Gå til innhold

Trenger jeg HTC eller iPhone?


imeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hø. Ingen iPhone er sånn? Du kan vel greit koble til feks en Bluetooth handsfree på alle iphones, eller tar jeg feil?

Ja, du kan koble til en Bluetooth handsfree på Iphone. Det funker hvertfall på min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan lese HER

...en god grunn til å kose seg med epler...

Den der tar jeg med en stoooor klype salt. Rett og slett forde folk er jo fornøyd med mobilen selv om den blir ødelagt 4 ganger på rad. Da er noe GALT!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan lese HER

...en god grunn til å kose seg med epler...

Da lurer jeg på om de har prøvd HTC? Tror ikke det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på om de har prøvd HTC? Tror ikke det....

Joda. HTC er med. De kommmer jo riktig greit ut den i samme test. Riktignok langt fra så bra som Apple, men det er jo forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. HTC er med. De kommmer jo riktig greit ut den i samme test. Riktignok langt fra så bra som Apple, men det er jo forståelig.

Personen sikta til de som var fornøyde med Apple. Ikke selve testen.

Det finnes en del ting jeg savner fra iPhonen min, som jeg likte mye bedre med den, men stort sett syns jeg Android er et mye mer solid OS enn det iPhone bruker, men om jeg ikke hadde prøvd noe annet enn iPhone, så hadde jeg også vært strålende fornøyd med den, siden jeg ikke hadde hatt noe å sammenligne med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda. HTC er med. De kommmer jo riktig greit ut den i samme test. Riktignok langt fra så bra som Apple, men det er jo forståelig.

HTC slår apple ned i støvlene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HTC slår apple ned i støvlene.

Mener du HTC eller Android?

Hvorfor skulle HTC slå Apple mer ned i støvlene enn de andre koreanerene, feks Samsung, LG.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du HTC eller Android?

Hvorfor skulle HTC slå Apple mer ned i støvlene enn de andre koreanerene, feks Samsung, LG.?

Personen har ikke nevnt Samsung eller LG, så hvor får du det ifra? HTC er fra Taiwan, ikke Sør-Korea.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du HTC eller Android?

Hvorfor skulle HTC slå Apple mer ned i støvlene enn de andre koreanerene, feks Samsung, LG.?

Har du vannskeligheter med å lese HTC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personen har ikke nevnt Samsung eller LG, så hvor får du det ifra? HTC er fra Taiwan, ikke Sør-Korea.

Poenget er at å si "HTC slår Apple ned i støvlene" er like svevende og tullete.

HTC har nå kommet med et "hav" av modeller i forsøk på å komme opp mot Apples eneste telefon; iPhone - uten å lykkes.

Skulle gjerne visst hvilken av alle forsøkene fra HTC vedkommende snakker om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vannskeligheter med å lese HTC?

Overhode ikke. HTC lager flotte telefoner de - på samme linje som mange andre.

Mange gode forsøk på utkonkurrere iPhone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at å si "HTC slår Apple ned i støvlene" er like svevende og tullete.

Like svevende og tullete som hva da?

HTC har nå kommet med et "hav" av modeller i forsøk på å komme opp mot Apples eneste telefon; iPhone - uten å lykkes.

Skulle gjerne visst hvilken av alle forsøkene fra HTC vedkommende snakker om...

Jeg bryr meg ikke så mye om hva HTC har produsert tidligere, Desire overgår uansett iPhone 4 og det er nok for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like svevende og tullete som hva da?

Jeg bryr meg ikke så mye om hva HTC har produsert tidligere, Desire overgår uansett iPhone 4 og det er nok for meg.

ok. På hvilke områder tenker du på?

...for du snakker vel telefon - ikke os?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. På hvilke områder tenker du på?

...for du snakker vel telefon - ikke os?

Telefonene i seg selv er ganske jevngode, Desire er litt raskere mens iPhone har litt bedre kamera. Dermed er det OS som utgjør den store forskjellen, man kan ikke bare stryke en så viktig faktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor (pga at det er Os-et som skiller) er det egentlig ikke HTC som er så mye bedre enn iPhone..eller slår Apple ned i støvlene som man så naivt sier det...

Man kunne likegodt sagt Samsung galaxy knuser apple, fordi man egentlig mener Os-et...eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp derfor (pga at det er Os-et som skiller) er det egentlig ikke HTC som er så mye bedre enn iPhone..eller slår Apple ned i støvlene som man så naivt sier det...

Man kunne likegodt sagt Samsung galaxy knuser apple, fordi man egentlig mener Os-et...eller?

Du er så naiv og apple hjernevaska. Såååå søtt!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor (pga at det er Os-et som skiller) er det egentlig ikke HTC som er så mye bedre enn iPhone..eller slår Apple ned i støvlene som man så naivt sier det...

Man kunne likegodt sagt Samsung galaxy knuser apple, fordi man egentlig mener Os-et...eller?

HTC "slår Apple ned i støvlene" mye på grunn av OS. Det betyr ikke at ikke Samsung eller LG gjør det samme.

AB nevnte som sagt ikke Samsung eller LG, så for alt vi vet mener h*n at også de slår Apple ned i støvlene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så naiv og apple hjernevaska. Såååå søtt!!

Vel, bedre å være hjernevaska enn hjernedød...

Jeg sier ikke iPhone er bedre eller dårligere enn Feks HTC. Jeg bare forsøker å forklare at man må skille mellom hardware og software...noe som tydeligvis enkelte ikke evner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bedre å være hjernevaska enn hjernedød...

Jeg sier ikke iPhone er bedre eller dårligere enn Feks HTC. Jeg bare forsøker å forklare at man må skille mellom hardware og software...noe som tydeligvis enkelte ikke evner...

Så, teknisk sett. Siden mange mener at Android er bedre enn OS'et til iPhone, så ligger sistnevnte nederst på lista over Android-mobiler vs. iPhone. Det finnes en god del Androidmobiler enn det finnes iPhones, der førstnevnte kommer med mange ulike hardwaremuligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...