Gå til innhold

Onanere i solarium?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ljøp deg et hjemmesolarium da

Nei, her har jeg jo dusjhodet. Ingenting slår det. Men la oss ikke avspore denne tråden helt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Ja dere ødelegger for meg for nå kan jeg aldri gå i solarium igjen

Det er jo bare bra det, så slipper du rosinhud :)

• Liker 3
Skrevet

er jo mange som har sex i solarium ;) så det går jo nesten for det samme som å ha sex.

Skrevet

Ja dere ødelegger for meg for nå kan jeg aldri gå i solarium igjen

For folk onanerer eller har mindre sex i solariet fordi du ikke vet det? Er det ikke bedre å vite at det finnes folk som bedriver (deilig) snusk i solariet, så du kanskje blir mer bevisst på å vaske før du legger deg ned, og å ta så lite så mulig på dørhåndtak og lignende?

• Liker 2
Skrevet

For folk onanerer eller har mindre sex i solariet fordi du ikke vet det? Er det ikke bedre å vite at det finnes folk som bedriver (deilig) snusk i solariet, så du kanskje blir mer bevisst på å vaske før du legger deg ned, og å ta så lite så mulig på dørhåndtak og lignende?

:jepp:

Skrevet

Onanerer hver gang eg er i solarium eg, blir så tent av å ligge der naken :)

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Etter å ha lest denne tråden får jeg ikke lyst til å ta sol igjen. Går heller for selvbruning enn å ligge der som folk tydeligvis onanerer og har sex. Kvalmt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var litt småkåt sist jeg lå å sola meg faktisk. Men holdt meg til jeg kom hjem :lur: er jo folk som skal ligge der etter meg også. Haha :fnise: Jeg vasker alltid godt både før og etter meg, så om jeg tenker litt dirty tanker mens jeg ligger der har jeg ingen dårlig samvittighet for ;)

Skrevet

Kjem nok heller ikkje til å ta meir sol med det fyrste :fnise:

Synst folk kunne halde seg til å onanere/ha sex heime.

• Liker 1
Skrevet

Har aldri vært så komfortabel i et solarium at jeg ville ha gjort det. Usj :(

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg var iallefall lykkelig uvitende om at folk gjorde ekle ting i solarium. Nå når jeg vet det frister det lite å bruke solarium. Jeg var naiv nok til å tro at folk klarer å opptre anstendig på en solseng som skal brukes av mange.

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

[quote name=;)' timestamp='1295112514' post='8778309]

er jo mange som har sex i solarium ;) så det går jo nesten for det samme som å ha sex.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hvordan vet du at det er så mange? Ingen som har sagt til meg før at de har sex der.

Ingen som har sagt det til meg heller.

• Liker 1
Gjest askdjflaskjdf
Skrevet

Er vel ikke noe problem å rengjøre glassoverflaten med desinfiserende middel. Er egentlig mye verre med hotellsenger. Å skifte sengetøy hjelper bare noe.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Er vel ikke noe problem å rengjøre glassoverflaten med desinfiserende middel. Er egentlig mye verre med hotellsenger. Å skifte sengetøy hjelper bare noe.

men da må du jo vaske selve sprayflaska og. Folk har tatt på den flaska med hender som de nettopp har lekt med seg selv med. Vedder på at det er mange som ikke gidder å vaske etter seg også forresten. Og du har ikke akkurat mulighet til å ha på deg hansker når du skal vaske over solsenga heller

• Liker 1
Skrevet

men da må du jo vaske selve sprayflaska og. Folk har tatt på den flaska med hender som de nettopp har lekt med seg selv med. Vedder på at det er mange som ikke gidder å vaske etter seg også forresten. Og du har ikke akkurat mulighet til å ha på deg hansker når du skal vaske over solsenga heller

Man kan jo foreksempel vaske hendene sine med den flaska? Trodde det var vanlig, jeg.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Man kan jo foreksempel vaske hendene sine med den flaska? Trodde det var vanlig, jeg.

Du må fortsatt ta på flaska

• Liker 1
Gjest AnnePanne
Skrevet

Onanerer alltid i solarium, gjort det i de fleste solariumene i Oslo sånn btw :sengekos:

Har også hatt sex i solarium, på majorstuen kan man ta solarium sammen ;) Er dere virkelig så redd for andres kropsvæsker? vask dere på hendene når dere kommer hjem.. er vel ikke værre enn det? litt safter har vel aldri skadet noen? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...