Gå til innhold

Onanere i solarium?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hr. single skrev (På 19.10.2022 den 21.52):

Det er også synd for deg hvis du ikke kan stønne når det er mest behagelig og kose deg med å onanere, det er en del av å stimulere deg selv. Da kan andre solariumsgjester mene hva de vil, de vil nok bare synes det er søtt som meg.

Ingen normale mennesker syntes det er "søtt" å høre på at andre onanere/runker på et offentlig sted.

Anonymkode: cd0e2...068

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen normale mennesker syntes det er "søtt" å høre på at andre onanere/runker på et offentlig sted.

Anonymkode: cd0e2...068

Kanskje ikke søtt, men opphissende, for menn. Og menn er ikke mindre normale enn kvinner. 

Anonymkode: 9ab98...589

• 3 uker senere...
Gjest Hr. single
Skrevet
Jentegutt skrev (På 20.10.2022 den 13.33):

🫢😊jeg er nok blitt hørt av enkelte kan jeg tenke meg, bryr meg ikke så mye om det, har blitt fersket så mange ganger i onani at  sjenansen min har blitt bedøvet😂for meg er alt som er naturlig greit og ikke flaut.Takk for tilbakemelding ❤️

Derfor er det musikk i solariet, så du ikke kan høre hvor herlig kåte folk kommer i varmen😍 og du låser døren så du ikke blir oppdaget. Det er ikke mange steder man kan kaste underbuksene og nyte solen over hele kroppen, det er SÅ fint❤️

Skrevet
Gjest Raina skrev (På 13.1.2011 den 17.27):

NASTY.

Kunne aldri falt meg inn å onanere medan eg tek solarium.

Nasty er bra!😍🤟

Skrevet
Hr. single skrev (1 time siden):

Derfor er det musikk i solariet, så du ikke kan høre hvor herlig kåte folk kommer i varmen😍 og du låser døren så du ikke blir oppdaget. Det er ikke mange steder man kan kaste underbuksene og nyte solen over hele kroppen, det er SÅ fint❤️

😁🫢🫢😉

• 2 uker senere...
Gjest Hr. single
Skrevet
lh45 skrev (På 22.10.2022 den 16.26):

Skjult kamera på solstudioer viser damer som onanerer i solariet... sikkert gutter også... Jeg blir vel hengt ut som gammel gris som ser på slikt... det kan jeg leve godt med... 🤣

https://xhamster.com/videos/camera-girl-masturbate-in-solarium-public-13667778

https://xhamster.com/videos/blonde-girl-secretely-masturbating-7186145

Takk for at du delte det med oss, så jeg kom for å se og jeg synes det er interessant, håper det ikke bare er jeg som føler det sånn;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er det et par tiår siden sist, men før i tiden, da jeg tok solarium, så runket jeg stort sett hver gang. Jeg timet det mot slutten slik at jeg slapp at all sæden tørket fast på solariet.

Faktisk pulte jeg min første kjæreste jeg hadde et lengre forhold til i et solarium. Det var rett før russetiden. Hun var 16, jeg 18.

Anonymkode: ec240...6cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...