HopelessFear Skrevet 14. januar 2011 #61 Skrevet 14. januar 2011 Hehe, bare lurte:) Æ bruka slike hipsters, stringen fant søpla så fort ungdomstida var over! Godt vi er forskjellige så handelsmarkedet får noe å bryne seg på. Ha en finfin dag i alle slags underbukser! Mine string ble også kastet i søpla når jeg gikk ut av ungdomsskolen. Ja takk til andre sexy undertøy som dekker mer, men likevel er tennende. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #62 Skrevet 14. januar 2011 Og overhodet ikke intensjonen å kuppe tråden til en underbukse-diskusjon! Lurte bare.. Noen ganger tar jeg med meg noe godt, som regel en liten boks musserende vin fra polet (ble veldig glad da jeg fant de, musserende to go!) og kjenner litt på syden-følelsen i solariumet. Anbefales!
The Kitten Skrevet 14. januar 2011 #63 Skrevet 14. januar 2011 Har jeg ikke sagt heller. Men synes uansett der er ekkelt å tenke på at noem har onanert i solsenga rett før jeg skal ligge der. Hva du synes er ekkelt å tenke på kan ikke samfunnet ta hensyn til. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 14. januar 2011 #65 Skrevet 14. januar 2011 Soler meg naken og har onanert ved flere tilfeller. Det er ekstra spennende og jeg blir utrolig kåt av det ! Neste gang skal jeg invitere med en mann, og ha kinky sex Lykke til med å få plass til to under lokket. Dessuten burde du ikke velge et mindre kreftfremkallende sted å ha sex på? Dessuten håper ikke du tenker på veldig langvarig sex for det er farlig å ligge under der for lenge. Høres utrolig upraktisk ut spør du meg.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2011 #66 Skrevet 14. januar 2011 bryr meg fint lite om folk onanerer i solarium eller ikke, for jeg bruker nemlig ALDRI solarium. Vil ikke se ut som en 6o-åring når jeg blir 40 1
Xaphan Skrevet 15. januar 2011 #67 Skrevet 15. januar 2011 Lykke til med å få plass til to under lokket. Dessuten burde du ikke velge et mindre kreftfremkallende sted å ha sex på? Dessuten håper ikke du tenker på veldig langvarig sex for det er farlig å ligge under der for lenge. Høres utrolig upraktisk ut spør du meg. Det er da ikke noe mer kreftfremkallende å ha sex i solarium enn det er å ta vanlig solarium? Sex i solarium kan umulig være så veldig upraktisk, ellers ville ikke så mange hatt det.
Gjest Jente1990:) Skrevet 15. januar 2011 #68 Skrevet 15. januar 2011 (endret) Jeg blir litt satt ut. Viste ikke det var så mange som onanerte der, hadde sex og gud vet hva annet folk gjør i solariumet Ganske nasty å tenke på folk har knulla der jeg skal ligge å sole meg. Noen fingrer seg sikkert i rompa å. Også tar de på dørhåndtaket, sprayflasken og andre ting uten å vaske hendene? Kvalmt. Hadde det vært en vask der så folk kunne vaska hendene hadde det egentlig vært greit men det er jo ikke mulighet for å vaske seg etter kosen. Endret 15. januar 2011 av Jente1990:) 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. januar 2011 #69 Skrevet 15. januar 2011 Jeg blir litt satt ut. Viste ikke det var så mange som onanerte der, hadde sex og gud vet hva annet folk gjør i solariumet Ganske nasty å tenke på folk har knulla der jeg skal ligge å sole meg. Noen fingrer seg sikkert i rompa å. Også tar de på dørhåndtaket, sprayflasken og andre ting uten å vaske hendene? Kvalmt. Hadde det vært en vask der så folk kunne vaska hendene hadde det egentlig vært greit men det er jo ikke mulighet for å vaske seg etter kosen. Nei nettopp. Og hvor forbaska ren blir den solsenga med et papirtørk og en sprayflaske? 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. januar 2011 #70 Skrevet 15. januar 2011 Det er da ikke noe mer kreftfremkallende å ha sex i solarium enn det er å ta vanlig solarium? Sex i solarium kan umulig være så veldig upraktisk, ellers ville ikke så mange hatt det. Har aldri hørt om noen som har sex i solarium. herregud jeg har ligget i solarium. Det er jo så trangt der at det er ikke plass til to. man må ha veldig stilleliggende sex isåfall. Kan ikke skjønne at man skal ha så mye bevefelsesfrihet der inne. Ikke blir man brun overalt heller for den andre personen blir i veien for solstrålen Og det blir jo mer kreftrfremkallende om man skal ha langvarig sex. Man rekker ikke mer enn en liten kjappis om man skal ligge under sola i anbefalt tid.
Xaphan Skrevet 15. januar 2011 #71 Skrevet 15. januar 2011 Flere jeg kjenner har hatt sex i solarium. Jeg har ikke spurt dem om detaljene, men jeg tviler på at de som har sex der ikke har timesvis lang kosesex. Sex på offentlige plasser er som regel kjappiser. Man MÅ jo ikke lukke lokket helt igjen heller, så da blir det ikke så trangt. Og jeg tror nok ikke målet er å bli jevnt brun når man har sex i solarium 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. januar 2011 #72 Skrevet 15. januar 2011 Flere jeg kjenner har hatt sex i solarium. Jeg har ikke spurt dem om detaljene, men jeg tviler på at de som har sex der ikke har timesvis lang kosesex. Sex på offentlige plasser er som regel kjappiser. Man MÅ jo ikke lukke lokket helt igjen heller, så da blir det ikke så trangt. Og jeg tror nok ikke målet er å bli jevnt brun når man har sex i solarium Jeg skjønner ikke at man gidder å betale for bruk av solarium når det ikke skal brukes for å bli brun. Har du ikke igjen lokket så blir du ikke brun skikkelig Er ikke prippen på sex på offentlige steder men det fins da andre steder enn solarium å gjøre det på.
Gjest Anja Skrevet 15. januar 2011 #73 Skrevet 15. januar 2011 Fy så ekkelt. At folk er så ekle at de onanerer og har sex der andre skal ligge omtrent helt avkledd! Skamme seg. Om du er så jævlig kåt at du må onanere i solariumet, på bussen osv. Bør du heller holde deg hjemme. 1
Gjest Raindrops Skrevet 15. januar 2011 #74 Skrevet 15. januar 2011 Nå kommer jeg til å onanere hver gang jeg tar sol, bare for å være ekkel 4
Gjest Airi Skrevet 15. januar 2011 #75 Skrevet 15. januar 2011 Jepp, jeg har onanert i solarium - flere ganger. Andre mennesker har sikkert gjort eklere ting der, men det bryr ikke jeg meg noe om, jeg vasker det både før og etter bruk.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. januar 2011 #76 Skrevet 15. januar 2011 Jepp, jeg har onanert i solarium - flere ganger. Andre mennesker har sikkert gjort eklere ting der, men det bryr ikke jeg meg noe om, jeg vasker det både før og etter bruk. Du betaler ver for solarium bare for å onanere. Bare så synd at du kommer til å få rosinhud fordi du ligger i solarium og onanerer hele tiden... 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. januar 2011 #78 Skrevet 15. januar 2011 Fælt så sur du skulle bli da Ja dere ødelegger for meg for nå kan jeg aldri gå i solarium igjen 1
Gjest Airi Skrevet 15. januar 2011 #79 Skrevet 15. januar 2011 Du betaler ver for solarium bare for å onanere. Bare så synd at du kommer til å få rosinhud fordi du ligger i solarium og onanerer hele tiden... Tror ikke jeg har tatt det på over ett år, og da tok jeg det i grunn fordi jeg hadde mangel på d-vitamin, ikke fordi jeg synes det er så fantastisk å onanere i solarium. Men når man ligger der naken og kjenner varmen på huden, så er det ikke så verst altså. 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. januar 2011 #80 Skrevet 15. januar 2011 Tror ikke jeg har tatt det på over ett år, og da tok jeg det i grunn fordi jeg hadde mangel på d-vitamin, ikke fordi jeg synes det er så fantastisk å onanere i solarium. Men når man ligger der naken og kjenner varmen på huden, så er det ikke så verst altså. ljøp deg et hjemmesolarium da 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå