Gå til innhold

Onanere i solarium?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja masse😋

Anonymkode: 643b8...1e0

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Hr. single
Skrevet (endret)

Jeg synes jenter er herlige uansett hva de gjør, og jeg kan ikke klandre dem at de blir fine og kåte under solen, for når fitta blir våt er det eneste løsningen for å kunne tenke på noe annet igjen. Jeg rengjør alltid solariet før bruk, så jeg bekymrer meg ikke om jenta før meg fikk et lite drypp fordi hun likte å leke med den nydelige lille fitten sin.

Endret av Hr. single
Skrevet

Med damer er det sexy, med menn er det creepy & ekkelt.

Anonymkode: 138b4...59f

Gjest Hr. single
Skrevet (endret)

Ok jenter gjør det, men hva er meningen med oss gutta? Kan vi spraye hvis vi tørker opp etter oss?

Endret av Hr. single
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2011 den 17.00):

Er det vanlig å onanere i solarium? :sjenert:

Har gjort det to ganger, og det er jo litt ekstra deilig. Jeg er da jente, og det skal sies at det er sjeldent jeg faktisk koser med meg selv. Soler meg naken, og blir på en måte litt fristet... Hihi. Noen andre som har gjort det?

Soler meg alltid naken i solarium og onanerer hver gang. Vasker solsenga både før og etter bruk.

Anonymkode: ce4d9...48c

• Liker 1
Gjest Hr. single
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Soler meg alltid naken i solarium og onanerer hver gang. Vasker solsenga både før og etter bruk.

Så jeg kan absolutt ikke se at det er noe galt med det, det er bare flott at dere jenter blir skikkelig kåte i varmen, det gjør vi menn også 😉 Jeg pusser alltid solariet før bruk, da det er naturlig for meg at jenta før meg nok har ligget og vært fin og våt under solstrålene. Spørsmålet er om det er feil at jeg som fyr også får ereksjon når jeg ligger under solen og vil sperme?

Skrevet

For jentene ønsker jeg et dryppende kjønn velkommen til sola.  Men vi mannfolk med rene fiskebolle-sausen i forhold, Nei. Vi får heller reise oss og høyttrykkspyle søppelkassa istedenfor!!!

Skrevet
PITTY skrev (37 minutter siden):

For jentene ønsker jeg et dryppende kjønn velkommen til sola.  Men vi mannfolk med rene fiskebolle-sausen i forhold, Nei. Vi får heller reise oss og høyttrykkspyle søppelkassa istedenfor!!!

Enig, mye mer søl med sperm. 

• Nyttig 1
Skrevet

Ja onanerer hver gang jeg tar sol, blir kåt i varmen, vasker alltid etter meg visst det blir søl.

• Liker 2
Skrevet
Jentegutt skrev (12 timer siden):

Ja onanerer hver gang jeg tar sol, blir kåt i varmen, vasker alltid etter meg visst det blir søl.

Hihi. Hvordan klarer du å være stille. Ville selv stønnet høyt. Hadde ikke turt å gjøre det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2011 den 17.00):

Er det vanlig å onanere i solarium? :sjenert:

Har gjort det to ganger, og det er jo litt ekstra deilig. Jeg er da jente, og det skal sies at det er sjeldent jeg faktisk koser med meg selv. Soler meg naken, og blir på en måte litt fristet... Hihi. Noen andre som har gjort det?

Æsj, gris. Det kan du gjøre et annet sted! 

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Har både onanert og hatt sex i solarium. Spennende, men dyrker ikke runkingen sånn veldig lenger der.

Skrevet
Grüner skrev (4 minutter siden):

Æsj, gris. Det kan du gjøre et annet sted! 

Lurer på hvor mange ganger hun har gjort det nå😂

Anonymkode: 6a07a...881

Skrevet
Coachshinny skrev (8 timer siden):

Hihi. Hvordan klarer du å være stille. Ville selv stønnet høyt. Hadde ikke turt å gjøre det.

Jeg stønner litt, men støyen fra solariet overdøver håper jeg😂

Gjest Hr. single
Skrevet
Jentegutt skrev (På 14.10.2022 den 19.25):

Jeg stønner litt, men støyen fra solariet overdøver håper jeg😂

Det er også synd for deg hvis du ikke kan stønne når det er mest behagelig og kose deg med å onanere, det er en del av å stimulere deg selv. Da kan andre solariumsgjester mene hva de vil, de vil nok bare synes det er søtt som meg.

Gjest Hr. single
Skrevet
karolinesofie skrev (På 13.1.2011 den 17.04):

Ja, vaske solsengen nøye burde man så absolutt gjøre! Her har du et eksempel på hvorfor ;)

Har aldri gjort det selv, men jeg ser heller ikke noe galt i å gjøre det. Det er jo ingen som ser på, og så lenge du klarer å lavære å komme med stønnelyder så går det vel bra ;)

Jeg synes jenter har lov til å lage søte små stønnelyder, det er bare deilig at de kjærtegner den nydelige lille fitten sin.

Skrevet
Hr. single skrev (15 timer siden):

Det er også synd for deg hvis du ikke kan stønne når det er mest behagelig og kose deg med å onanere, det er en del av å stimulere deg selv. Da kan andre solariumsgjester mene hva de vil, de vil nok bare synes det er søtt som meg.

🫢😊jeg er nok blitt hørt av enkelte kan jeg tenke meg, bryr meg ikke så mye om det, har blitt fersket så mange ganger i onani at  sjenansen min har blitt bedøvet😂for meg er alt som er naturlig greit og ikke flaut.Takk for tilbakemelding ❤️

Skrevet

Finnes det solarium fortsatt?

Anonymkode: 299d6...739

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2022 den 17.00):

Med damer er det sexy, med menn er det creepy & ekkelt.

Anonymkode: 138b4...59f

Er nok slik ja. Det er noen år siden sist jeg var der, men må innrømme at jeg tenkte mange ganger at kanskje hadde det ligget ei deilig dame og onanert der før meg. Det var mye motivasjon i det 😂

Anonymkode: 9ab98...589

Skrevet

Åh, glad jeg trives blek som jeg er...

Anonymkode: 2f3b6...b9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...