Saeria Skrevet 13. april 2004 #241 Del Skrevet 13. april 2004 Vel overstått påske, Popelka! Gøy å høre at kjolen blir fin. Gleder meg til den dagen du kan vise den til oss her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. april 2004 #242 Del Skrevet 13. april 2004 Ja, nå er jeg spent på kjolen din! Du blir helt sikkert nydelig! Gleder meg til å se bilder fra bryllupet.. Blir det rosa roser på deg også? Eller skulle du ha litt blandet bukett? Jeg tror håret blir veldig fint og det blir helt sikkert flott med sløret under håret, regner med at jeg ender opp med det også! Tror det er flere av oss som har en dag i forhold til jobben! Godt å vite at man ikke er alene..Jeg har kanskje vært effektiv i 30 min. dag! Kom på at jeg skulle ringe rundt å sjekke priser på bunad til sambo.. Vi snakkes, vennen!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. april 2004 Forfatter #243 Del Skrevet 13. april 2004 Hei paa deg, saa koselig med besok! Jeg skal ha rosa roser, ja. Ikke noe gront, kun rosa. Jeg er litt saer paa akkurat det :oops: Men i blomsterbutikken sa de at Vivaldiroser ikke finnes i Norge lenger, saa da maa jeg finen et alternativ. Kjopte meg et blad som het "Wedding Flowers" i gaar, og der fant jeg "min" bukett, saa naa skal jeg klippe ut bildet og sende det til dem. Ellers er jeg saa trott...maa vaere PMS :-x Naa er det ikke saa lenge igjen av arbeidsdagen min - jeg gaar snart, skal jo til frisoren og rette opp stripene om en time. Ha det bra saa lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 13. april 2004 #244 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg skal ha aqua roser, sånn som den mailen du fikk av meg vet du! Er ikke sikker på hvordan de er i fargen i forhold til Vivaldi, men aqua får du hvertfall tak i.. Kos deg hos frisøren.. En time til, så er jeg også ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. april 2004 Forfatter #245 Del Skrevet 15. april 2004 Naa er jeg "ekte" blondine...Er hvertfall straalende fornoyd med resultatet! Graderte haaret litt foran og stusset tuppene litt - maa vel ta roettene foer bryllupet, ellers er alt i rute! En god nyhet: broren til min kjaere skal vaere fotograf! Han har hatt jobben foer og er visst kjempeflink, saa vi haaper og tror det blir bra! ogsaa sparer vi noen tusenlapper...og det er ikke aa forakte! Jeg hadde et merkelig bryllupsmareritt i natt -droemte at min kjaere ikke ville sitte ved siden av meg under middagen! Mye rart som foregaar i underbevisstheten.... Nei, naa er lunsjpausen snart over...aesj og uff! Ha det bra saa lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. april 2004 #246 Del Skrevet 15. april 2004 Du ble nok flott på håret tenker jeg! Hørtes fint ut med en sånn fotograf! Jeg kunne også tenkt meg å hatt en som fulge oss en hele dagen og bare fokuserte på å ta bilder.. Jeg hadde også mareritt i natt, mens alle gjestene satte seg i kirken, satt jeg også blandt de og brette kirkeprogrammene. Og så var det noen som ville gå før vielsen i det hele tatt hadde begynt. Så skyndet jeg meg ut og tok med meg sløret mitt for det var ikke festet ennå og nå var det visst blitt rødt :o Alt går nok bra, Popelkavennen!! Nå blir vi hvertfall obs på veldig mye rart Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. april 2004 Forfatter #247 Del Skrevet 16. april 2004 En opdatering: Vi har fikset: Brudgom! (min ekte engelske gentleman) dato (3. juli) kirke (Haslum) selskapslokale inkludert mat (Bjørnsgard) transport (naboens veteranbil) forlover for min kjære (hans eldste og beste venn) forlover for meg (min eldste og beste venninne) toastmaster (en skotte som er en ekte "norgesvenn" og proff på å tale i forsamlinger) fotograf (broren til min kjaere!) hår/sminke (Intermezzo) kjole (Får spesialsydd silkekjole i bryllupspresang!) Kake (lages paa Bjornsgard) invitasjoner (sendt ut paa to spraak) Tiara Sloer (mamma/sydamen syr) Sko blomster og bukett (men ikke til Bjornsgard og kirken) Brudepikekjoler (de ble de fra Next) stromper takkegaver til brudebarna (smaa bamser) Har halvveis fikset: gaveliste (John Lewis - skal dit paa sondag) sjekke bunadsleie for pappa - han faar laane av en venn (haaper den passer!) finne sang til solist Har ikke ordnet: ringer gå ned tre kilo... (men er i gang - har gaatt ned to) kirkeprogram bordkort sanghefter blomster (kirke, Bjornsgard) blomsterblader til aa kaste paa brudeparet bonger truse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. april 2004 Forfatter #248 Del Skrevet 19. april 2004 For en helg - fredag var baade jeg og mannen slitne, og hadde en skikkelig teit krangel. Hater aa krangle :-( I det siste har vi hatt en del av dem - om alt og ingenting. Det er som regel han som bir irritert paa ett eller annet, og saa braker det loes. Noen ganger foeler jeg meg litt maktesloes, aner ikke hva jeg kan gjoere annerledes for aa faa ham til aa skjerpe seg :-? Han er klar over problemet selv, og han sier han skal proeve aa slutte aa bli sint, men jeg vet ikke om han klarer det....for aa vaere aerlig er det en av de faa tingene jeg misliker sterkt hos ham. Alle har vi jo vaare feil, og naar vi har det bra har vi det kjempefint...Men resten av helgen var koselig. Vi moette alle naboene paa dugnad paa stranden paa lordag, og det var artig. Mange koselige og morsomme mennesker! Mannen min ble helt oppsatt paa aa rydde stranden helt perfekt, og holdt paa helt til kvelden! :o Etterpaa dro vi paa puben med naboene (inkludert en nyyydelig Cocker Spaniel - jeg vil ogsaa ha!!), og saa paa indisk restaurant. Nydelig mat og utrolig billig - vi kommer nok tilbake dit ganske snart I gaar ryddet vi masse, og naa begynner huset aa se bra ut! Utdrikningslaget ser ut til aa bli i mai, hos meg i Skottland. Gleder meg (har hintet om at jeg liker spa-behandlinger !). Men uansett blir det goey aa se de beste venninnene mine (krysser fingrene for at alle kan komme!). Naa er det lunsj, saa da faar jeg spise litt mat (har lyst paa noe godt...vi faar se hva de har paa hjoernet!). See ya! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 19. april 2004 #249 Del Skrevet 19. april 2004 Hei på deg! Ville bare si at jeg er innom og leser. Ha en fin ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 19. april 2004 #250 Del Skrevet 19. april 2004 Hei Popelka! Det virker som du sakte men sikkert finner deg til rette i "det store utland"! Og bryllupsforberedelsene er det heller ingenting å si på! Takk for hilsen i dagboka mi! Gleder meg så utrolig til lillegutten kommer Mange klemmer fra Leya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. april 2004 Forfatter #251 Del Skrevet 20. april 2004 Naa har mamma og pappa vaert paa Bjornsgard og avtalt om kaken, pynt, viner osv. Deilig naar ting SKJER og ikke bare planlegges i det stille! De skal pynte selv, de kommer til aa bruke markblomster som staar i stil med bygningene. Stoler paa dem - litt deilig aa slippe alle detaljer. Fikk en litt ekkel e-mail av svigermor i dag. Jeg sendte henne en mail i dag tidlig om hun ikke kunne invitere kjaeresten til en venninne i forlovelsespartyet vi skal ha i mai hos svigers - blir 30-40 gjester. Jeg har bare bedt om at to av mine venninner blir invitert (begge er norske men bor her borte) saa jeg regnet med at en til var greit. Men det spors visst...de var ikke sikre paa om de hadde plass (de har ikke sendt ut alle invitasjonene ennaa). Synes det er litt smaalig. I tillegg saa er hun oppgitt fordi gjester ringer henne og spoer hvor vi har gavelisten vaar. Jeg har forklart henne at John Lewis, magasinet der listen ligger, ikke aapner den foer 22. mai, dvs. at gjestene ikke har tilgang til den foer da. Det er ikke vaar skyld - det er bare saann det er! Det har jeg forklart henne, likevel maser hun om aa faa nummeret. Hun er egentlig en hyggelig person - men hun kan vaere litt strikt av og til! Liker ikke aa bli behandlet paa den maaten, jeg - hun er ikke moren min! :evil: Det var dagens utblaasning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. april 2004 #252 Del Skrevet 21. april 2004 Hei! Det er ikke så greit bestandig med disse svigemødrene! Det vet jeg alt om Håper ting går bedre med deg og din kjære! Det er ikke alltid så lett og flytte sammen..Nå har vi bodd sammen i 8 år og endelig de siste årene har ting blitt mer rolig hos oss! Men nå er ikke vi noen mal, vi ble sammen så tidlig og det var ganske mye raseri og dumme krangler de første årene, men sånt endrer seg når man blir eldre! Det har det hvertfall gjort for oss, man finner ut hva som virkelig betyr noe! Det er deilig når det skjer litt på bryllupsfronten! Tiden går så fort, synes ikke det er lenge siden jeg sa det var 1 år til bryllupet og nå er det 7 uker igjen Jeg gleder meg kjempe mye til bryllupsreisen, da skal vi bare nyte fritiden og hverandre! Blir godt det!! Ha en fin dag, vennen! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 21. april 2004 #253 Del Skrevet 21. april 2004 titter innom her i dag.. Enig med deg det er artig at ting begynne å skje, og ikke bare er nedskrevet på et papir.. Lykke til videre. Er også spent å se kjolen din :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. april 2004 Forfatter #254 Del Skrevet 21. april 2004 Tusen takk for hilsener, jenter! Viste forresten disse sidene (bryllupsforumet og dagboksiden) til min kjaere da vi var i Norge, han syntes det var saa koselig at vi bruder hjelper hverandre og deler ideer! Saa en takk fra han for at dere svarer paa sporsmaalene mine og skriver hilsener! I gaar hadde vi en romantisk kveld sammen. Begge jobbet sent, og etterpaa dro vi ut og spiste. Han er saa soet, jeg faar aldri lov til aa betale naar vi er ute sammen og han spanderte som vanlig. Er saa sulten i dag...har spist lunsj, men er fysen paa noe godt...Mensen er forsinket, forresten. Ikke bra...men sikkert ikke noe aa vaere bekymret for (?). Over til bryllupet: kaken er bestemt (av meg!). Det blir tre etasjer; 1. etasje i sjokolade med lyserosa sukker-roser, andre etasje blir ostekake med sitronsmak med rosa sukker-roser og toppkaken blir pasjonsfruktmousse-kake med hvitt lokk (ikke marsipan men sukkerglasur) med rosa sukker-roser. Tror det blir bra! Kaken skal staa paa mursten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. april 2004 #255 Del Skrevet 21. april 2004 Oj, kaken din hørtes spennende ut! Gleder meg til å se den! Jeg skal forresten ikke ha aqua roser, kom over en som het Delaila og jeg var forelsket ved første øyekast!! Tror den kan være noe for deg også..Nå har jeg fått digital kamera av pappa, så jeg skal ta et bilde av rosen, så kan jeg maile den til deg! ..mensen forsinket? Hm, kanskje det kan være en liten en på vei? Ellers kan det jo bare være litt stress etc, er jo ingenting som skal til før den kommer for sent Kos og klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. april 2004 #256 Del Skrevet 22. april 2004 Hei, Popelka! Her har det skjedd mye siden sist! Først og fremst er det fint at du finner deg til rette i Skottland, selv om svigermor kan være litt bestemt og vanskelig når det gjelder forlovelsesselkapet og gavelisten. :-? Det bedrer seg nok. Det viktigste er at du og din ekte engelske gentleman er lykkelige sammen, og det tviler jeg ikke på. :D Koselig at flere, og flere ting til bryllupet ordner seg. Den kaka fikk jeg kjempelyst på. Er en ordentlig kakemons! :oops: Kos deg med videre forberedelser, ditt nye land, og med din kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 22. april 2004 #257 Del Skrevet 22. april 2004 Flott dagbok du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 23. april 2004 #258 Del Skrevet 23. april 2004 Ha en fortreffelig helg Popelka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. april 2004 Forfatter #259 Del Skrevet 23. april 2004 Hei jenter! Saa mange hilsener - igjen, sorry for at jeg ikke er like flink som dere til aa skrive hilsener tilbake :oops: Men det er kjempekoselig aa lese deres, altsaa! Juni: Ikke noen liten en paa vei ennaa...heldigvis! Gleder meg til aa se kaken jeg ogsaa - det blir spennende aa smake paa den ogsaa! Har forresten sendt blidet av rosen til mamma for "godkjenning"...kjempefin farge, da! Saeria: Tusen takk for koselig hilsen - ja, jeg begynner aa finne meg til rette her borte, tror jeg! Noen ganger savner jeg Norge, men stort sett er Skottland et bra land aa bo i! Vi bare venter paa aa faa innstallert telefon...BT er saa treige :-x ! Haaper du har det bra for tiden - skal proeve aa sjekke inn paa ditt lille"inn" snart og hilse paa! Lissemor: Hyggelig med nye lesere. Ser at du har faatt deg dagbok, ogsaa! Skal ta en titt snart! Leya: Er bildet paa avataren deg? Du ser veldig hyggelig ut! Ha en kjempgod helg du ogsaa! Ellers er det ikke saa mye nytt - en god helg til alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 23. april 2004 #260 Del Skrevet 23. april 2004 :oops: Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå