Gå til innhold

Onanere i solarium?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eg brukar både string og hipsters.

Kva ellers brukar folk, bestemorstruser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Soler meg naken og har onanert ved flere tilfeller. Det er ekstra spennende og jeg blir utrolig kåt av det ! Neste gang skal jeg invitere med en mann, og ha kinky sex ;)

• Liker 1
Skrevet

Off topic men.. Bruker verden fortsatt string?!

Hva er galt med string??

Hva bruker du?

Skrevet

Jeg har aldri onanert i solarium før, men når jeg gjør det hjemme renner det ikke akkurat fittesaft i strie strømmet for å si det sånn. Hadde jeg onanert i solarium ville det ikke ha blitt noe mer søl enn om jeg bare hadde ligget der.

Syns forøvrig ikke svette er like ille, og det må man regne med i solarium.

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg gjort opptil flere ganger (mens jeg har fantasert om at noen har smugkikket på meg - noe som det sikkert er en reell sjans for når man tar sol :gjeiper: ).

Nå har jeg blitt for gammel for sol, og setter litt mer pris på huden min enn da jeg var tjue. Onanere har jeg imidlertid ikke sluttet med :fnise:

Skrevet

Det er ekkelt for andre å ligge på en solseng der andre har ligget og onanert eller vært helt nakne. Det er uhygienisk. Og det kan komme kroppsvæsker og bakterier og gugge. Jeg håper den som har onanert der vasker godt over etterpå selv da

Jeg kan garantere deg at det er andre ting som er mer uhygienisk i den solsenga enn litt fittesaft.

Jeg kan også garantere deg at en svett kropp sannsynligvis har mer bakterier enn safter som kommer innenfra.

Når det er sagt så burde du ikke spise mat ute. Dét er uhygienisk det! I solariumet slipper du ihvertfall å få gugga og bakteriene i munnen.

Skrevet

Jeg tilstår, jeg gjør det! Dønn kjedelig å ligge der ellers da..

Sol er ekkelt uansett.. Vet aldri hvem sine svette analbakterier som kryper rundt på senga der, så la sprayen få virke minuttene den skal er et must før jeg i det hele tatt legger meg der.

Gjest Sommertid
Skrevet

Huh. Jeg trodde faktisk det var helt normalt å sole seg naken i solarium.

Trodde det var helt normalt jeg også. Er jo ingen forskjell om man ligger med eller uten string. Rompeballene kommer jo borti solsenga uansett.

Når det er sakt, nei jeg har aldri onanert i en solseng og tror jeg kommer til åpne/lukke døra med papir heretter :fnise:

Skrevet

Er det vanlig å onanere i solarium? :sjenert:

Har gjort det to ganger, og det er jo litt ekstra deilig. Jeg er da jente, og det skal sies at det er sjeldent jeg faktisk koser med meg selv. Soler meg naken, og blir på en måte litt fristet... Hihi. Noen andre som har gjort det?

Trodde det var en fleip og lo godt da jeg leste overskriften, men så leste jeg videre og da forstod jeg at det virkelig er ment alvorlig.

Så nå vet jeg ikke om jeg skal grøsse eller le?

Grøsse med tanken på å kanskje ha tatt i et dørhåndtak... vel det er opp til fantasien deres å tegne opp resten av bildet.

• Liker 1
Skrevet

Trodde det var helt normalt jeg også. Er jo ingen forskjell om man ligger med eller uten string. Rompeballene kommer jo borti solsenga uansett.

Når det er sakt, nei jeg har aldri onanert i en solseng og tror jeg kommer til åpne/lukke døra med papir heretter :fnise:

Hvis ikke rumpa er så flat at analåpningen fysisk klistrer seg utover på solsenga da :fnise:

Skrevet

Trodde det var en fleip og lo godt da jeg leste overskriften, men så leste jeg videre og da forstod jeg at det virkelig er ment alvorlig.

Så nå vet jeg ikke om jeg skal grøsse eller le?

Grøsse med tanken på å kanskje ha tatt i et dørhåndtak... vel det er opp til fantasien deres å tegne opp resten av bildet.

De dørhåndtakene tipper jeg du har tatt på andre steder enn ved inngangen til solariet. Det finnes hundretusenvis av små, tafsete onanifingre der ute vettu :)

Skrevet

De dørhåndtakene tipper jeg du har tatt på andre steder enn ved inngangen til solariet. Det finnes hundretusenvis av små, tafsete onanifingre der ute vettu :)

Jepp, sjansen er stor for at en eller annen har onanert på de aller fleste offentlige toaletter, dusjanlegg osv! Bare se hvor mange her på KG som forteller om hvordan de onanerer på jobb, på bussen.. Ja, you name it. Det skjer over alt!

Gjest Rockefeller
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden skjønner jeg at det er mye guggete onanifingre som setter sine spor rundt omkring.

Men siden det snart er helg, og humøret er oppadgående, så velger jeg å tenke på å kjøpe meg noe fra baker'n levert av de deiligste onanifingrene til de jentene som står bak disken, det bare øker apetitten.. :popcorn:

Skrevet

Jeg gjør ikke det,for jeg har ikke spesielt lyst til å havne på internett som amatørvideo.

• Liker 1
Gjest Sommertid
Skrevet

Hvis ikke rumpa er så flat at analåpningen fysisk klistrer seg utover på solsenga da :fnise:

:fnise:

Skrevet

Ja, hver gang. Ikke så ofte jeg tar sol, da. Men ligge der, naken og god og varm... Også er det jo kjedelig. Må få tiden til å gå, som noen andre sa her.

Skrevet

Ja, hver gang. Ikke så ofte jeg tar sol, da. Men ligge der, naken og god og varm... Også er det jo kjedelig. Må få tiden til å gå, som noen andre sa her.

Få tiden til å gå? Er det virkelig ikke andre ting man kan gjøre enn å fingre? Synes det er ekkelt med folk som onanerer på offentlige plasser. Kan dere ikke vente til dere kommer hjem?

Å bruke string er vel helt vanlig? Hva bruker du som spør om folk fortsatt bruker string? Truse?

• Liker 2
Skrevet

Få tiden til å gå? Er det virkelig ikke andre ting man kan gjøre enn å fingre? Synes det er ekkelt med folk som onanerer på offentlige plasser. Kan dere ikke vente til dere kommer hjem?

Å bruke string er vel helt vanlig? Hva bruker du som spør om folk fortsatt bruker string? Truse?

Man er ikke akkurat ute blant folk da.

• Liker 2
Skrevet

Man er ikke akkurat ute blant folk da.

Har jeg ikke sagt heller. Men synes uansett der er ekkelt å tenke på at noem har onanert i solsenga rett før jeg skal ligge der.

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med string??

Hva bruker du?

Hehe, bare lurte:) Æ bruka slike hipsters, stringen fant søpla så fort ungdomstida var over! Godt vi er forskjellige så handelsmarkedet får noe å bryne seg på. Ha en finfin dag i alle slags underbukser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...