gjør jeg skolearbeid. Hurra for PDF-filer :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ah, kvise som klør, men når man klør så får man vondt. Skjønner ikke hva som er greia med sånne ting. Ugg bugg.

I dag er det akkurat tre uker til jeg reiser hjem. Gleder meg ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Sorry for all sutringa, men jeg bare.. føler meg så jævlig frustrert. Jeg hater at jeg ga Jack mer enn to sjangser (jeg har en personlig regel, på at hvis noen gjør samme feiltak to ganger etter at jeg har sagt fra, kommer det ikke til å endre seg i framtida heller, så da er det bare å si takk og farvel) men med jack endte jeg opp med å gå ham fire eller fem sjangser. Og nå er jeg så mye mer såra enn jeg hadde vært om jeg hadde fulgt min egen regel.

Det er første gang jeg har brutt min egen regel også. Jeg er så skuffa over meg selv..

Jeg er så sinna på ham, men jeg er mer sinna på meg selv, som trodde på ham, selv når jeg så alle løgnene. Jeg veit jeg har vært redd for å gjøre det slutt, fordi jeg har vært ensom her i australia, fordi jeg trengte noen som kunne være der for meg. Men jeg fant tydeligvis feil fyr, og jeg skulle innsett det før.

For nå sitter jeg her, kjempesåra. Jeg veit at han kommer til å finne seg en eller annen jente som han kan bruke for å gjøre meg sjalu og gjøre seg selv gladere. Og jeg veit at jeg ikke kommer til å klare å stole på noen/være glad i noen på en stund framover. Og det kommer til å bli så jævla hardt.

Hvis jeg bare hadde gjort meg selv en tjeneste i utgangspunktet og gjort det slutt tidligere, så hadde jeg ikke hatt så problemer med å stole på noen framover også. Jeg er så jævlig dritt lei og sinna på meg selv og sinna på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt det bare er tre uker til du er hjemme igjen <3 Få litt space, så blir alt litt bedre :3

Det er som du sa selv, ikke gråt over sølt melk. Selv om ordtaket sier "gråte over spilt melk" :fnise:

Neida, det ordner seg :3 Ja, det gjør dritvondt og litt til, men det fikser seg :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så streng mot deg selv ang. regelen din denne gangen, pus. Herregud, du er på andre siden av verden fra alle du kjenner, pluss at du var veldig klar for og hadde veldig lyst på et nytt forhold. Den komboen gjør at det er lov å gjøre feil. Prøv å konsentrere deg om at du snart er hjemme nå, snart kan vi kosemose på deg igjen og livet er litt mer sånn det skal være :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Ah, jeg føler meg mye bedre nå. Fikk endelig prata med felgen på skype, fikk sett noe tøff rosemaling som hun ahr begynt med. Jeg liker det skikkelig godt.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra bruktbutikkjobben min, jeg koser meg skikkelig der. Sorterte bøkene deres, for de har bare vært random sortert. Nå lager jeg sjangerhyller. Det ser mye tøffere ut, synes jeg..

Og nå skal jeg snart spise lunsj med Alice og ta bilder av henne, og da er jeg faktisk ferdig med porteføljen min. Hurra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

ååå, jeg er ferdig med alle portefoliobildene mine :D

eller, jeg har alle bildene, nå er det bare hele redigerings/utvelgelse/printe/skrive flere arbeidsbokgreier igjen :D

Skal søren meg feire med å.. enten gå til frisøren, eller kjøpe nye, søte notatbøker for neste semester, etter forelesningen jeg har om en halvtime. Har ikke bestemt meg enda. Men uansett, stolt over meg sjæl. Jajaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så streng mot deg selv ang. regelen din denne gangen, pus. Herregud, du er på andre siden av verden fra alle du kjenner, pluss at du var veldig klar for og hadde veldig lyst på et nytt forhold. Den komboen gjør at det er lov å gjøre feil. Prøv å konsentrere deg om at du snart er hjemme nå, snart kan vi kosemose på deg igjen og livet er litt mer sånn det skal være :klemmer:

Pix sier alltid så mye bedre ting enn meg, men det er dette jeg mener og ville si, jeg klarer bare ikke formulere meg!

Psst, frisør, det er digg å gjøre noe nytt med seg sjøl, ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Har akkurat lasta opp bildene fra park-shooten med maddie opp på flickr, så nå må dere se :) Jeg er skikkelig stolt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Åh, i dag etter forelesningen min, gikk jeg hjemover i halvmørket. Og så satt det en kjempekjekk mann alene på en benk og leste en bok. Og når jeg gikk forbi, løftet han hodet og kikket meg lenge inn i øynene. Og jeg angrer så inni helvete på at jeg ikke bare stoppa og spurte om jeg kunne sette meg og ta en røyk. HALLO, han satt jo på en benk, det er jo det benker er til.

Jeg er så dum :D

Akkurat nå mangler jeg motivasjon, skikkelig også. Jeg har jo gjort masse arbeid, og jeg begynner å nærme meg målet, men det tar så lang tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg og Dragen skal jobbe som fotografer for festivalavisa til Hovefestivalen i sommer. Hurra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Test ferdig, fikk åtti prosent, det er jo ganske bra.

Akkurat nå er jeg skikkelig rastløs. Jeg vil hjem til Norge. Akkurat nå har jeg ingenting å hente i Australia. Jeg er ferdig med alt arbeidet mitt, men må vente til 3 juni til å levere det, og jeg må vente til 7 juni for framføring, og til trettende juni for å komme hjem. Jeg synes venting er ganske kjedelig. Det er fest i kveld, men jeg føler ikke for det.

Siden jeg har litt hjemlengsel skrev jeg en liste over ting jeg vil gjøre når jeg kommer hjem. Det er en ganske fin liste:

-PIT

-Hove

-Få pappa til å spandere middag på Friise

-Drikke øl på Friise

-Drikke øl på Fryyse

-Drikke øl på Karjolen

-Kaffe på dickens

-Oslo/møte alle vennene der

-Fest på pubben

-Fest i gata

-Salamanderdammen

-Bingo med drangedølingen

-Pannekakeonsdag

-Sykle rundt hele byen med ipod på øra

-Sykle rundt hele byen med venner

-Pizza på Balkan

-Union sommerøl

-Vannmelon i pissoarparken

-Øl uttafor MK

-Øyne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte kaffe på jobben vår :D kaffe og iiiiiis. Og Ben&Jerrys og puseihjelkosing. Og degihjelkosing. Yeah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Våkne klokka tolv. Dra seg inn i dusjen. Våkne årntli. Lage pannekaker med lønnesirup og chai te.

Spise frokost forran macen mens man leser nyheter. Lørdager er så digge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skrev innlegget ditt lå jeg i senga vår med Vesla og prøvde å stå opp. Mannen hadde stått opp, skiftet bleie på Vesla kommet inn til meg med henne og gått på badet selv. Sånn er det når man skal opp tidlig og dra til Sverige og handle. :gjespe:

Kose deg i dag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Aww, Nott, i det minste fikk dere jo mat fra sverige :D

--

Au. Tannpine fra helvete. Igjen. I visdomstanna. Igjen. Sånn at man nesten ikke kan åpne munnen. Igjen.

heldigvis har jeg litt antibiotika igjen fra forrige gang det skjedde (sånn tyde to måneder siden) så jeg spiser opp den og håper det hjelper. Og tannlegen i Norge vil ikke ta visdomstanna når jeg kommer hjem, fordi jeg er hjemme for kort. :/

Nedsig. Au au au. *paracet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visdomsdtenner suger. Jeg husker sist mine gjorde vondt, i sånn, to uker. *dø*

--

Var på fotomuseum i Horten idag med pappa og fotokompisene, det viser seg at en av favorittfotografene våre Oddleiv Apneseth åpner utstillinga si "Jølster 2008" 19.juni i Horten, og du bare MÅ bli med å se den. Han har brukt et ÅR på å ta bilder av alle innbyggerne i bygda Jølster på vestlandet og bildene er dritkule. Sjekk det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...