Gjest Bond Skrevet 20. april 2011 #161 Skrevet 20. april 2011 Tråden ryddet for kontaktannonse Bond, mod
Aurora Ma. Skrevet 20. april 2011 #162 Skrevet 20. april 2011 Onanere i solarium? Hadde jeg aldri tatt sjansen på... Hva om jeg får skille?
tøydokka Skrevet 20. april 2011 #163 Skrevet 20. april 2011 Ja, nesten hver gang.. Hva skal man ellers finne på?? 1
Gjest Eurodice Skrevet 20. april 2011 #164 Skrevet 20. april 2011 Onanere i solarium? Hadde jeg aldri tatt sjansen på... Hva om jeg får skille? Hvor skulle det skillet bli?
Aurora Ma. Skrevet 21. april 2011 #165 Skrevet 21. april 2011 Hvor skulle det skillet bli? På magen/hofta? Vet ikke helt hvordan du onanerer, men man skal jo gjerne "rekke ned" med ett eller annet, og solariumet gir deg jo brunfarge på alle sider Eller kanskje det bare er meg som er opphengt i å få en jevn farge når jeg ligger der?
Gjest Eurodice Skrevet 21. april 2011 #166 Skrevet 21. april 2011 På magen/hofta? Vet ikke helt hvordan du onanerer, men man skal jo gjerne "rekke ned" med ett eller annet, og solariumet gir deg jo brunfarge på alle sider Eller kanskje det bare er meg som er opphengt i å få en jevn farge når jeg ligger der? Du kan vel bare få en kjapp orgasme, hvis det er målet. Du trenger ikke en halvtime på det. Det tar ikke mange minutter. Det er ikke lenge nok til å gi deg skille. Koseonani over lengre tid kan du gjøre hjemme, vet du 1
Xaphan Skrevet 21. april 2011 #167 Skrevet 21. april 2011 Du får nok ikke skille av en kjapp orgamse i solarium, nei... 2
Aurora Ma. Skrevet 21. april 2011 #168 Skrevet 21. april 2011 Du kan vel bare få en kjapp orgasme, hvis det er målet. Du trenger ikke en halvtime på det. Det tar ikke mange minutter. Det er ikke lenge nok til å gi deg skille. Koseonani over lengre tid kan du gjøre hjemme, vet du Haha, så sant! Personlig kunne jeg ikke klart det. Det hadde ikke vært noen andre tanker i hodet mitt enn at jeg ikke må få en dum skille, og da tar det plutselig litt lenger tid enn forventet, hihi. Jaja, alt er ikke for alle
Gjest Eurodice Skrevet 21. april 2011 #169 Skrevet 21. april 2011 Haha, så sant! Personlig kunne jeg ikke klart det. Det hadde ikke vært noen andre tanker i hodet mitt enn at jeg ikke må få en dum skille, og da tar det plutselig litt lenger tid enn forventet, hihi. Jaja, alt er ikke for alle Da vet jeg ingen annen råd enn at du får ta med deg en stillegående vibrator . Den trenger du ikke holde i, kanskje bare dytte litt på plass av og til.
Gjest daddaycool Skrevet 21. april 2011 #170 Skrevet 21. april 2011 Dra heller til syden. Ligg på stranden among flotte bekinibabes. Natt løken når du kommer hjem og du kommer til å få den største ereksjonen du noen gang har opplevd. Gjevnere og penere brunfarge får du også. Om du har dårlig råd så kan du heller spørre kassadama på brun og blid om hun kan ta en blowjob/striptease for deg.
hulaboer Skrevet 21. april 2011 #171 Skrevet 21. april 2011 Kan ikke si at solarium er spesielt innbydende når det gjelder slikt...
Gjest Ozlo34 Skrevet 25. mars 2020 #172 Skrevet 25. mars 2020 Gammel morsom tråd å lese😁😁🤣🤣 det er så masse gutter som runker i solarium! Spesielt den litt yngre garden. Når jeg var i 20 årene og trente og skulle være brun hele året så dro vi gutta å tokk sol 3 ganger i uka ( 5-6 ) stykker. Og alle gutta når vi gikk inn i båsene: vi runkes da🤣 så slik vil det alltid være , solarium er å blir en boks med masse kropsvesker fra masse folk 😁 vet også at mange spruter ladningen sin til slutt å legger den igjen på glasset og bare gnir det utover, eller spruter på veggene eller gulvet - sett også masse flekker😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 #173 Skrevet 25. mars 2020 På 21.4.2011 den 0.57, tøydokka skrev: Ja, nesten hver gang.. Hva skal man ellers finne på?? så enig så enig, hva skal an ellers gjøre når man ligger der. Føles ganske naturlig å gjøre det og er litt spennende siden det er utenfor husets trygge vegger 🙂 Anonymkode: abace...9d7
Gjest Alterego666 Skrevet 25. mars 2020 #174 Skrevet 25. mars 2020 Jeg hadde telefonsex med en tidligere fling som tok solarium. Godt minne!
barbent Skrevet 25. mars 2020 #175 Skrevet 25. mars 2020 (endret) Jeg tar ikke så mye sol lengre, men gjorde det mye før, onanerte stort sett hver gang😊noe med den varmen som gjør meg kåt, folk flest vasker nok hender etter at de har tatt sol, så om de får litt av mine sekreter på seg så gjør da ikke det noe, blir jo på samme måte når du har vært på toalettet, trekker i snora og vasker hender Endret 25. mars 2020 av barbent 2
Bamseklemmer Skrevet 25. mars 2020 #176 Skrevet 25. mars 2020 1 minutt siden, barbent skrev: Jeg tar ikke så mye sol lengre, men gjorde det mye før, onanerte stort sett hver gang😊noe med den varmen som gjør meg kåt, folk flest vasker nok hender etter at de har tatt sol, så om de får litt av mine sekreter på seg så gjør da ikke det noe, blir jo på samme måte når du har vært på toalettet, trekker i snora og vasker hender Helt iorden det synes jeg, det er det mest vanlige som skjer når varmen brer seg i kroppen😉... Synes lyden av vifta og tanken på at kvinner har onanert der jeg ligger er uimotståelig. Har flere ganger gått sokkeløs derfra, men jeg vasker bestandig godt etter meg med spriten🙄 1
barbent Skrevet 25. mars 2020 #177 Skrevet 25. mars 2020 2 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Helt iorden det synes jeg, det er det mest vanlige som skjer når varmen brer seg i kroppen😉... Synes lyden av vifta og tanken på at kvinner har onanert der jeg ligger er uimotståelig. Har flere ganger gått sokkeløs derfra, men jeg vasker bestandig godt etter meg med spriten🙄 😊😊 2
Dionysos 53 Skrevet 26. mars 2020 #178 Skrevet 26. mars 2020 Ikke stort annet å ta seg til......Så lenge man ikke søler og gjør reint etter seg må det være ok..
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #179 Skrevet 6. april 2020 Ja 4-5 ganger. Sykt opphissende. En gang var to kompiser i sengen ved siden av og jeg hørte han ene kom og han andre lo og sa "syk ladning på deg da!" Anonymkode: a3609...ac7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #180 Skrevet 6. april 2020 På 25.03.2020 den 12.59, barbent skrev: Jeg tar ikke så mye sol lengre, men gjorde det mye før, onanerte stort sett hver gang😊noe med den varmen som gjør meg kåt, folk flest vasker nok hender etter at de har tatt sol, så om de får litt av mine sekreter på seg så gjør da ikke det noe, blir jo på samme måte når du har vært på toalettet, trekker i snora og vasker hender Nei det gjør ikke noe, sekret er jo ikke giftig! hihi Anonymkode: a3609...ac7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå