Gå til innhold

Popelkas bryllupsdagbok


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er den store dagen her!

Gratulerer med dagen, Popelka!

Gleder meg til å se deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den store dagen, Popelka :D

Det var utrolig hyggelig og rørende å se dere i kirken.

Årntli pen er du!

Tusen takk for at jeg fikk overvære seremonien :D

Presten var også kjempeflink!

Dere var kjempefine begge to og så svært forelskede ut.

Kjolen var nydelig og bildene av dere var kjempefine. Skal få ført over de jeg tok også, så det skal bli morro å se!

Håper dere har hatt en nydelig dag og får en fortsatt hyggelig helg med feiring.

Ønsker dere alt godt videre :dagensrose:

Stor klem fra meg :)

P.S : vi feiret dere hjemme med marsipankake ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen! Tusen takk for alle gratulasjoner og hilsener!

Er naa paa en urolig deilig bryllupsreise....Jamaica er herlig! Kjempegod mat, nydelig sted, reisefolget kunne ikke vaert bedre! :sjarmor:

Skal skrive mer om selve bryllupet naar jeg kommer hjem, det var en ordentlig drommedag! Alt gikk som det skulle og bedre enn det - var kjempefornoyd med kjolen, buketten er den nydeligste jeg har sett (all honnoer til blomsterbutikken!), brudgommen var et syn og alt var roerende og flott. Maten paa Bjornsgard var virkelig et gourmetmaaltid, talene kjempebra, jeg holdt ogsaa tale og det gikk ogsaa veldig bra. Gjestene stortrivdes og danset masse....og bryllupskaken var utrolig stilig og kjmpegod!

Gleder meg til aa se masse bilder og video naar vi er tilbake.

Gavene var ogsaa kjempefine - fikk to digitale kamera (!), masse flott kunst og nydelige ting (tusen takk for gavene Lunacia, Saeria og Diva!!)

Saa noen daarlige nyheter: sjekket akkurat mailen min - jeg har mistet jobben!! Helt merkelig spoer du meg, jeg syntes jeg gjorde en god jobb...ogsaa sende mail, da! Helt sproett. Det var bare et vikariat, men likevel....har aldri faatt sparken foer!

Men men. Faar proeve aa glemme det bort naa. Vil jo ha en mer spennende jobb etterhvert likevel, saa jeg faar begynne aa soeke saa snart jeg kommer tilbake.

Ha en fortsatt god sommer jenter!

Hilsen en nygift og lykkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre at dagen gikk som den skulle og at dere nyter bryllupsreisen!

Jeg har jo sett masse fine bilder allerede, takket være Lunacia, og dere var flotte!

Oppsigelse på mail hører forresten ingensteds hjemme, og jobben din vet at du er på bryllupsreise også, ikke sant? :o

Prøv å ikke tenke på det, men at du er på bryllupsreise med din nybakte ektemann! :hjerter:

Ha en fortsatt fin ferie.

Klem fra 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Jamaica er herlig ja, tenkte på dere da vi var i Karibien! Har sett bilder av deg og du var nydelig og buketten din var kjempe flott!

Synd at du har misten jobben da, men du får helt sikker en som er mye, mye bedre snart! Uansett så sender man ikke mail til noen som er på bryllupsreise :evil:

Forresten godt å se at det er flere som må innom KG på bryllupsreisen :wink: Kos dere masse og ha det fantastiskt!

Vi snakkes når du kommer hjem, gleder meg til å høre mer om bryllupet og bryllupsreisen!

Stor klem fra juni04 som også vil være i Karibien nå :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med jobben, Popelka. Jeg slutter meg til de andre som sier at det er uhørt å sende oppsigelse på mail! :-x

Men det viktigste nå er at dere nyter reisen, og det tviler jeg ikke et sekund på at dere gjør. :wink: Jamaica må være et helt utrolig deilig sted å reise til! :D

Håper dere likte gaven fra lunacia og meg.

Kos dere videre, og nyt late dager, god mat og ikke minst hverandre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute, men Gratulerer så mye med bryllupet som har vært.

Og så lite profesjonelle som å sende en mail med oppsigelse er bare dumt. Det var helt tydelig ikke den rette jobben for deg - drømme jobben er der ute ett eller annet sted. Lykke til i jakten på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

For en feig jobb!!!

Synd å miste jobben, men på en annen måte enn gyllen mulgihet til å finne seg et bedre sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med jobben, Popelka. Jeg slutter meg til de andre som sier at det er uhørt å sende oppsigelse på mail! :-x

:o

Hadde de noen grunn til det? Hm... Reglene i Skottland er neppe de samme som her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei vennen!

Hvordan går det? Har du kommet hjem? Regner med du har hatt en fantastisk bryllupsreise? Gleder meg til å høre fra deg :klem2:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de skal være hjemme igjen nå, men vet ikke om Popelka har noe serlig med nettilgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig paa nett! Takk for alle hilsenene! Er fortsatt lykkelig nygift, er straalende fornoyd med valg av ektemann! Han er saa snill og soet, og veldig kjekk naa med litt brunfarge paa kroppen og lyse solstriper i haaret....sukk!

Jamaica anbefales paa det sterkeste. Selv om det er et fattig land, er det utrolig fargerikt og har masse aa by paa. Menneskene er for det aller meste smilende og imotekommende, maten er deilig (jerk chicken, massevis av tropisk frukt, fisk og leskende cocktails), naturen nydelig og musikken bra. En typisk dag saa slik ut: sto opp klokken 8, spiste frokost (bugnende buffet med frisk frukt, croissanter, rundstykker, pannekaker, french toast, poelser, egg, groennsaker, juice etc), deretter vannaerobics, og saa enten slappe litt av paa stranden eller svoemme litt i det deilige, turkise vannet. Saa en eller annen aktivitet som f eks seilbrett, seiling, vannski eller kayak. Lunsj ble inntatt med kalypsobandet som spilte hver dag, tre soete eldre herrer uten altfor mange tenner igjen! Etter lunsj dro vi tilbake til rommet en halvtimes tid, saa litt paa CNN (vi er veldig oppdaterte paa amerikansk politikk naa :ler: ) og deretter ut i solen igjen. Om ettermiddagene pleide vi aa spille shuffleboard (velidg goey - og jeg slo T!) og svoemme i "voksenbassenget". Jeg svoemte masse - som regel 30 lengder. En dag svoemte jeg 65! Vi fikk ogsaa tennisundervisning av en ung gutt som het Garfield, og jeg foeler meg ganske profff naa (ikke helt Shaparova enna, da!).

Vi pleide aa spise middag paa den asiatiske restauranten, et skikkelig romantisk sted rett ved vannet. Solnedgangene var nydelige derfra....

Vi la oss ganske tidlig hver kveld - av forskjellige grunner :sjarmor: .....

Vi fikk ogsaa med oss noen utflukter - en dag til Dunns River Falls, utrolig vakre fossefall hvor vi svomte i kulpene og "dusjet" i fossene. Vi red ogsaa paa nydelige araberhester en dag, og svomte med dem - skikkelig adrenalinkick! Jeg har skikkelig lyst til aa begynne aa ri igjen....det var en gang min store pasjon.

En dag dro vi til en elv oppe i fjellene og satt paa svaere gummiringer nedover strykene. Det var som aa vaere med i Jungelboken - helt klart vann, bambus over hodene vaare og bare Baloo manglet!

Tiden gikk utrolig fort - litt nedtur aa komme hjem. Skal proeve aa finne meg en jobb, haaper jeg finner noe som er baade interessant og bra betalt.

Ellers har vi faatt bildene broren til T tok - mange kjempefine. Skal legge noen ut her etterhvert. Vi maa velge ut ett til takkekortene - mamma og pappa har ogsaa noen som er tatt av en nabo, ogsaa er det jo Lunacia sitt (det utenfor kirken hvor vi blir kastet confetti paa).

Deilig aa vaere her paa KG igjen - liker aa skrive her, det er en bra ventil aa ha!!

Snart tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen hjem!

Gjett om den reisen hørtes herlig ut! :D

Fikk kjempelyst å dra dit selv. *drømme*

Godt dere koste dere masse på bryllupsreisen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ogsaa er det jo Lunacia sitt (det utenfor kirken hvor vi blir kastet confetti paa).

Håper du og T skjønte at det var en gave til dere. Jeg hadde desverre ingen ramme til det... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk, vennen!! Høres ut som en herlig tur..Det er akkurat slik jeg skulle ønske vår tur ble også! Den fikk litt for mye vanlig ferietur over seg! Pluss at det var en litt tung tid etter diverse ting som skjedde rett etter bryllupet!

Godt at du er hjemme igjen og jeg håper at du finner deg en ny jobb snart!!

Send meg etterhvert en ny mailadresse, sånn at jeg ikke sender det til "gamle" jobben din!!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...