Gå til innhold

Onanere i solarium?

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop28
Skrevet

I så fall kan du aldri ligge på en solseng i syden igjen. Eller sove på hotell. Eller gå på toalettet på kjøpesentre. Folk har sex over alt nå til dags.

Og nei, jeg er ikke en av dem som gjør det. Har verken hatt sex eller onanert i solarium. Men jeg syns heller ikke det er ekkelt så lenge man vasker sengen før og etter man tar sol. Angående dørhåndtak og lignende så er det jo mye værre på toaletter enn på solarium. Å vaske hendene grundig etter at man har vært ute offentlig bør være en selvfølge.

Er jo litt naivt å gå ut ifra at alle vasker etter seg, det er mange som ikke gjør det skjønner du. Ekkelt som det nå engang er, så er det overraskende mange som gir faen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dine preferanser for cougars er ikke tema i diskusjonen..

har ingen ting å si for meg om hun er 16 eller 50 gul eller blå bare det er en dame jeg syntes er fin kunne ha vært deg også ;-)

Skrevet

Er jo litt naivt å gå ut ifra at alle vasker etter seg, det er mange som ikke gjør det skjønner du. Ekkelt som det nå engang er, så er det overraskende mange som gir faen.

Vask før du legger deg og problemet er løst.

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Vask før du legger deg og problemet er løst.

Jeg får fortsatt gugge på henda av sprayflaska. De skulle installert vasker utenfor solariumene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg får fortsatt gugge på henda av sprayflaska. De skulle installert vasker utenfor solariumene.

Da får du spraye hendene etterpå.

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Da får du spraye hendene etterpå.

Må vaske over flaska først da, hvis ikke hjelper det ikke når jeg likevel må ta på flaska når jeg vasker henda med den

Skrevet

Må vaske over flaska først da, hvis ikke hjelper det ikke når jeg likevel må ta på flaska når jeg vasker henda med den

Du setter vel fra deg flaska før du gnir hendene dine? Det som er i flaska er antibakterielt og tar knekken på alle de ekle tingene du er redd for.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg egentlig ikke om folk onanerer i solariumet eller ikke. Men generelt sett er jeg litt opptatt av at folk vasker/desinfinerer etter seg, noe jeg tviler på at alle gjør, noe som er temmelig groose i seg selv. Det er dette som er avgjørende for om det er ekkelt spør du meg!

Jeg har selv aldri onanert når jeg har tatt solarium.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Du setter vel fra deg flaska før du gnir hendene dine? Det som er i flaska er antibakterielt og tar knekken på alle de ekle tingene du er redd for.

Antibac legger seg bare som et midlertidig lag med beskyttelse utenpå.

Gjest AnnePanne
Skrevet

Haha er du så fattig at du ikke kan påspandere deg 100 kr for litt heftig sex i ett solarium? ;) Om du ikke har prøvd vet du heller ikke om du hadde likt det bettyboop.. kanskje på tide å bli litt mer frisinnet. Folk har hatt sex på benker i parker, på togsetene du gnir rumpa på, offentlige toaletter, kontorpulter, solsenger, kanskje noen har onanert og tatt på det eple du kjøper på butikken? ;):popcorn:

Folk har sex over alt deal with it... onanering og sex er noe av det mest naturlige som finnes, og om lysten tar deg why dont ;)

• Liker 4
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Haha er du så fattig at du ikke kan påspandere deg 100 kr for litt heftig sex i ett solarium? ;) Om du ikke har prøvd vet du heller ikke om du hadde likt det bettyboop.. kanskje på tide å bli litt mer frisinnet. Folk har hatt sex på benker i parker, på togsetene du gnir rumpa på, offentlige toaletter, kontorpulter, solsenger, kanskje noen har onanert og tatt på det eple du kjøper på butikken? ;):popcorn:

Folk har sex over alt deal with it... onanering og sex er noe av det mest naturlige som finnes, og om lysten tar deg why dont ;)

Jeg er ikke fattig, jeg bare ser ikke nødvendigheten. Jeg hadde sikkert likt det men jeg syns det virker så desperat å liksom ha så stort behov for å ha sex akkurat der, at man bare MÅ betale 100 kr for det.

Skrevet

Hurra for logikk! :jepp:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hurra for logikk! :jepp:

Som sagt den legger seg bare som et beskyttende lag utenpå midlertidig. Og har man fått kroppsvæsker på seg er det ikke nok. Det må skylles av med såpe og vann først, hvis ikke smører du det bare inn i hendene.

Gjest annepanne
Skrevet

Syns du det er greit hvis man slikker seg ren på fingrene før man tar på sparyflasken da? El får en annen til å gjøre det ;):skratte:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg bryr meg egentlig ikke om folk onanerer i solariumet eller ikke. Men generelt sett er jeg litt opptatt av at folk vasker/desinfinerer etter seg, noe jeg tviler på at alle gjør, noe som er temmelig groose i seg selv. Det er dette som er avgjørende for om det er ekkelt spør du meg!

Jeg har selv aldri onanert når jeg har tatt solarium.

Tviler sterkt på at alle vasker sengene noe som er ganske ekkelt å tenke på siden mange tydeligvis har sex og onanerer i solsengene.

• Liker 1
Gjest annepanne
Skrevet

Er vel ikke noe man MÅ gjøre, er vel mer at man går for å ta sol samtidig, blir kåt og lysten og tent av å gjøre det på ett halvoffentlig sted, kanskje man blir hørt og ikke sett:) :jepp:

Skrevet

Antibac legger seg bare som et midlertidig lag med beskyttelse utenpå.

Hvor tar du alt fra? Antibac er sprit med noe slags glykosesirup i, som desinfiserer ganske effektivt, og i dybden, hvis ikke hendene dine har et tjukt lag med møkk. Glykosegreia gjør at den fordamper treigere, altså har lengre kontakttid, samt at den gir en ikkeuttørkende effekt, som fuktighetskrem, bare uten kliss.

____ __ ____

Hvis det var meningen at alle skulle ligge i solariumet og gnukke mens de tenker på alle som har pregnukket dem, skulle de kommet med dreneringskanaler, gjerne med en samlebeholder som kan gi eieren ekstrainntekter ved å selge innholdet til pervoer på e-bay. :opplyser:

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hvor tar du alt fra? Antibac er sprit med noe slags glykosesirup i, som desinfiserer ganske effektivt, og i dybden, hvis ikke hendene dine har et tjukt lag med møkk. Glykosegreia gjør at den fordamper treigere, altså har lengre kontakttid, samt at den gir en ikkeuttørkende effekt, som fuktighetskrem, bare uten kliss.

____ __ ____

Hvis det var meningen at alle skulle ligge i solariumet og gnukke mens de tenker på alle som har pregnukket dem, skulle de kommet med dreneringskanaler, gjerne med en samlebeholder som kan gi eieren ekstrainntekter ved å selge innholdet til pervoer på e-bay. :opplyser:

Har gått sykepleien og lært om håndvask og hygiene. Om du har bakterier på hendene men hendene er tørre, skal det holde med antibac om du smører det godt inn i 15-30 sekunder. Likedan om du vasker henda i såpe og vann i 15-30 sekunder. Får du søl på hendene holder det ikke med antibac. Da må det i tilfelle skylles av først.

Gjest annepanne
Skrevet

De solariumene man står i funker dårlig å onanere i btw, kanskje noe for dere hypokondere ;)

Skrevet
Får du søl på hendene holder det ikke med antibac. Da må det i tilfelle skylles av først.
Det må du jo om du får søl på nevene etter at du har vasket deg, også!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...