Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Jeg har sett noen av de bildene på en nyhetsreportasje på NRK (det kan til og med ha vært norge rundt) en gang :) Har kjempelyst til å bli med :)

Men da må DU love at du hører på Cloud Control på Spotify denne uka. For du må rekke å bli frelst før Hove. De er så jævlig bra.

--

Våkne seint, igjen, spise pannekaker, igjen. Klarte å søle varm olivenolje rett på tommelen, så nå har jeg tidenes vannblemme, og den er skikkelig vond i tilegg. Fytti.

Nå skal jeg gå ned til byen og kjøpe et par bøker + returnere et par sko jeg kjøpte, og i kveld skal Maddie farge etterveksten min, for den endte uheldigvis opp relativt gul sist gang jeg farga den. Og så vil jeg vaske klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var der jeg også fant ham første gangen :P

Aight, *lage spotifyliste :3*

Ååå, det er så udigg, det.

Haha, fint at du har funnet noen som kan hjelpe deg ^^,

Jeg drømte at du kom hjem i natt, to uker for tidlig, og jeg klarte bare å gråte. :P

Også har jeg akkurat lest masse om studiet mitt og synes det er kjempespennende, og gleder meg sjukt masse! Må bare skrive 4000 tegn med motivasjon først. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ah, du aner ikke hvor mye jeg ønsker at jeg bare kunne ha eksamenen min i morgen, og reise hjem igjen i morgen kveld. herregud, det er så kjedelig å vente.. BLÆ. :) Men i dag er det akkurat to uker til jeg flyr hjem, da, så det blir vel bra. :)

Jeg glemte å handle mat i dag. Så jeg har ca ingenting å spise. Men jeg kjøpte fem freshe bøker. Så jeg har mye å gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Drittdag.

jeg strøyk på en deloppgave (ikke hele oppgaven, bare en delinnlevering) Lærern min ga meg nitten poeng, av førti mulige. Man trenger tjue poeng for å stå. Med andre ord; han gjorde det på faen. og det er så typisk den jævla skolen jeg går på også, de har et sånn "knus og hersk"-system, hvor de jevnlig sier arbeidet ditt er søppel, selv om det er bra, bare for å få de som er demotiverte til å slutte. Og jeg kjenner jeg er rimelig irritert. Så jeg antar opplegget deres virker. (men jeg vil ikke slutte da)

Og så er Hovefolka teite, og vil ikke la meg og dragen jobbe med akkurat det vi ville, de vil sette oss som pressevakter (KJEDELIG) så nå blir det flere mailer framogtilbake der også. Hurrahurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Litt bedre humør etter å ha farga håret igjen, og endelig fått etterveksten tilbake til akseptabel farge. Sov også i nærmere fjorten timer, noe som hjalp på tannverken (selv om den ikke er helt i vater enda)

Nå har jeg bare en liten tøyseting å ordne.. Men det involverer å gå til skolen for å sitte i computerlaben i ca.. fire minutter, og så gå hjem igjen, så motivasjonen er litt lav. "Kan gjøre det etterpå".

Men det er ENDELIG Juni, og det er jeg faenmeg glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

I dag gikk jeg til frisøren, og fikk klippet panneluggen min for fem dollar (ca 30 kroner) og det er jeg skikkelig fornøyd med :)

Dessuten gjorde jeg ferdig resten av skolearbeidet, så nå er det bare å lene seg tilbake å vente til mandag og framføring. Jeg gruer meg litt til framføringen, men regner med det går bra..

To-do:

-Lever tilbake bok til bibilioteket

-Monter bilder i passportu

-Signer gjeldsbrev (hvis jeg bare kunne finne det, da.. bleh..)

Ellers:

Ikkeno. Bli frisk, kanskje? Den jævla visdomstanna verker enda, men mindre enn før, så jeg antar jeg bare trenger hvile og god tannhygiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Tihi, det er så deilig å være ferdig med alt arbeidet, og sitte å se på de andre studentene kave og streve og stresse.

Rachel, som jeg bare har gitt totalt opp, hun er og blir en taper, har ikke begynt på essayet sitt før i dag. Deadline er på fredag. Hun har med andre ord ca halvannet døgn å skrive det på, samtidig som vi har storinnlevering i Location på fredag, og "end of semester ball" (dvs stor fest) på torsdag. Jeg vet også at hun kommer til å klare det, skrive essayet, og sikkert få en halvgod karakter. Men det er gøy når hun konstant sender meg "åå jeg skulle begynt før"-sms og jeg sier "hahah, synd for deg" :)

Edit: innser at det der så litt.. øh.. sosialt tilbakestående ut. Jeg mener jo ikke å si at jeg er noe bedre enn alle de andre, for det er jo fakta at kreative sjeler er rotete prokastinerere som alltid utsetter alt til siste liten. Og jeg er overbevist om at et par av dem som begynte i går, kommer til å få bedre karakterer enn meg. Men det er bare deilig å være litt skadefro i blandt, og sitte å se på alle som stresser.

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ah, i dag er det Village Ball, og jeg skal ha på meg livsdagskjolen min og fine sko, og jeg gleder meg skikkelig. Selv om jeg er utslitt og sliten herfra til månen :P

Gleder meg uansett.

Dagene går fortere og fortere, og jeg må bare komme meg forbi mandag, så kan jeg begynne å pakke og glede meg på årntli :D

(Ja, jeg er sånn obsessive nørd som digger å pakke en uke i forveien.. Tenk..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, flinka! Jeg skriver jeg også nå, har sluttet å prokastinere. Nå SKAL det bli ferdig før klokka er fire. Da skal jeg dusje og lakkere tåneglene og føle meg bra. Gleder meg sykt til du kommer hjem, og til jeg kommer hjem, og at vi skal leke dagen lang! Kos deg på ballet, du har fortjent en skikkelig fest:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Okei, klokka er bare halv ett, så man kan ikke kalle det en sjukt fet kveld på byen, men det var fantastisk gøy. Jeg, Alice, Tom og Maddie danset, drakk gratis drinker og lekte rundt. Jeg snakket med en fyr som sa "oh, i never thought this day would come.. I love your hair. I love your face. I love everything about you. I've known since O-week.." og det var jo litt creepy, men søtt. Og jeg flørtet med en kjempekjekk mann, men valgte å gå hjem aleine uansett. Jeg var ikke i humør til klining, bare til å se pen ut og få komplimenter.

Dessuten sa Tom så masse kule ting til meg i dag. Han og Alice har vært kjærster sånn for alltid, men han satt og sa masse ålreite ting til meg. Sånn type "that guy you think is hot, he doesn't deserve you. just so you know. you're too good for everyone in this room" og det er så fint med sånn fyllepreik. Jeg føler meg veldig glad, selv om det alltid er veldig tomt å legge seg aleine etter en natt på byen. Det er noe med meg, hver gang jeg blir full, vil jeg bare ligge inntil noen og holde dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Haha, jeg blir så forvirra når folk liker dagbokinnlegga mine her på kg..

--

Jeg skriver mye pisspreik her for tida, merker jeg. Hjernen spinner rundt og rundt på de samme tingene om igjen og om igjen. Jeg har lyst til å investere i en sånn båndopptaker som jeg kan bære rundt med meg og ta opp lyser og tanker på. Jeg synes det er en god ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos med festen ^^,

Bare 12 dager igjen, herregud, det har gått fort. Det føles som maks to mnd siden du dro, ikke fem.

Fyfaen jeg savner deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Humdidum. I dag sov jeg til klokken fire på ettermiddagen. Det må vel nevnes at det tilsvarer klokken åtte om morgenen i norge? Så kanskje det ikke var så ille likevel..

Haha. I dag har jeg absolutt null tiltakslyst, og null plan. Jeg har lyst til å isolere meg enda mer, og bare gå litt i hi. Jack sendte meg en sånn tapersk melding, igjen, hvor han påstod at han eegentlig hadde tenkt å gjøre noe kjempekoselig for å vinne meg tilbake, men at han plutselig hadde innsett at jeg fortjente bedre. Noe jeg tolker som "jeg er alt for lat til å gidde å kjempe for deg", noe som i grunn er bra, for jeg vil jo helst bare bevege meg videre i livet.

Sånne sms kjenner jeg er fryktelig unødvendige.

Oi, jeg husket akkurat at jeg må levere en bok tilbake til biblioteket. Nedsig. Men jeg tror ikke jeg gidder å gjøre det før på mandag.. Etter presentasjonen. haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Om tjuefire timer er jeg frii.

Noe som betyr, at om x antall timer, har jeg presenasjonen min.

Og jeg har ikke tenkt på hva jeg skal si engang..

Søren klype. Men jeg veit det kommer av seg selv, enten i kveld eller i morgen.

Og snakker om, i morgen må jeg stå opp klokka åtte. nedsig.

Men ja, sånn ellers i livet mitt skjer det lissom ingenting. Det er helt sinnsykt fint vær her for tida, da. Masse sol og behagelig opplegg, men siden det er vinter er det skjelden mer enn søtten grader i sola. Og så er det jo vind. Så det ekke no snakk om å ligge ute og sole seg.. Men det er jo digg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Printern min er tom for blekk, og jeg vil printe ut ting (jeg må ikke, jeg bare.. vil..)

utrolig irriterende :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Hater når tida går som sirup. Jeg har venta på den jævla presentasjonen i type.. Halvannen uke. Og i morgen er den. Men det kjennes ut som det er en evighet til. O det har kjentes ut som det har vært en evighet skikkelig lenge.

Skulle ønske jeg var en av de menneskene som bare kan ignorere eksamensnervene. Jeg klarer ikke. Jeg har nerver i en uke i forveien UANSETT. Og så blir jeg alltid en iskald jævel når jeg våkner om morran på eksamensdagen..

Så når jeg våkner i morra, blir det bra. Og skummelt da.

Sorry for alt ekssamensbabbelet, forresten.

I dag spiste jeg middag med Connor og Rachel, det var finfint. Nå skal jeg legge meg i senga og se på Mad Men, og kanskje prøve å sovne før klokken ti. Det hadde gjort seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg savner eksamensangst faktisk. Etter noen år på universitetet har jeg blitt "kurert", og det fører til ikke angst, men STRESS før eksamen. Jeg var så stressa i mai at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Og siden angsten manglet, fikk jeg ikke tatt skippertak...

Tenker meg det blir godt å få det overstått, det går nok bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Etter minimalt med søvn (blei visst stressa og fikk ikke sove) er det på tide å hoppe uti det. Men det blir sikkert fint.

ÅÅÅÅÅÅ venteti er så frustrerendeeeeee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...