Rød Heltinne Skrevet 13. januar 2011 #21 Skrevet 13. januar 2011 Jeg liker ikke å ta i dørhåndtak generelt. Og nei, jeg onanerer ikke på offentlige plasser. Tanken har heller ikke falt meg inn. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. januar 2011 #22 Skrevet 13. januar 2011 Jeg liker ikke å ta i dørhåndtak generelt. Og nei, jeg onanerer ikke på offentlige plasser. Tanken har heller ikke falt meg inn. Jeg syns onanering på slike steder tyder på lite respekt for andre som benytter solariumet. 3
The Kitten Skrevet 13. januar 2011 #23 Skrevet 13. januar 2011 Jeg syns onanering på slike steder tyder på lite respekt for andre som benytter solariumet. Det kommer ikke nødvendigvis noen kroppsvæsker på solariumet da. Er det fremdeles respektløst, og i så fall, hvorfor det? 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #24 Skrevet 13. januar 2011 Det er jo ikke snakk om å gni fittesaft utover hele solariumet. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. januar 2011 #25 Skrevet 13. januar 2011 Det er jo ikke snakk om å gni fittesaft utover hele solariumet. Men det renner jo ut da selv om man ikke gnir det utover. Og det å ligge utemn truse på solsenga er og ekkelt. Foreslår at folk som leker med seg selv i solarium kjøper et og har hjemme 2
HopelessFear Skrevet 13. januar 2011 #26 Skrevet 13. januar 2011 Hvis en ikke tåler andres kroppsvæsker, burde en holde seg unna solarium. Det vil alltid være noen væsker og bakterier fra andre, takler en det ikke, så hold avstand eller kjøp eget. 7
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. januar 2011 #27 Skrevet 13. januar 2011 Det kommer ikke nødvendigvis noen kroppsvæsker på solariumet da. Er det fremdeles respektløst, og i så fall, hvorfor det? Det er ekkelt for andre å ligge på en solseng der andre har ligget og onanert eller vært helt nakne. Det er uhygienisk. Og det kan komme kroppsvæsker og bakterier og gugge. Jeg håper den som har onanert der vasker godt over etterpå selv da 2
Gjest B.B. Skrevet 13. januar 2011 #28 Skrevet 13. januar 2011 Men nei, det har egentlig aldri falt meg inn, har alltid på med string når jeg tar sol, for å få skille så jeg kan se om jeg er blitt brunere Samme her. Har aldri gjort det selv, nei, men skjønner ikke helt greia med dere som synes det er så forbanna nasty å tenke på at andre kan ha gjort det. Vask solsenga før bruk, så vil det nok ikke være mer skittent enn håndtak, penger og andre ting dere tar i daglig. 2
Gjest Raindrops Skrevet 13. januar 2011 #29 Skrevet 13. januar 2011 Huh. Jeg trodde faktisk det var helt normalt å sole seg naken i solarium. 4
Lillemeg25 Skrevet 13. januar 2011 #30 Skrevet 13. januar 2011 Huh. Jeg trodde faktisk det var helt normalt å sole seg naken i solarium. Aner ikke hva som er normalt men jeg soler meg hvert fall i string trusa. 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. januar 2011 #31 Skrevet 13. januar 2011 Aner ikke hva som er normalt men jeg soler meg hvert fall i string trusa. Jeg og. 1
Gjest Raindrops Skrevet 13. januar 2011 #32 Skrevet 13. januar 2011 Aner ikke hva som er normalt men jeg soler meg hvert fall i string trusa. Men hvis vi ser bort fra onanering, blir ikke det omtrent det samme da? Det er jo de samme nakne delene av kroppen som er i kontakt med underlaget.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. januar 2011 #33 Skrevet 13. januar 2011 Men hvis vi ser bort fra onanering, blir ikke det omtrent det samme da? Det er jo de samme nakne delene av kroppen som er i kontakt med underlaget. Truse på hvis ikke ekkelt. Ingen vil ligge på andres rompemerker 1
HopelessFear Skrevet 13. januar 2011 #34 Skrevet 13. januar 2011 Truse på hvis ikke ekkelt. Ingen vil ligge på andres rompemerker Ja, men når en bruker string, så blir det jo rompemerker. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. januar 2011 #35 Skrevet 13. januar 2011 Ja, men når en bruker string, så blir det jo rompemerker. Ikke helt for den dekker over sprekken. 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. januar 2011 #36 Skrevet 13. januar 2011 (endret) Siden vi er inne på ekle bakterier; fikk denne på mail for lenge siden. Om det er noen sannhet? Aner ikke. Men til dere som er pripne på dørhåndtak etc., så ser det ut til at det skjer langt verre ting i hverdagen 1. Etter en time i et offentlig svømmebasseng har du fått i deg en halv liter urin. 2. I løpet av en gjennomsnittlig dag kommer du indirekte i kontakt med 15 peniser, f.eks. ved å ta i dørhåndtaket. 3. En gjennomsnittlig persons inntak av fast-food inneholder 12 kjønnshår. 4. I løpet av ett år svelger du 14 insekter mens du ligger og sover. 5. I løpet av ett år håndhilser du på 11 kvinner som nylig har onanert og glemt å vaske hendene. 6. I løpet av ett år håndhilser du på 6 menn som nylig har onanert og glemt å vaske hendene. 7. De fleste vasker ikke hendene i det hele tatt etter de har vært på toalettet. Tenk på det neste gang du spiser peanøtter fra skålen på bardisken. 8. Under en gjennomsnittlig bryllupsmottagelse har du en hundredels sjanse for å smittes med munn-herpes fra noen av de andre gjestene. 9. Du innånder daglig en liter av andre menneskers anale gasser. 10. Tannleger anbefaler at man oppbevarer tannbørsten 2 meter unna toalettet for å unnvike partikler som “spres” når du trekker ned i do. 11. Du tilbringer seks måneder av ditt liv på toalettet. 12. Å bite negler er som å slikke toalettskålen ren. Beklager off-topic Endret 13. januar 2011 av Ms. Raggsokk 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. januar 2011 #37 Skrevet 13. januar 2011 (endret) Siden vi er inne på ekle bakterier; fikk denne på mail for lenge siden. Om det er noen sannhet? Aner ikke. Men til dere som er pripne på dørhåndtak etc., så ser det ut til at det skjer langt verre ting i hverdagen 1. Etter en time i et offentlig svømmebasseng har du fått i deg en halv liter urin. 2. I løpet av en gjennomsnittlig dag kommer du indirekte i kontakt med 15 peniser, f.eks. ved å ta i dørhåndtaket. 3. En gjennomsnittlig persons inntak av fast-food inneholder 12 kjønnshår. 4. I løpet av ett år svelger du 14 insekter mens du ligger og sover. 5. I løpet av ett år håndhilser du på 11 kvinner som nylig har onanert og glemt å vaske hendene. 6. I løpet av ett år håndhilser du på 6 menn som nylig har onanert og glemt å vaske hendene. 7. De fleste vasker ikke hendene i det hele tatt etter de har vært på toalettet. Tenk på det neste gang du spiser peanøtter fra skålen på bardisken. 8. Under en gjennomsnittlig bryllupsmottagelse har du en hundredels sjanse for å smittes med munn-herpes fra noen av de andre gjestene. 9. Du innånder daglig en liter av andre menneskers anale gasser. 10. Tannleger anbefaler at man oppbevarer tannbørsten 2 meter unna toalettet for å unnvike partikler som “spres” når du trekker ned i do. 11. Du tilbringer seks måneder av ditt liv på toalettet. 12. Å bite negler er som å slikke toalettskålen ren. Beklager off-topic Skjønner poenget, men om folk hadde blitt flinkere til å vaske henda og ikke bet negler så hadde man kunnet korte den lista ned. Folk som gjør slik er jo ekle med vilje. Og mye i denne lista bare beviser hva slike mennesker utsetter andre for Endret 13. januar 2011 av BettyBoop28
Fanta Exotic Skrevet 13. januar 2011 #38 Skrevet 13. januar 2011 1. Etter en time i et offentlig svømmebasseng har du fått i deg en halv liter urin. Dennne har jeg stusset over lenge. Hvor mange prosent av klorvannet i et offentlig basseng inneholder urin? si 25 % da.. (selvom jeg umulig tror det er SÅ mye). Det betyr at jeg liksom må drikke 2 liter vann mens jeg plasker rundt i en time.. Det kan da umulig stemme... Og jeg tror heller ikke det er 25 % urin i vannet, heller. Så da må jeg vel opp i enda flere liter med vann, og jeg tror jeg hadde vært veldig "mett" etter en svømmetur hvis jeg liksom hadde drukket så mye.. Jeg er jo alltid skrubbsulten etter svømmeøkta :klø: 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #39 Skrevet 13. januar 2011 Off topic men.. Bruker verden fortsatt string?! 1
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2011 #40 Skrevet 13. januar 2011 Off topic men.. Bruker verden fortsatt string?! Det var min tanke også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå