Gå til innhold

Popelkas bryllupsdagbok


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Popelka,

ble litt nysgjerrig på hvordan det gikk med testen jeg..............

klem meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, som jeg trodde - negativ! Ikke mer spennende enn det...mensen har tydeligvis hengt seg opp?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tell me about it!Har ikke hatt mensen siden påske!Men den kommer nok snart, og gleder meg til det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kommer prikk paa dagen hver 4. uke. :) Har den rundt fullmaane, faktisk. :) Deilig med p-piller, gitt...

Takk for en fin dag, Popelka! Haaper du koste deg like mye som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det bra, vennen! Du kan glede deg til bryllupet! Det er helt herlig, jeg hadde gjort det igjen i morgen hadde jeg hatt sjansen!

Mensen min har også vært tullete i det siste! Den kommer som regel +/- en dag, men sist gang kom den etter bare 14 dager..Jeg var kvalm og uopplagt og tenkte kanskje jeg var gravid, men etter x antall tester, så er jeg ikke det, jeg heller!! Men det er kjedelig at syklusen begynner å tulle nå som vi skal prøve å bli gravide :tunge1:

Ha en fin dag!

En god klem til deg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en fin dag, Popelka! Haaper du koste deg like mye som meg!

I lige maate! Du har kanskje ikke vaert innom "personlig meldinger"...? Det var koselig aa treffe deg!

Juni: ja, jeg gleder meg veldig!! Gleder meg til det aller meste den dagen - aa dra til frioseren, ta paa meg brudekjolen, kjoere avgaarde til kirken, gaa opp kirkegulvet, se min kjaere...og prestens tale, og musikken i kirken (det blir forresten Amazing Grace), aa gaa ut sammen som nygifte, festen, talene, maten, bandet....skulle oenske ikke alt var over paa en dag, jeg!

Egentlig blir det ikke det heller - dagen etter er det grillfest hjemme hos foreldrene mine med de fleste av de engelske og noen norske gjester (tanter og onkler etc.). Tror det blir en fin avslutning! Og saa drar vi mandag morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lige maate! Du har kanskje ikke vaert innom "personlig meldinger"...? Det var koselig aa treffe deg!

Nei, det har jeg ikke... *loepe for aa se*

Aah, saa koselig! :D Skrev svar, jeg. :)

Egentlig blir det ikke det heller - dagen etter er det grillfest hjemme hos foreldrene mine med de fleste av de engelske og noen norske gjester (tanter og onkler etc.). Tror det blir en fin avslutning! Og saa drar vi mandag morgen....

Hoeres kjempekoselig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har vi ordnet med gifteringer! Vi maatte innom to forskjellige steder i dag, det siste stedet var de kjempehyggelige og hjelpsomme, de faar inn en ring i min str etter aa ha ringt rundt til andre gullsmeder for aa faa tak i den! Skal hente den i morgen! Min kjaere kjopte sin ring et annet sted. Begge er helt enkle, 3 mm, hans gult gull og min i hvitt gull.

En nabo av foreldrene til min kjaere holder paa aa sy ringpute med initialene vaare og datoen i solv - tror det blir stilig! Fetteren min paa ti aar skal baere den opp kirkegulvet.

Saa deilig naar de siste bitene i puslespillet kommer paa plass! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig. :D

Klart det er deilig år ting faller på plass. Det er kjempehyggelig av naboen til din kjære å sy ringpute. Det er liksom ikke noe en forventer av naboene sine.

Stikker også innom deg i dag, for å takke for fine ord i dagboka mi. Du er en kjempejente, Popelka. Og jeg er ikke den eneste som synes det. :wink::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: lille meg?!

Tusen takk for den! I lige maate i saafall!!

:klem2:

Ja, du ja! :wink:

Takk til deg også. :D

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Popelkavennen, hvis jeg kommer meg i vielsen din, er det greit om jeg tar bilder av deg og legger ut paa nettet da? (Kan legge i passordbeskyttet album).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gaar kjempefint! Du er forresten hjertlig velkommen i vielsen (og maa absolutt ikke ha bunad - kom som du er du!) Juni har sagt at hun kommer ogsaa dersom hun ikke har altfor mye jetlag, saa da kan dere jo sitte sammen, kanskje?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diva snakket ogsaa om aa komme, saa da blir vi kanskje en liten gjeng...

Hva synes du forresten om at jeg kommer i sort? Gaar det greit? Og faar vi komme og gratulere og saann ogsaa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort er helt greit for meg, kan ikke garantere at noen av de litt mer snobbete/pirkete engelskmennene ikke synes at det er upassende, men de kommer helt sikkert ikke til aa si noe og legger sikkert ikke merke til det en gang! Saa bare kom i hva du vil, og Diva er selvsagt hjertlig velkommen hun ogsaa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...