Gå til innhold

Trenger jeg HTC eller iPhone?


imeria

Anbefalte innlegg

Ja kanskje det er noen som har hatt Apple produkter som ikke er fornøyd med dem, men jeg kjenner ingen.

Jeg kjenner ingen som har hatt Apple produkter som er fornøyd med dem...

Endret av Max Magnus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykkeliky

Jeg kjenner ingen som har hatt Apple produkter som er fornøyd med dem...

Litt liten omgangskrets kanskje????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Og hva er du misfornøyd med når det gjelder Apple da, Mirandaa? Sånn konkret?

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er du misfornøyd med når det gjelder Apple da, Mirandaa? Sånn konkret?

Hva jeg ikke liker?

-Designet

-At apple er litt små nazi på programmene sine

-At man kun kan bruke blåtann fra en iphone til apple produkt.

-At de har vært trege på noen av produktene å komme med ting som har vært på andre produkter lenge

-Dyrt iforhold til hva man får

-Jeg hater itunes. Tungvint. Jeg liker å plugge inn en mp3 spiller og ikke bruke noe program når jeg overfører musikk

Det er nok for meg å ikke like produktet. De har bra batteri tid da. Men det har ikke så stor betydning for min del

Det er nok negativitet til at jeg ikke gidder å bruke mange av produktene dems. Er utrolig fornøyd med det jeg har jeg(inkludert brudekjolen min til 250kr)

Hvorfor er du så fornøyd med iphone da(siden diskusjonen handler om mobil så det like greit vi går tilbake til overskriftene)?

Endret av mirandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt liten omgangskrets kanskje????

Fordi vi ikke vil bruke iPhone er jeg plutselig en asosial liten fjott? De fleste jeg kjenner har eid en, men la oss si at mobilforsikring er greit å ha på iPhone...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Fordi vi ikke vil bruke iPhone er jeg plutselig en asosial liten fjott? De fleste jeg kjenner har eid en, men la oss si at mobilforsikring er greit å ha på iPhone...

De fleste jeg kjenner har også eid en, ingen har hatt bruk for forsikringen... Anekdotisk bevis blir bare tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner har også eid en, ingen har hatt bruk for forsikringen... Anekdotisk bevis blir bare tåpelig.

Det var ingen som sa de trengte forsikringen fordi mobilen ble ødelagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Ah, sånn bruk av forsikringen ja.. Vel, isåfall er det jo en smakssak hva man liker og hva man er villig til å gjøre for ny mob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi ikke vil bruke iPhone er jeg plutselig en asosial liten fjott? De fleste jeg kjenner har eid en, men la oss si at mobilforsikring er greit å ha på iPhone...

De fleste du kjenner har eid en. Greit.

Du kjenner ingen som har vært fornøyde med et Apple produkt. Ok.

Noe sier meg at du kjenner svært få mennesker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Designet

Helt greit. Smaken er som baken, men gratulerer som den eneste i verden som IKKE lovpriser designet til Apple

-At apple er litt små nazi på programmene sine

Hva i huleste mener du med det?

-At man kun kan bruke blåtann fra en iphone til apple produkt.

....eh...???

-At de har vært trege på noen av produktene å komme med ting som har vært på andre produkter lenge

ok. Noen ganger er det omvendt, men det gjelder kanskje ikke?

-Dyrt iforhold til hva man får

Snakker du PC/Mac eller telefon nå?

-Jeg hater itunes. Tungvint. Jeg liker å plugge inn en mp3 spiller og ikke bruke noe program når jeg overfører musikk

ok. Uenig med deg, men greit nok. Du om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er missfornøyd med apple, fordi de dumper søpla si i Afrika så elver tørker ut osv, mens de har et veldig "vi er en kjeeeempe grønn bedrift!!" immage.

Jeg er også missfornøyd med at de bevisst lager produkter som ikke skal ha en levetid på mer enn 18 måneder (dette er det veldig mange selskaper som gjør da)

Det er lett å sette seg inn i Apple sine produkter, uten at man trenger å tenke seg om så mye, så det er de gode på.

Jeg syns HTC lager mer solide telefoner enn apple, selvom det er noen ting jeg missliker med min desire i forhold til min gamle iPhone.

Desire har for lite internt minne, noe som kan skape problemer når man skal laste ned oppdatert programvare (selvom jeg har et sdkort på 16 gig), også har android en tendens til å tulle litt med mms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit. Smaken er som baken, men gratulerer som den eneste i verden som IKKE lovpriser designet til Apple

Hva i huleste mener du med det?

....eh...???

ok. Noen ganger er det omvendt, men det gjelder kanskje ikke?

Snakker du PC/Mac eller telefon nå?

ok. Uenig med deg, men greit nok. Du om det.

Ang blåtann så har det ihvertfall hvert sånn. Glad vi alle er forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang blåtann så har det ihvertfall hvert sånn. Glad vi alle er forskjellige

iPhonen min var/er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPhonen min var/er sånn.

Hø. Ingen iPhone er sånn? Du kan vel greit koble til feks en Bluetooth handsfree på alle iphones, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hø. Ingen iPhone er sånn? Du kan vel greit koble til feks en Bluetooth handsfree på alle iphones, eller tar jeg feil?

Ja, det går, men man kunne ikke koble den til andre maskiner, som dataer og telefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-At apple er litt små nazi på programmene sine

Det gjelder ikke bare Apple. Kan du gi meg link til et program som tilbyr meg å ta skjermdump på min HTC Desire?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder ikke bare Apple. Kan du gi meg link til et program som tilbyr meg å ta skjermdump på min HTC Desire?

Det går ann, men det er "vanskelig" å få til. Det er en sikkerhetsrisiko, så derfor er det ikke en funksjon som hvem som helst kan få tilgang til.

Du kan lese litt om det her:

http://myhtcdesire.com/tutorials/how-to-take-screenshots

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder ikke bare Apple. Kan du gi meg link til et program som tilbyr meg å ta skjermdump på min HTC Desire?

Det er det svært få som har et behov for, og de som vil ha den muligheten får det også til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...