Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

FERDIIIIIG.

Det var dritskummelt, for jeg trodde at jeg skulle presentere bare foran lærerne. Men det var mer som en vanlig framføring, foran hele klassen. Noe som betydde at jeg fikk se alle de andres bilder også.. Og herregud, alle er så flinke. Men jeg presenterte, og det gikk dugelig bra, jeg fikk litt positiv feedback.

Men karakteren får jeg ikke før på onsdag. Men nå har jeg kjøpt øl, og den skal drikkes. Og så skal jeg bare sove. Jeg er helt utslitt, og føler meg tom. Men nå logger jeg søren meg på skype selv om klokka er seks i norge, bare for å vente for å se om noen kommer og logger på. Yaaayyyy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ah, to gode nyheter:

-2000 kroner i feriepenger. Hurrahurra.

-Har mest sannsynlig fått samme flight som Lars hjem til Norge. Vi har værtfall samme avgang fra Melbourne, så jeg skal sjekke med ham seinere om mellomlandingene er like også. Håper det. I så fall er jo det en gledens dag; jeg slipper å angste for å gå meg vill på flyplassen :D YAAAAAY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ta det gikk fint med fremføring! Karakter går sikkert også dritbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Advarsel: full når dette skrives.

Ah, kosa meg sånn i dag, vi arrangerte stor fest/pubkveld fordi alle er ferdig med eksamen. Så ble jeg facebook-sjekket-opp av en av de kjekkeste, deiligste mennene i klassen min (eller.. han går ikke i klassen min, egentlig, for han utsatte studiet sitt et halvår) og jeg endte opp på dansegulvet med han kjempelenge. Men det førte ingen vei, så jeg gikk opp til publokalet.

Satt på fanget tilen klassekamerat ( han heter Fin) resten av kvelden. Og vi bare lekte, koste og var gøy. Og etterhvert dro alle hjem. Bortsett fra meg og Fin. Og jeg ville så gjerne ta han med hjem, men han måtte bli med en alt for full kompis hjem. Så jeg tok en taxi hjem med noen andre kids.

Og så sier de andre kidsa, at han kjekkasen jeg dansa med først vistnok er homo. SKIKKELIG SKUFF. Han er jo så kjekk..

Og ikke fikk jeg noe årntli kos med Fin heller.. Haha. Men i det minste kosa jeg meg. Og jeg følte meg så fin og kul og glad på fanget hans.

Nå skal jeg legge meg, og i morra er det onsdag, og akkurat en uke til pannekakeonsdag. ÅÅÅ så jeg gleder meg.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Aww, det forrige innlegget var akkurat like fylleprega som jeg trodde.. Makan.. Haha.

Men gøy var det, gitt. :D

Pix, jeg veit, og det blir så fint :D Hva driver du med for tida? Finner deg aaaldri på skype :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Fyllesjuk i hele går, gjorde minst mulig som involverte aktivitet. Hang rundt på skype og leita etter venner, fant Dragen. Men har Pix-abstinenser.

I dag hr jeg vært en tur i byen og gjort noen nødvendige innkjøp, brukte litt for mye penger. Hater penger. Og så skal jeg spise middag på resturant med Rach, hennes venninne Sarah og Connor i dag. Det blir fresh. Tida går veeeldig fort nå plutselig, det er torsdag ettermiddag allerede. Så nå er det bare en kjapp helg, en mandag med pakking, en laaang flyreise. Og så erre Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Full i kveld. Spiste dumplings (hva heter det på norsk? null ide) med connor, sarah og rach. ro på Rooftop Bar med nevnte mennesker. Drakk meg full. Ble sjekka opp av en brilleslange på tretti.

Satt i en halvtim og så på en middelmådig gateartist som spilte gitar og sang Coldplaylåter.

Lå i rommet til Rach en stund og preika piss. fant ut at Connor har hatt en greie for meg dritlenge. Brydde meg middels lite, men det var jo litt fint uansett. Nå er jeg ekstra full og hører på Turboneger. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

I dag har jeg handlet inn mer skoleting til neste semester. Endte opp med å bruke over tusen kroner på bøker, blekk til printern, markeringstusjer, post-its og you name it. Men i det minste er jeg forberedt.

Kjøpte også litt mat (type pasta og pastasaus, havregryn og pannekakemiks) som jeg kan ha i skapet til jeg kommer hjem til melbourne igjen. Er så kjipt å komme hjem til tomt kjøleskap lissom.

Så nå har jeg:

-Notatbøker som ligger klare til neste semester

-Alt jeg trenger til arbeidsbøker (plastlommer, bøker og sånn)

-Alt jeg trenger til visuell dagbok (papir, printer med blekk, limstift, saks, tusjer, penner, blyanter, highlightere og sånn)

-Litt mat i skapet til jeg kommer hjem fra Norge

-Ryddig rom

-Ryddig bad + kjøkken

-Et par bøker til flyreisen

-En overraskelse eller tre til de søte vennene mine og mamma og pappa

-Snudd semesterplanleggertingen jeg har på veggen, fra semester en til semester to. Planlegger å fylle inn feriene i løpet av kvelden.

-En tom mage, som venter på å bli matet med middag.

Og det eneste som gjenstår er å pakke. Og det gidder jeg ikke gjøre før på søndags kveld evt mandags formiddag.

Nå skal jeg dusje.

Savner fortsatt å preike med Pix. Hvis du ser dette; jeg er online på skype når det er kveld her (fra rundt klokken ti, som tilsvarer.. uhm.. ca to på ettermiddagen hos deg) så hvis det passer, logg på :) Selv om det bare er type fem dager til jeg er hjemme, trenger jeg å preike litt med deg for å.. catche opp eller hva man sier. :klemmer:

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Du,du tar jævlig bra bilder! Var bare det jeg tenkte å si..

Det var skikkelig koselig å høre :D Nå blei jeg skikkelig glad. Takk skal du ha.

--

Å, herregud, romkameraten min har vorspill her, det er ca femten amerikanere trøkka inn i hennes halvdel av rommet. Og det er jo i grunn koselig med nye folk, men jeg legger merke til at amerikanere blir veldig amerikanske når de er mange sammen. Og det blir litt slitsomt. Men de blir ikke lenge da, en halvtime tenker jeg, så det er jo ikke helt jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til du er hjemme i Norge nå. Lander du på Gardemoen, evt når??? *nysgjerrig* Send gjerne PM om du vil det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Aw, Nott, jeg lander på gardermoen rundt klokken åtte eller ni på kvelden på tirsdag :) Husker ikke eksakt tidspunkt, haha. Gleder meg kjempemasse :D

--

Fikk snakket litt med Pix i går, det var veldig fint å få vite hva som går på i livet hennes. Følte meg plutselig mer i ett med Norge. Haha.

Våkna i dag av et brev Jack hadde stukket under døra mi. Seriøst, han kontakter meg andrehver dag og er sånn "buhu jeg angrer sånn". Og det er bare så utrolig patetisk og usexy. Men det er litt kjekt også, for da vet jeg i det minste hvor jeg har ham, og at det er jeg som har makta..

Men ja, å sende en tekstmelding her og der gjør ikke opp for hvor idiot han var.

Snakker om tekstmeldinger, jeg og Fin tekstet litt i går, og det var mye hinting til både det ene og det andre. Så jeg skal ta en øl med ham på mandag, før jeg tar flyet. Og jeg ler meg ihjel over hvor forutsigbar den menneskelige psyken er. Gjett hvordan Fin er? Han har samme kroppsform som ekssjefen, han har samme humor som BJ, han er litt stille og reservert som han nordlendingsrebounden min. Han har kort hår. DET SLÅR ALDRI FEIL. Reboundguttene mine ser ALLTID sånn ut. Haha.

Og det går aldri bra.. Men nå har jeg jo gjort det relativt klart for Fin at jeg ikke har lyst på et forhold da. Så vi får se åssen det går.

XOXO - the girl that does the same mistakes over and over again :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Æsj, magen min bare bestemte seg for å ha vondt, den. Sånn teit mageknip. Og jeg er ikke trøtt nok til å bare ligge å hvile heller, og det blir ikke bedre. BUHUHUHU.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

I fare for å virke som en Rebecca Black-hermegås:

I dag erre søndag. I morra er det mandag. ENDELIG. I dag skal jeg pakke. I morgen skal jeg reise. Blir søren ikke bedre. Selv om jeg våkna til romkameraten og kjærsten hennes ha sex da. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

HAHA. Jeg og Fin skulle jo ta en øl i morgen, for å si hadet. Men hva skjer? Joda. Han er i Tasmania på familieferie. Og så klarer en jævla vulkan å få utbrudd, så han er stuck der og kommer seg ikke hjem igjen..

NEDSIG som faen. Jeg var jo skikkelig gira.

--

Det tok meg type.. ti minutter å pakke ned alle tinga mine. Det var bare å slenge oppi de få klesplagga jeg ville ha med meg, deretter slenge oppi noen kameraer, bobleplaste litt rundt noen ting som ikke må bli ødelagt, putte en harddisk i en plastpose i tilfelle den ble våt.. Og så var pakkinga over. Søren klype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

NIHIHI.

Spiste frokost, pakke ferdig, møte venner på en hadeøl, og så ta flyet. SHIT ASS.

Det er egentlig veldig trist, for jeg har jo fått mange gode amerikanervennere, som nå flytter hjem igjen til amerika. Så når jeg kommer tilbake hit, så er de borte, og erstatta med nye amerikanere. Det er jo forsåvidt fresh også, nye venner. Men jeg kommer virkelig til å savne et par av de amerikanerne..

Jeg debatterer for og imot å ta med laptopen på flyet VS å ha den i kofferten.

For fly:

-da kan jeg se på en del photoshoptutorials og gjøre en del lekser

-macen har sikkert ikke godt av å bli kasta rundt inni kofferten

Mot fly:

-Tung

-Kommer sikkert ikke til å gidde å ta den ut av veska uansett

-Må ta den ut av veska i alle sikkerhetskontrollene, og da må jeg alltid pakke om håndbagasjen, og det er så sjukt irriterende.

-Hvis jeg pakker macen inn bra nok, blir den sikkert ikke skada i kofferten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OVERIMORGEN :hjerte:

Jeg hadde ikke tord å ha macen i kofferten. Ikke med mindre du har stappfull koffert og den kan ligge midt inni i masse bobleplast og omgitt av klær i tjukt lag på alle sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...