Gå til innhold

Onanere i solarium?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får fortsatt gugge på henda av sprayflaska. De skulle installert vasker utenfor solariumene.

Du får ta å surre papir rundt sprayflaksa før du bruker den, DA må du vel være ganske trygg?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antibac legger seg bare som et midlertidig lag med beskyttelse utenpå.

det legger seg også som et beskyttende lag inni også jeg bruker antibac i rompa på eskorte damene jeg møter før jeg ....

Gjest sole-jenta
Skrevet

ONARERE I SOLARIUM?

Er det noe å diskutere da?

Jeg legger meg bare ned på ryggen, og får solen inn overalt.

Er da ikke så paranoid at jeg har truse på for jeg tror at en eller annen tulling har boret hull i veggen, og legger bilder av musa mi ut på nettet.

Har hørt det har skjedd, men på 2 av 40 Millioner solarier.

Så er sjansen så stor da? Og OM en eller annen skulle gjøre det og den lekre nyfriserte musen min skulle komme på nettet, gjør det noe da, når man ikke kan se ansiktet mitt.

Ligger der, og det er varmt akkurat som i Syden. Herlig naken. Da tukler vel alle litt.

En finger inn eller 3. Er da alene. Blir av og til litt våt, men bare det renner da ikke ned på sola liksom.

Tar selvsagt ikke dørhåndtakene verken inne eller ute med bare fingrene.

Men det gjør jeg da ikke på offentlige toaletter heller.

Ingen/svært få skumle baselusker kommer inn i kosehullet mitt.

Ha en fin dag. Enten du koser deg på solariet eller ikke.

Skrevet

ONARERE I SOLARIUM?

Er da ikke så paranoid at jeg har truse på for jeg tror at en eller annen tulling har boret hull i veggen, og legger bilder av musa mi ut på nettet.

Så er sjansen så stor da? Og OM en eller annen skulle gjøre det og den lekre nyfriserte musen min skulle komme på nettet, gjør det noe da, når man ikke kan se ansiktet mitt.

Ligger der, og det er varmt akkurat som i Syden. Herlig naken. Da tukler vel alle litt.

En finger inn eller 3. Er da alene. Blir av og til litt våt, men bare det renner da ikke ned på sola liksom.

jeg hadde 1 deilig orgasme i dag mens jeg solet meg, jeg gikke in på rommet rett etter en deilig ung jente, jeg fant en tanga på krakken der vet ikke om det var hennes den var våt av svette kanskje hun bruker tanga mens hun soler seg og tar på truse etter på jeg lå og luktet på den mens jeg gjorde det mmmmmmmmmm

Gjest BettyBoop28
Skrevet

det legger seg også som et beskyttende lag inni også jeg bruker antibac i rompa på eskorte damene jeg møter før jeg ....

Bruker du antibakteriell sprit i rumpa? Det er ikke så lurt for slikt er ikke ment for innvortes bruk. Tror ikke det der er så bra i lengden. Håper ikke at du er så dum at du tror antibac beskytter mot kjønnsskydommer

Gjest BettyBoop28
Skrevet

ONARERE I SOLARIUM?

Forundrer meg og som en annen her at det er så umulig for noen å la være å bli kåte bare fordi man er naken. Ligger du på stranda i syden og leker med deg selv mens alle ser på også eller? Alle tukler ikke bare fordi det er varmt?

• Liker 1
Skrevet

Enkelte er jo bare større sjølvdiggere enn andre, da... :ler:

Skrevet

Jeg vil bare opplyse dere om at PÅ GRUNN AV denne tråden har jeg begynt å onanere i solarium.

Har egentlig ikke tenkt tanken så mye før, men etter å ha lest denne tråden måtte jeg prøve. Og det var faktisk ganske digg! Tør bare gjøre det der det er skikkelig adskilte rom da, så ingen hører noe.

Takker for tipset, dette skal gjentas :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil bare opplyse dere om at PÅ GRUNN AV denne tråden har jeg begynt å onanere i solarium.

Har egentlig ikke tenkt tanken så mye før, men etter å ha lest denne tråden måtte jeg prøve. Og det var faktisk ganske digg! Tør bare gjøre det der det er skikkelig adskilte rom da, så ingen hører noe.

...og jeg skal begynne å ta solarium... ;)

Skrevet

Dette tipper jeg du kun sier for å provosere og gjøre andre som synes det er ekkelt at folk puler og onanerer i solsengene irriterte.

Skrevet

Det jeg har fått ut av denne tråden så langt:

Noen jenter onanerer i solarium

Noen andre synes dette er ekkelt

BettyBoop28 har helt noia for bakterier

-G

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Det jeg har fått ut av denne tråden så langt:

Noen jenter onanerer i solarium

Noen andre synes dette er ekkelt

BettyBoop28 har helt noia for bakterier

-G

Er ikke bare meeeg

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg er bare glad jeg ikke gidder å ta solarium jeg...

• 4 uker senere...
Gjest irritert navle
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det ikke er lov å onanere på slike steder. Alle som gjør dette burde skamme seg. fysj og fy

Skrevet

Onanere på slike steder? Jeg må le. Jomfrudommen min ble tatt i et solarium med en tidligere flamme.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Onanere på slike steder? Jeg må le. Jomfrudommen min ble tatt i et solarium med en tidligere flamme.

Hørtes ut som en kjip første gang. Dablir det jo ennå mer søl forresten

Skrevet

Har gjort det ja, men har da hatt med meg våtservietter i veska som jeg har benyttet før jeg har tatt i dørhåndtaket. Sier som noen andre her, man må jo underholde seg selv :fnise:

• 2 måneder senere...
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg fikk tidenes orgasme i solarium for tre dager siden. Mmmm. Brun og definitivt blid!! :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...