Gå til innhold

Trenger jeg HTC eller iPhone?


imeria

Anbefalte innlegg

Dere er jo helt fantasiske, får jo hjelp til alt mulig her! Takk og takk :D

Dagens spm: jeg har tatt et kamerabilde, og lagt dette til en kontakt. Men nå vil jeg ikke ha det som kontaktbilde lengre....hva gjør jeg for å få det bort som kontaktbilde? Jeg vil ikke slette bildet. Bildet som var fra før var hentet automatisk fra facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er jo helt fantasiske, får jo hjelp til alt mulig her! Takk og takk :D

Dagens spm: jeg har tatt et kamerabilde, og lagt dette til en kontakt. Men nå vil jeg ikke ha det som kontaktbilde lengre....hva gjør jeg for å få det bort som kontaktbilde? Jeg vil ikke slette bildet. Bildet som var fra før var hentet automatisk fra facebook

Når du er inne på "rediger kontakt" på den kontakten du vil ha bildet bort, så trykker du meny og "fjern bilde". Nå har jeg wildfire, så kan være litt annerledes, men så langt har det ikke vært så forskjellig fra typen sin desire! Èn ting jeg veit jeg kan gjøre som desire ikke kan, er å legge inn et bakgrunnsbilde for "låst skjerm" xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Spm. prøvde å laste ned et gratis spill som var helt elendig og ville slette det igjen, men jeg får ikke slettet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spm. prøvde å laste ned et gratis spill som var helt elendig og ville slette det igjen, men jeg får ikke slettet det.

Du får ikke avinstallert? På vanlig måte?

Prøv å installer AppRemover, da funker det kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Du får ikke avinstallert? På vanlig måte?

Prøv å installer AppRemover, da funker det kanskje :)

Appremover er det gratis og hvor finner jeg den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appremover er det gratis og hvor finner jeg den?

AppRemover er gratis (var i alle fall det når jeg fikk det) og det finner du på markedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du er inne på "rediger kontakt" på den kontakten du vil ha bildet bort, så trykker du meny og "fjern bilde". Nå har jeg wildfire, så kan være litt annerledes, men så langt har det ikke vært så forskjellig fra typen sin desire! Èn ting jeg veit jeg kan gjøre som desire ikke kan, er å legge inn et bakgrunnsbilde for "låst skjerm" xD

Takk, det funka! :D

Er det forrsten noen som har tips til bra apps å laste ned? Tenker på både morsomme spill og sånne praktiske ting :)

Tips fra meg er å laste ned lommelykt! Bare å søke på flahlight så kommer forskjellige typer opp. Veldig kjekt å ha! :)

Endret av imeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

app remover eller quick app remover, hva er best? eller fast app remover? confused

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det funka! :D

Er det forrsten noen som har tips til bra apps å laste ned? Tenker på både morsomme spill og sånne praktiske ting :)

Tips fra meg er å laste ned lommelykt! Bare å søke på flahlight så kommer forskjellige typer opp. Veldig kjekt å ha! :)

-angry birds

Endret av mirandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det funka! :D

Er det forrsten noen som har tips til bra apps å laste ned? Tenker på både morsomme spill og sånne praktiske ting :)

Spill: Angry Birds, 2 player reactor, Abduction, NinJump, Space man, Live Holdem (poker), Gravity Tow Free, Blow up

TV Guide, Skype, Msn Talk, Dropbox (som du laster ned til dataen også, søk på dropbox på youtube for å se hva det er), SDMove (praktisk når du skal flytte apps over til minnekortet ditt), Dolphin Browser HD (bedre nettleser enn den som følger med), Unit converter ("kalkulator" som du kan bruke til valutautregning, finne ut hvor mange cm 1 inch er og MASSE annet), Bubble (bruke telefonen som vater), Gule sider (se hvem som ringer), Where's my droid (hvis du ikke finner telefonen og den er lydløs kan du sende en melding til den for å slå på lyden, kan også få telefonen til å ringe i inntil 5 min mens du leter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt ringetone og vekkelåt selv. Koble telefonen til dataen og gå inn på telefonen fra dataen. Gjør slik:

Opprett en mappe du kaller media (hvis den ikke eksisterer altså, jeg husker ikke), der oppretter du en ny mappe som du kaller audio.

I audio-mappa har jeg tre mapper: ringtones, alarms og notifications. Da la jeg vekkelåta i alarms-mappa. Da kan du velge denne under "alarmlyd" når du er inne på telefonen og skal bestemme klokkeslett.

For å velge ringetone kan du bare åpne musikk-funksjonen på telefonen (trenger ikke være tilkoblet dataen). Finn låta du vil bruke, trykk på meny-knappen og "bruk som ringetone".

Jeg får til å bytte ringetone nå, takk :) Men sliter litt med alarmlyden. Både media og audio mappa finnes, og inni audio ligger en mappe med notifications. Jeg la til sangen der. Men den kunne jeg da bare bruke som varslingslyd, f.eks til meldinger. Nårr jeg går inn på alarmlyd så ligger den ikke der. Prøvde derfor å opprette en mappe som het alarm ved siden av notificationsmappa, men det funka ikke da heller,,,hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får til å bytte ringetone nå, takk :) Men sliter litt med alarmlyden. Både media og audio mappa finnes, og inni audio ligger en mappe med notifications. Jeg la til sangen der. Men den kunne jeg da bare bruke som varslingslyd, f.eks til meldinger. Nårr jeg går inn på alarmlyd så ligger den ikke der. Prøvde derfor å opprette en mappe som het alarm ved siden av notificationsmappa, men det funka ikke da heller,,,hjelp?

Og da la du vekkefila i alarms-mappa, som du skriver med S til slutt? Hos meg ser det sånn ut, se linja øverst.

post-40665-0-21268600-1295181418_thumb.j

Endret av L. Kennedy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Hva skal du med det?

Lasta ned et gratis spill jeg fant ut var dårlig. Forsøkte å slette på normal måte men det går ikke. var en her inne som da anbefalte aåå remover

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri brukt en appremover. Visste ikke at det fantes programmer som var såpass dårlig satt sammen at de ikke kunne fjernes :P

Søk på appremover og les omtalene, så finner du en som er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Jeg har aldri brukt en appremover. Visste ikke at det fantes programmer som var såpass dårlig satt sammen at de ikke kunne fjernes :P

Søk på appremover og les omtalene, så finner du en som er grei.

Når jeg starta spillet havnet det et symbol oppi venste hjørne som ikke forsvinner heller. Det ser ut som et kamera eller noe med en v hake over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...