Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

DU MÅ IKKE FINNE PÅ Å HA MACEN I KOFFERTEN! DE Behandler bagasje som om det var puter som tåler ALT, som man kan hive rundt, om hverandre og som blir smelt rundt og "hoppa" på av andre koffereter. Jeg hadde faen ikke turt å legge en mac der.. HA ALLTID MAC/PC I håndbagasje!

Dessuten har pappa opplevd at noen stjal en harddisk og en diskman fra kofferten hans en gang, som han hadde sjekka inn. Når han fikk den igjen, var de borte.

--

Gleder meg abnormt mye til du er hjemme. Seriøst, ikke sånn, hoppende glad, men sånn, nå bli alt bra igjen-glad. Og ganske hoppende-glad også. Jeg bare.. føler at halve meg er borte. Og er VELDIG klar for å få megselv tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Gikk veldig fint å ha macen i kofferten, den overlevde helt fint :) Flyreisa var kjedelig, men overlebar, og nå har jeg vært ett døgn på norsk jord.

Døgnet har bestått av:

-Brødskive med brunost

-Norsk vann fra springen

-Pappa og mamma

-Katten min (da jeg kom hjem, løp han bort til meg, mjauende, og krevde oppmerksomhet i en hel time, konstant, uten å vike fra meg en eneste gang)

-FFU og pannekakeonsdag (masse god mat, norske jordbær, pannekaker, union sommerøl, australsk godteri, gaver, litt shopping, masse sigg, masse latter, Tangled, SOL, VARME og KOS, masse masse latter, typisk FFU-humor og.. ja.. NYdelig var det.

-Møtte tilfeldigvis min gode venninne Lillesopp på kjøpesenteret, skremte livskiten ut av henne

-Ringte kompis BJ og preika piss littegrann

-P3morgen

-NRK

-Solbrenthet

-Kjøpte fin kjole på H&M

og sikkert masse annet som er supernevneverdig som jeg ikke husker i farta

Nå:

Bestemor og bestefar kommer snart på besøk. Jeg begynner å bli rimelig trøtt, så tror jeg skal prøve å komme meg i seng rundt elleve i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Takk Nott :D Det føles veldig fint altså :)

--

I dag var det vanskeligere å stå opp tidlig. Så er vel mulig jeg blir sombie i dag. Trodde jeg skulle være sombie i går, men det gikk jo forsåvidt bra.

I dag skal jeg først til mamma i et par timer, deretter tror jeg at jeg vil en tur på kjøpesenteret og handle litt på H&M.

Deretter skal jeg møte Lillesopp på cafe, og da har tidlfeldigvis G slengt seg med. Så det blir jo... intressant. gah.

Så skal FFU henge i salamanderdammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, trodde vi skulle henge i Skien, jeg? Det var det jeg fikk med meg igår >< Iogmed at du skulle hilse på kattene og sånn :3

Jaja, null stress :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

For en lang, fin, innholdsrik dag :D Dette blir nok umulig å forstå for dere som ikke har møtt meg og mine venner, for det blir mange kallenavn og sensurnavn. :P

Spiste frokost (vafler med smøreost.. man får litt rare cravings etter en stund i utlandet..) Etterpå dro vi til mamma på morgenen, planta noen potteplanter og kosa meg generelt masse. Dro på kjøpesenteret, gikk i H&M-fella (man tar med masse ting i prøverommet, mesteparten forkastes fordi det sitter teit på. Man tar med to plagg. Går forbi undertøysavdelingen ,rasker med seg for mange truser, sokker og strømpebukser, bruker 500 kroner. Kommer hjem, og innser at de to plaggene man kjøpte eegentlig ikke var så kule, de bare så kule ut i forhold til det andre man prøvde på. Endte altså opp med å kjøpe undertøy for 500 kroner + to plagg som ikke kommer til å bli brukt alt for ofte..)

Møtte deretter Lillesopp og G på cafe, det var skikkelig koselig. G ga meg en signert utgave a boka han har utgitt, og han var skikkelig bra å omgås med, noe som strengt tatt ikke er ofte. Møtte også en av dragens venninner, Tutt, og det var fresh. Møtte også MarianneE såvidt. Pixie kom også etterhvert.

Etterpå cafe dro vi opp til pixies cafe, og møtte noen småbarn (T med hatten, O med de kule klærne, pluss kjærsten til O) og deretter dro vi opp til Pix. Dragen kom etterhvert, og vi spiste suuuperdigg veggismat (seriøst, pix, skikkelig sweet mat :) :) )

Og etter mye latter, stakk jeg, dragen og lillesopp ned til en pub i p-town og møtte Klister, Fleddlock, Boblestemmen og Rørleggern uten hals, pluss litt ymse karakterer. Drakk øl og bare kosa oss masse. Så ringte pappa, og var sånn "jaamen kan du ikke komme hjeem daa jeg savner deg sååånn" så da dro jeg hjem rundt midnatt. Etter en lang, fin og koselig dag. Nå ser je på Hurtingruta minutt for minutt. Digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Haha, er fortsatt litt morragretten. Fikk ikke nok søvn, tror jeg. :/ Har prøvd å spise god mat og drikke god te og kose meg. Men er fortsatt litt i ulage.

Har fiksa masse dreads i dag, da, for de trengte litt fiksing.

og så kom bestemor innom med ettusensjuhundrekroner, så nå skal jeg kjøpe reflektor :D :D :D

HURRA og takk til bestemor. :D :D :D

Er også veldig stolt av felgen, som har skaffet seg billappen. Proft jobba :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Er i mye bedre humør nå. Tok en del timer med surmuling, pluss et besøk til mamma, en del grining, og så ble jeg glad igjen.

Jeg har jo vært hos mamma en times tid hver dag siden jeg kom hjem, og i går og forigårs var det helt fantastisk. Men i dag hadde mamma en dårlig dag, og det var så sykt vanskelig. Så jeg var der kanskje.. ti minutter før jeg gikk. Så satt jeg og pappa i bilen i en halvtime og grein. Masse.

Men etterpå føltes det sykt mye bedre.

Så dro vi på japse, så jeg fikk kjøpt reflektor. Brukte tusen kroner, og nå har jeg finfin reflektor, og syvhundre kroner jeg ikke vet hva jeg skal bruke til. Men jeg tror det blir noe fotogreier.. Jeg vil ha årntli ringblits..

Nå erre middag (fiskeboller i hvit saus med raspa gulrot :rodmer: ) og snart blir det henging med felgen, dragen og litt andre kids. Tid for å dra på pubben :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig og hilse på deg her om dagen!

Fikk du kost deg i sola på-den-cafèen-der-dere-satt-hvis-navn-ikke-skal-nevnes- osv? :lol:

Du er forresten utrolig pen, har tenkt det flere ganger, og det var igrunnen på tide og si det. :)

Ha en flotters helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Har kosa meg masse i går og i dag.

I går:

Kaffe på dickens med frøken Felgen. Rødvin hos Eplemann. Mer kaffe på stampuben sammen med LilleM, Felen, Dragen, en kompis av lilleM, Lillesopp. Koselig. Øl på stampuben. Ble kvalm. Dro hjem til Dragen rundt midnatt. Tok en tur til pizzasjappa, og handla yndlingsveggispizzaen min. Spiste den sammen med dragen og Nabohora. Satt og preika piss til klokken halv tre. Sov på sofaen til dragen.

Våkna rundt halv elleve av at Dragen rufsa meg i håret. Satt og treiga en stund, før vi spiste loff og jordbær i pissoarparken. Møtte pappan til dragen, endte opp på JB med dragen+far+bestekompis til far. Koste oss.

Fikk påspandert is. Bestemte/vedtok å reise på preuss fotomuseum i morgen.

reiste til samanaderdammen og prøvde ut et par stensiler. Veldig fornøyd med både stensilene og malinga.

:D

Møtte pappa, handlet middag. Har planer om å lage nevnte middag nå, og deretter.. vet jeg ikke hva for planer jeg har.. Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Her kommer det en halvoversiktelig liste over løse planer jeg har framover. Dragen og Pix og Felgen, om dere har forslag, ideer, innvendiger eller slikt, så hyl ut :D dette skal fungere som en slags.. felles kalender ellerno.

Neste uke:

Mandag:

Fastsatt: Møte Skjea for å spise sushi og spille bingo på formiddagen. Felgen slenger seg på etterhvert.

Fastsatt: Familiegrilling (øh.. grilling MED familien, ikke AV familien altså)

Forslag: FFU-date på tidlig kveld, rundt sju til ikke så seint?

Tirsdag:

Fastsatt: Møte Anne fra Siljan for å henge rundt, på formiddagen.

Forslag: Leke med Felgen på ettermiddagen?

Kanskje: besøke jobben når dragen har lunsj

Onsdag:

Brusteinsball. Leke med BJ fra morgen til kveld. Møte Maling. Pix kommer og leker med oss mens hun venter på kattekastrering. Møter Dragen når hun er ferdig på jobb. Planer om å bli veldig full.

Torsdag:

Tja.. Hvem har forslag? Har lyst til å henge med Bandicoot. Kanskje spise middag på friise på pappas regning?

Fredag:

Festen.

Må huske:

henge med jayern jay, prøve å få hengt med lovise også, og maling.

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

:hoho:

Fantastisk navn du har satt på parken!

Hahah, ja, jeg kan nok ikke skryte på meg å ha funnet det på selv, da.. :/ Tror det ble en greie blandt noen vidregående-venner av meg, som jeg adopterte? :) Men uansett, det er jo skikkelig treffende :)

Koselig å treffe deg igjen her om dagen forresten :)

---

Fin dag i dag. Våknet opp relativt morgengretten. Ble sur fordi jeg og far skulle kjøre til Preuss fotomuseum og møte Dragen, pix+ektemann+faren til dragen og en kompis av faren til dragen, og vi skulle møtes litt før to, og pappa somlet. Noe som resulterte i at vi var der nøyaktig to minutter over to. Noe som irriterte meg. Så kikket vi på utstillingsåpningen til fotograf Oddleif Apleseth. Det var skikkelig freshe bilder, og jeg ble veldig inspirert. Dessuten fikk jeg være litt i ubåten som står der, og det syntes jeg var skikkelig stas.

Etterpå stakk vi på cafe, og pappa fikk sosialisert litt med pappan til dragen og sånn, og det tror jeg var veldig ålreit for begge parter.

Da vi kjørte hjem igjen, var det en stor kollisjon på motorveien, så vi måtte kjøre en syk omvei. Men det resulterte i at jeg fikk sett masse fresh natur og opplegg, og jeg ble bare enda mer inspirert. har veldig lyst til å få med meg en modell ut dit og ta noen bilder.

Da vi endelig var framme i p-town, møtte jeg Felgen på JB. Der satt også hele gjengen fra fotomuseumet (type FFU) og spiste middag. Så det var jo kos. Og så kom et par av teaterjentene også, så da fikk jeg hilst på dem og. Felgen og jeg drakk litt for mye kaffe, og fikk catcha opp skikkelig og det var skikkelig bra. Vi oppfant ordet "iphone-vente" fordi man alltid sitter og knoter med iphonene når man venter på at den andre parten er på do og slikt.

I det hele tatt har jeg hatt en veldig begivenhetsrik dag, og det er jeg veldig fornøyd med.

I morgen skal jeg gjøre masse morsomme ting også, så det gleder jeg meg til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Dagen begynte veldig fint i dag, med leking med Skjea (kaffe og sladring på dickens, og bingo som vi selvfølgelig tapte med stil, som alltid) kosa meg masse med Skjea, og så kom Felgen og lekte litt etterhvert. Støtte på MariannE igjen, og Eplemann+Lysmann som trillet rundt på babyen sin. Det var en skikkelig fresh baby.

Familieselskap etterpå var ikke så veldig koselig. Det var i det hele tatt amper stemning, og saken ble ikke noe bedre av at verken Dragen eller Pix hadde tatt seg bryet med å svare på en sms jeg sendte dem i går kveld angående forandring av planer, noe som resulterte i at jeg for det første ikke ante om de hadde fått meldingen, og at jeg ikke fikk lagt noen andre planer, og som igjen mildt sagt irriterte meg. Hjalp ikke noe på saken at jeg måtte omgås familie, noe jeg generelt sett er lite fan av. Jeg er jo fan av familien min, men ikke den kombinasjonen av dem. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de insisterer på å ha familiemiddager når de VET åssen det ender hver eneste gang. Gidder ikke gå sånn i detalj på det, for det var jo veldig koselig å treffe dem selv om det var ampert.

Nå håper jeg at pappa gir meg litt aleinetid, jeg orker rett og slett ikke ha folk oppi meg akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...