AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #101 Skrevet 16. januar 2011 Onanerer alltid i solarium, gjort det i de fleste solariumene i Oslo sånn btw Har også hatt sex i solarium, på majorstuen kan man ta solarium sammen Er dere virkelig så redd for andres kropsvæsker? vask dere på hendene når dere kommer hjem.. er vel ikke værre enn det? litt safter har vel aldri skadet noen? Hvorfor betale for å ha sex der? Skjønner ikke helt hvorfor folk betaler for å ha sex der og ikke for å bli brune :klø: Hvis dere må ha sex på offentlige plasser kan dere vel ha sex på en offentlig do? Hvor dere hvert fall kan vaske dere.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. januar 2011 #102 Skrevet 16. januar 2011 (endret) Hvorfor betale for å ha sex der? Skjønner ikke helt hvorfor folk betaler for å ha sex der og ikke for å bli brune :klø: Hvis dere må ha sex på offentlige plasser kan dere vel ha sex på en offentlig do? Hvor dere hvert fall kan vaske dere. Enig. Syns det høres merkelig ut at man betaler seg inn på solarium i det formålet. Høres jo nesten ut som om hun ikke kan ha sex med mindre det er i et solarium. Endret 16. januar 2011 av BettyBoop28
Xaphan Skrevet 16. januar 2011 #103 Skrevet 16. januar 2011 Er det så vanskelig å fortså hvorfor noen har lyst til å ha sex i solarium fremfor en offentlig do? Det er varmt og godt, det er intimt, solsengene er enklere å ha sex i... Dessuten har man reservert solariet i et visst tidsrom, så da slipper man at folk kommer og banker på (som kan skje på et offentlig toalett). 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. januar 2011 #104 Skrevet 16. januar 2011 Er det så vanskelig å fortså hvorfor noen har lyst til å ha sex i solarium fremfor en offentlig do? Det er varmt og godt, det er intimt, solsengene er enklere å ha sex i... Dessuten har man reservert solariet i et visst tidsrom, så da slipper man at folk kommer og banker på (som kan skje på et offentlig toalett). Jamen herregud da blir det jo dyrt å ha sex. Teit ting å betale penger for å få gjøre.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. januar 2011 #105 Skrevet 16. januar 2011 Er det så vanskelig å fortså hvorfor noen har lyst til å ha sex i solarium fremfor en offentlig do? Det er varmt og godt, det er intimt, solsengene er enklere å ha sex i... Dessuten har man reservert solariet i et visst tidsrom, så da slipper man at folk kommer og banker på (som kan skje på et offentlig toalett). Hva er forresten poenget med å ha sex offentlig om man ikke gjør det pga spenninga om at man kanskje blir oppdaget? Om du vil være mest mulig privat så er det jo bare å gjøre det hjemme. Er farlig å bruke solarium for ofte uansett
Gjest Raindrops Skrevet 16. januar 2011 #106 Skrevet 16. januar 2011 Jeg tviler på at de som har sex i solarium gjør det flere ganger i uka, at de aldri tar sol uten å ha sex, eller aldri har sex uten å ta sol. Poenget med å ha sex offentlig uten å være redd for å bli oppdaget, er vel ganske enkelt variasjon? Fordi det rett og slett er gøy å gjøre noe annerledes. 3
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. januar 2011 #107 Skrevet 16. januar 2011 Jeg tviler på at de som har sex i solarium gjør det flere ganger i uka, at de aldri tar sol uten å ha sex, eller aldri har sex uten å ta sol. Poenget med å ha sex offentlig uten å være redd for å bli oppdaget, er vel ganske enkelt variasjon? Fordi det rett og slett er gøy å gjøre noe annerledes. Man kan ha sex andre steder enn senga hjemme også
Gjest Raindrops Skrevet 16. januar 2011 #108 Skrevet 16. januar 2011 Man kan ha sex andre steder enn senga hjemme også Selvfølgelig, men nå er det en gang slik at ikke alle deler din oppfatning når det kommer til hvor de er gøy å ha sex 2
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. januar 2011 #109 Skrevet 16. januar 2011 Selvfølgelig, men nå er det en gang slik at ikke alle deler din oppfatning når det kommer til hvor de er gøy å ha sex Jeg tviler ikke på at det er gøy å ha sex i solarium. men igjen du må betale for å bruke solarium, når du heller kan ha sex helt gratis andre steder, og det er ubehagelig for andre som kommer etter deg som skal bruke solariumet til det det er til for. Det handler om respekt for andre syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #110 Skrevet 16. januar 2011 er på solarium 1 gang i uka, jeg pleier å sitte å vente til det kommer ut en jente fra et av rommene da går jeg inn der vasker aldri senga håper at hun heller ikke gjorde det så legger jeg meg ned å soler meg og ronker mens jeg fantaserer om henne til det går for meg jeg vasker godt etter meg da
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. januar 2011 #111 Skrevet 16. januar 2011 er på solarium 1 gang i uka, jeg pleier å sitte å vente til det kommer ut en jente fra et av rommene da går jeg inn der vasker aldri senga håper at hun heller ikke gjorde det så legger jeg meg ned å soler meg og ronker mens jeg fantaserer om henne til det går for meg jeg vasker godt etter meg da Er jo enda verre med fullt av sæd utover solsenga da... Og tenker du ikke på at jenta før deg kunne hatt sykdommer? 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #112 Skrevet 16. januar 2011 Er jo enda verre med fullt av sæd utover solsenga da... Og tenker du ikke på at jenta før deg kunne hatt sykdommer? jeg tenker ikke på det jeg bare tenker på den delige dama som akkurat har ligget der kan lukte henne enda det gjør meg så kåt kommer altid 2 ganger på 20 minutter blir mye sæd men som jeg sa jeg vasker godt etter meg.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. januar 2011 #113 Skrevet 16. januar 2011 jeg tenker ikke på det jeg bare tenker på den delige dama som akkurat har ligget der kan lukte henne enda det gjør meg så kåt kommer altid 2 ganger på 20 minutter blir mye sæd men som jeg sa jeg vasker godt etter meg. Hvis du ikke tenke på det er du passe uansvarlig for din egen helse
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #114 Skrevet 16. januar 2011 Hvis du ikke tenke på det er du passe uansvarlig for din egen helse det er ikke sant jeg trener hver dag spiser sunt, og jeg drikker ikke. ikke røyker jeg heller.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. januar 2011 #115 Skrevet 16. januar 2011 det er ikke sant jeg trener hver dag spiser sunt, og jeg drikker ikke. ikke røyker jeg heller. joa men jeg snakker om andre ting man kan pådra seg på tross av at du spiser sunt, trener og ikke røyker jeg. Ikke at jeg tror faren er overhengende stor for å få kjønnssykdommer i en solseng, men.. im just saying
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #116 Skrevet 16. januar 2011 joa men jeg snakker om andre ting man kan pådra seg på tross av at du spiser sunt, trener og ikke røyker jeg. Ikke at jeg tror faren er overhengende stor for å få kjønnssykdommer i en solseng, men.. im just saying gjett hvor jeg har vært :-) ble så k.. av dette så jeg gikk ned på megasun bor rett ved siden :-) med engang jeg kom inn så kom det en deilig 40 åring ut av rom nr 3 tror ikke hun hadde vasket luktet deilig kvinne i senga det ble 2 ganger ja :-)
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #117 Skrevet 16. januar 2011 Er det så vanskelig å fortså hvorfor noen har lyst til å ha sex i solarium fremfor en offentlig do? Det er varmt og godt, det er intimt, solsengene er enklere å ha sex i... Dessuten har man reservert solariet i et visst tidsrom, så da slipper man at folk kommer og banker på (som kan skje på et offentlig toalett). Men så er ikke et solaruim ment som et sexrom heller. Jeg synes det er nasty å tenke på at der jeg skal ligge å sole meg har folk hatt sex. Kan dere virkelig ikke ligge naken uten å bli kåte?
Xaphan Skrevet 16. januar 2011 #118 Skrevet 16. januar 2011 Men så er ikke et solaruim ment som et sexrom heller. Jeg synes det er nasty å tenke på at der jeg skal ligge å sole meg har folk hatt sex. Kan dere virkelig ikke ligge naken uten å bli kåte? I så fall kan du aldri ligge på en solseng i syden igjen. Eller sove på hotell. Eller gå på toalettet på kjøpesentre. Folk har sex over alt nå til dags. Og nei, jeg er ikke en av dem som gjør det. Har verken hatt sex eller onanert i solarium. Men jeg syns heller ikke det er ekkelt så lenge man vasker sengen før og etter man tar sol. Angående dørhåndtak og lignende så er det jo mye værre på toaletter enn på solarium. Å vaske hendene grundig etter at man har vært ute offentlig bør være en selvfølge.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. januar 2011 #119 Skrevet 16. januar 2011 gjett hvor jeg har vært :-) ble så k.. av dette så jeg gikk ned på megasun bor rett ved siden :-) med engang jeg kom inn så kom det en deilig 40 åring ut av rom nr 3 tror ikke hun hadde vasket luktet deilig kvinne i senga det ble 2 ganger ja :-) Dine preferanser for cougars er ikke tema i diskusjonen..
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #120 Skrevet 16. januar 2011 I så fall kan du aldri ligge på en solseng i syden igjen. Eller sove på hotell. Eller gå på toalettet på kjøpesentre. Folk har sex over alt nå til dags. Og nei, jeg er ikke en av dem som gjør det. Har verken hatt sex eller onanert i solarium. Men jeg syns heller ikke det er ekkelt så lenge man vasker sengen før og etter man tar sol. Angående dørhåndtak og lignende så er det jo mye værre på toaletter enn på solarium. Å vaske hendene grundig etter at man har vært ute offentlig bør være en selvfølge. Men forskjellen er at på en offentlig do f.eks kan man i hvert fall vaske hendene etter man har kjørt fingrene opp i rompa eller i fitta. I et solarium kan man ikke det. Å da tar folk på sprayflasken og andre ting uten å ha vasket hendene. Ja det synes jeg er ekkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå