Gå til innhold

Trenger jeg HTC eller iPhone?

imeria

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det en stor svakhet å ikke kunne ta skjermbilder?

Fordi jeg, og mange andre, ønsker å ta skjermbilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øøøæ...83% ?

Argumentasjonen din er jo under ethvert nivå.

For noen er det viktig - for andre ikke.

Naturligvis, men poenget er at den andelen som "trenger" dette høyst sannsynlig er svært lav.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ønsker alt det der OG tastatur, hva med en HTC Desire Z? Den har fult qwerty tastatur!

:)

En standard HTC Desire har fullt qwerty-tastatur, og med scandinavian keyboard inkluderer det også Æ, Ø, Å.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du få lov til, men det er ikke en funksjon som er standard på de fleste telefoner, så da kan man ikke si at det er en svakhet i Android... Om Android var ett av få mobile operativsystem som ikke hadde denne funksjonen, så hadde det vært en annen sak.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Hva bruker du de til?

Enig i at det er rart hvis det ikke går an, men også enig i at det ikke akkurat fremstår som en spesielt viktig funksjon. Men det er jo opp til TS og alle og enhver å avgjøre om skjermdump er viktig eller ei, bruker noen det så blir det jo selvsagt et stort minus ved android for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En standard HTC Desire har fullt qwerty-tastatur, og med scandinavian keyboard inkluderer det også Æ, Ø, Å.

Men den telefonen brukeren sikta til, har et fysisk tastatur som spretter ut på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal du få lov til, men det er ikke en funksjon som er standard på de fleste telefoner, så da kan man ikke si at det er en svakhet i Android... Om Android var ett av få mobile operativsystem som ikke hadde denne funksjonen, så hadde det vært en annen sak.

Iphone har det som standard

Windows har masse gratisprogrammer som lar deg gjøre dette

Symbian har masse gratisprogrammer som lar deg gjøre dette

Skal jeg klare dette på min HTC må jeg dra fram en PC, installere programmvare og drivere og styre bare værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturligvis, men poenget er at den andelen som "trenger" dette høyst sannsynlig er svært lav.

"Høyst sannsynlig svært lav?" Hva begrunner du dette med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone har det som standard

Windows har masse gratisprogrammer som lar deg gjøre dette

Symbian har masse gratisprogrammer som lar deg gjøre dette

Skal jeg klare dette på min HTC må jeg dra fram en PC, installere programmvare og drivere og styre bare værre.

Ja, da tapte jeg.

Hvordan fungerer "appstore" på symbian og windows?

Er de mer som hos apple, at alle må godkjennes, eller som på android, hvor alle kan lage og laste opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Høyst sannsynlig svært lav?" Hva begrunner du dette med?

Er det du som stiller de samme spørsmålene om igjen? Vanskelig å skille anonyme brukere fra hverandre skjønner du.

Vi er flere her som mener at det antagelig er et minimalt behov for skjermdump. Du kan likevel ha det behovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som stiller de samme spørsmålene om igjen? Vanskelig å skille anonyme brukere fra hverandre skjønner du.

Vi er flere her som mener at det antagelig er et minimalt behov for skjermdump. Du kan likevel ha det behovet.

Folk må da få være anonyme dersom de ønsker det?

Selv bruker jeg skjermdump MYE, både på mac, pc og iphonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jeg har hatt min 3gs i rundt ett år og har brukt skjermdump 2-3 ganger, rett etter jeg tilfeldigvis fant ut at det gikk ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt min 3gs i rundt ett år og har brukt skjermdump 2-3 ganger, rett etter jeg tilfeldigvis fant ut at det gikk ann.

Da er det godt du leste her, så du skjønner hvor viktig den er! Den skal helst brukes 4 ganger om dagen, og etter hvert måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Da er det godt du leste her, så du skjønner hvor viktig den er! Den skal helst brukes 4 ganger om dagen, og etter hvert måltid.

Ai, jeg som har vært så fornøyd med den, visste ikke om det kravet :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gå på biblioteket gutter? Så slipper dere innstille etter måltider. Ikke stort til penisforlenger heller, må jeg si. Patetisk..

Jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er selvsagt ikke skjermdump alfa&omega, men det er også min erfaring. Hvis man viser skjermdump funksjonen, sier alle "javisst! SÅ praktisk, og så enkelt!"

Feks var vi i Spania i sommer. På hotellet hadde vi gratis internett.

Der fant jeg frem steder, restauranter osv vi skulle besøke. Tok en skjemdump av adresse/nettside/kart, og viste denne til taxisjåføren når vi ble hentet. Praktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Hva med å gå på biblioteket gutter? Så slipper dere innstille etter måltider. Ikke stort til penisforlenger heller, må jeg si. Patetisk..

Jente.

:ler:

Hvis man har smarttelefon er man aldri på biblioteket?

Og hvem har sagt vi trenger forlenger? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente.

Vi slipper å ta skjermbilder etter måltider, også får vi lengre penis om vi går på biblioteket? Det er godt du kommer og sprer visdom og livslære over oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da tapte jeg.

Hvordan fungerer "appstore" på symbian og windows?

Er de mer som hos apple, at alle må godkjennes, eller som på android, hvor alle kan lage og laste opp?

På Symbian (Ovi Store) er det relativt åpent. Akkurat som det skal være med andre ord. Oppegående mennesker trenger ikke en barnevakt som forteller hva som kan installeres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...