Gå til innhold

Trenger jeg HTC eller iPhone?


imeria

Anbefalte innlegg

Vel, bedre å være hjernevaska enn hjernedød...

Jeg sier ikke iPhone er bedre eller dårligere enn Feks HTC. Jeg bare forsøker å forklare at man må skille mellom hardware og software...noe som tydeligvis enkelte ikke evner...

Enten får du diskutere på en sakelg måte og slutte å tolke innleggene ellers får du slutte å diskutere. Den hjernedøde er ihvertfall ikke meg. Jeg skrev EN settning du har klart å dra ut i det uendelige. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke si mer om hvorfor man ikke skal gjøre en helhetlig vurdering av telefonenes hardware og software da? Det er summen av hardware og software som bestemmer hvor attraktiv en telefon faktisk er.

Telefonprodusenter som velger feil OS (f.eks. Nokia, jeg aner ikke hva de tenker med) vil naturlig nok levere et dårligere produkt. Produsentene kan ikke ta æren for å ha laget Android, men de velger riktig.

Men innenfor Android har de også sin egen vri på det, og av det jeg har lest er det HTC Sense som får best kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harriet

Gammel tråd som jeg fant da jeg satt og leste - men jeg må slå et slag for HTC Snap - elsker denne telefonen, helt glimrende for oss "gamle damer" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...