Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Ah, jeg har så munchies for tida ass. Uten ulovlige grønne eller eventuelt brune substanser innvolvert. Jeg har så syykt mye digg i kjøleskapet, og alt smaker så godt for tiden :D

For eksempel.

Lunsj: rista brødskive, med rød pesto laga av soltørka tomat, med ost på toppen, og agurk og mer soltørka tomat, topet med salt og pepper.

Middag: kikertgrytegreia med yogurt

Mellommåltid: lå i badekaret og spiste en appelsin jeg hadde hatt i kjøleskapet i et par timer, så den var skikkelig god og kald.

og jeg planlegger kveldsmat: vaniljeyoghurt med oppkutta eple og pære. NAM.

Sånn ellers har dagen både vært produktiv, sosial og avslappende. Rach, Leo (rachels romkamerat) og Maddie (nabo) kom over på middag, vi lagde den her og satt på gulvet og spiste og koste oss og preika piss. Leo er verdens søteste. Hun har blondt hår, er veggis, fra tyskland, og er kjempekjempepen. Aww. Og kul da.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til.. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Blei middagen suksess? :happy:

Jaa :D Jeg har fortsatt en halv løk (kjøpte sånn monsterstor løk) og en halv purre og sånn igjen, så tenker jeg lager en runde til og fryser ned.

Hva tenker du om å tilsette for eksempel bønner eller noe til den? Jeg synes liksom det ble litt få ingredienser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isåfall tror jeg nok at hvite bønner er best, men jeg ser ikke for meg at den passer med bønner egentlig. Det går også ann å tilsette erter eller brekkbønner om man liker slikt. Selleri passer nok også bra. Gønn paprika kanskje?

Btw, om du skal drive med endel matlaging, burde du investere i en god kniv til grønnsakskjæring. Det gjør kjøkkenlivet uendelig mye bedre med en god kniv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med investere mener jeg ikke at du nødvendigvis trenger å bruke masse penger, da. Ikea har supre kniver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Siden sist:

-Rach lagde skikkelig digg potet-og-kikert-burgere til meg, rach, jack, leo og hun der amerikanske venninna til Leo jeg ikke vet hva heter :sjenert:

-Romkameraten min har kommet, hun virker søt. Vet ikke helt hva hun heter heller :sjenert:

-Hadde sex i rommet første natta romkameraten var hjemme. Visste ikke hun var hjemme før hun plutselig kremtet. Pinlig. Det var ganske høylydt. Herregud. Må si unnskyld.

-La meg klokka fem, stod opp klokka elleve, har skole klokka hal ett. Universitetslivet er back on track.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Har også sett den nyeste og siste HP-filmen. Ble litt skuffa jeg. Første halvdel var jo utrolig spennende og bra, mens andre halvdel var rett og slett bare kjedelig..

Jeg ble skikkelig skuffa over dødskampen mellom Voldemort og Harry. Hadde sett for meg en skikkelig episk greie hvor de hopper og snubler og løper gjennom skogen, men neida. I det hele tatt synes jeg det virket alt for enkelt å knuse voldemort.

Nei, jeg likte første halvdel av sistefilmen mye bedre. nuff said.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Siden sist: i går var jeg syk, det var kjipt.

I dag våkna Jack med 39,2 i feber. Eeek.

Dessuten hadde jeg første skoledag i går, gjorde litt lekser, og lå for det meste i senga. Regner med dagen i dag kommer til å bli sånn også.. :sjenert: Har photoshop fra halvfire til halvseks da. bleh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jack har fortsatt 39 i feber, og i dag må jeg ære på skolen fra halv ti til halv sju.. Det er jo litt sugent. Har en fire timers pause inni der da, men da må jeg svømme og litt sånn.

Vil IKKE reise fra han, men har jo ikke noe valg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Det var vel overdrevent krasst, Pix? Hvis noen du kjente hadde såpass høy feber ville vel du også bekymra deg?

Uansett, han er mye bedre nå, feberfri og greier. So all is good.

--

Skole i dag var gøy. Studio var bare en gjennomgang av hva vi skal gjøre dette semeseret. Harde oppgaver (kosmetikk, glass, mat og to valgfrie) men heldigvis har vi to uker dette semesteret som bare er for "re shoots", så hvis man fucker opp skikkelig kan man fortsatt gjøre det bra. Det reduserer stressfaktoren veldig.

Dessuten får vi opplæring i 4x5 kameraer, men skal bare obligatorisk bruke dem i en oppgave. Så min plan er å bruke re-shoots ukene til å gjøre oppgavene med 4x5 kamera for å få litt mer trening i dem :D

Etterpå hadde jeg fire timer fri, så jeg svømte en kilometer, og etterpå kjøpte jeg en fin kjole og et par med fine pumps. Så hadde jeg processes, og v i lærte om farger og sånn. Gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at du driver og involverer deg med han igjen, okey. Liker det ikke i det hele tatt. Det er ikke så mange dagboksider siden du slo deg sjøl ihjel for å ha gitt fyren for mange sjangser, og så er det første du gjør når du kommer ned igjen å begynne å styre med han igjen? Og ja, jeg veit du sier det bare er venner og pulings. Men han fortjener ikke at du bruker mer av tida di på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg tror du hadde likt andre halvdel av filmen bedre om du hadde lest boka :fnise:

2. Kult at det er gøy å komme tilbake på skolen! MORO at dere begynner med 4x5 ^^, Litt misunnelig, men heeey, jeg skal til wales *danse*

3. I forhold til Jack, som Michelle sier, husk på hvor jævlig det var bare uker før du kom hjem til Norge. Men, jeg veit at han også en den beste vennen din der nede, og jeg veit at du trenger noen der nede. Men vær forsiktig, vær så snill. Jeg vil ikke at du skal bli like såra igjen :C

4. Snoka på når jeg har ferie det neste året, ser ut som om du må komme til Wales for å besøke meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Da burde du heller si det rett frem, i steden for å være furt på den måten :sjenert:

Veit det ikke er noe særlig smart. Og jeg gidder egentlig ikke prøve å forsvare hvorfor jeg gjør det jeg gjør heller. Det går helt sikkert skeis igjen, og det blir sikkert like vondt. Men ja, skitt au, vi får se åssen det går :)

--

Nå: photoshop, en kopp med te og chill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Furt er din tolkning. Jeg sa ærlig hva jeg mente; det er ikke ditt ansvar å passe på fyren som har jugd for deg x antall ganger, er han sjuk får han komme seg til lege selv. Jeg kommer ikke til å si unnskyld til deg for at jeg mener det.

Endret av Pixie Plaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl

Pix: Greit, samma for meg hva du mener om hele greia, for å være ærlig. Jeg er forsåvidt helt enig med deg, jeg gjør ikke et smart valg ved å menge meg med ham. Men det er valget jeg tar.

Og ang. febergreia mener det er viktig å skille mellom sak og person. At Jack var en dust for en måned siden har ingenting med at jeg var bekymra for ham.

Dragen: haha, håper jeg får besøkt deg da :D Men tror det kan bli skikkelig vanskelig.. Vi får se når det nærmer seg. Betyr det at du har korte ferier? :/ Haha.

edit: eller, selfølgelig bryr jeg meg jo om hva du mener. Syntes bare ikke måten du adresserte det på var noe som helst ålreit.

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er du som har omvendt semester :P

Jeg har tre uker vinterferie, men det er fra 19. desember til 6. januar, og hvis du planla å besøke i januar/februar får du komme til wales :P

(Wales har en drage på flagget sitt, jeg MÅTTE jo bare flytte dit =D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og tre mnd sommerferie fra juli-sept og tre uker påskeferie i april. Også litt skole, innimellom, tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Haha, njæ. Jeg veit ikke helt ass, kjenner jeg ikke har så veldig lyst til å komme hjem til jul. Blir så kaldt.. :sjenert: Haha. :P

--

Apropos Norge, jeg sliter med ettervirkningene at jetlag. Har hatt fucka døgnrytme alt for lenge, og nå kicker det inn at jeg er skikkelig sliten. Står jo opp til norman til (åtte-ni) hver morgen nå, men får fortsatt ikke sove før to-tre. Så jeg får lite kvalitetssøvn, og som følge av det er jeg helt apatisk. Slenger bare rundt på rommet med Jack, Rach og Leo og gjør ingenting bortsett fra å lage mat og se på film. Haha. Går jo på skolen og sånn også, da.

Spiser veldig variert og sunt for tida, og har begynt med lett trening igjen, men det er jo søvnen det står på. Begynner å fatte hvorfor småbarnsforeldre har lite energi pga søvnmangel, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...