Gå til innhold

Trenger jeg HTC eller iPhone?


imeria

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

Enten er det sånn at du ikke får brukt den, eller så er det sånn at du bare får streame og ikke lagre.

Om du bare får streame, kan du kune bruke Spotify mens du er kobla til trådløst nett, ellers blir det veeeeeeldig dyrt.

Kan man lagre og spille gratis musikk fra spotify om man har spotify premium?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man lagre og spille gratis musikk fra spotify om man har spotify premium?

Jeg er ganske sikker på det, ja. Har ikke soptify selv, men mener å ha hørt at man kan det på mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg er ganske sikker på det, ja. Har ikke soptify selv, men mener å ha hørt at man kan det på mobilen.

Ja det visste jeg men jeg trodde man måtte være tilkoblet nettet til å bruke det. Men så går det an å lagre spillelister, men mulig det går an å høre på de offline kanskje jeg vet ikke?

For spotify premium har jo en offline mode..

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det visste jeg men jeg trodde man måtte være tilkoblet nettet til å bruke det. Men så går det an å lagre spillelister, men mulig det går an å høre på de offline kanskje jeg vet ikke?

For spotify premium har jo en offline mode..

Jeg trooooor at på mobilen kan du lage spillelister i spotify, som fungerer mens du ikke er kobla til nettet :)

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jeg trooooor at på mobilen kan du lage spillelister i skype, som fungerer mens du ikke er kobla til nettet :)

Jeg troooor også det, ihvertfall hvis det var en trykkfeil og du mente spotify og ikke skype ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg trooooor at på mobilen kan du lage spillelister i skype, som fungerer mens du ikke er kobla til nettet :)

Men må jeg lage nye på selve mobilen eller er det sånn at jeg kan logge inn med samme brukernavn som på pcn og får tilgang til spillelistene jeg allerede har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg troooor også det, ihvertfall hvis det var en trykkfeil og du mente spotify og ikke skype ;)

Hah! Der tapte jeg hehehe

Men må jeg lage nye på selve mobilen eller er det sånn at jeg kan logge inn med samme brukernavn som på pcn og får tilgang til spillelistene jeg allerede har?

Det veit jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

kan logge inn med samme brukernavn som på pcn og får tilgang til spillelistene jeg allerede har?

Jeg har forstått det sånn på de vennene jeg har som bruker det, men har ikke personlig erfaring med det.

Hah! Der tapte jeg hehehe

I win at intarwebs! :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må jeg lage nye på selve mobilen eller er det sånn at jeg kan logge inn med samme brukernavn som på pcn og får tilgang til spillelistene jeg allerede har?

Du logger inn med samme bruker som du anvender til vanlig ja, den du har betalt premium for. Da velger du bare spillelistene du vil ha i offline-mode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da endte jeg opp med HTC Desire HD :) Har lest masse om både den og Iphone og satt i det store og hele med mest postivt inntrykk av HTC. Håper jeg har rett.

Har ikke fått testet den fullt ut ennå fordi jeg venter på at abonnementet skal bli overført. Det lille jeg har fått brukt den er ganske morsomt da :fnise: En ny telefonoplevelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da endte jeg opp med HTC Desire HD :) Har lest masse om både den og Iphone og satt i det store og hele med mest postivt inntrykk av HTC. Håper jeg har rett.

Har ikke fått testet den fullt ut ennå fordi jeg venter på at abonnementet skal bli overført. Det lille jeg har fått brukt den er ganske morsomt da :fnise: En ny telefonoplevelse.

Gi tilbakemelding om høyttalern (når man spiller musikk uten høretelefoner feks) og på levetidet på batteriet da :)

På min vanlige Desire forsvinner ringelyden om jeg har lagt den på en feks en dyne, fordi høyttalern blir dekka til da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi tilbakemelding om høyttalern (når man spiller musikk uten høretelefoner feks) og på levetidet på batteriet da :)

På min vanlige Desire forsvinner ringelyden om jeg har lagt den på en feks en dyne, fordi høyttalern blir dekka til da :gjeiper:

Lyden er litt lav i forhold til Nokia, men veldig bra headset som følger med :) Syns egentlig det er veldig ren og fin lyd i den.

Har ikke brukt den så mye siden jeg ikke har abonnement, men klarte å sette igang masse programmer og skjønte ikke hvordan jeg slo de av igjen. Da gikk den tom for strøm over natta gitt :sjenert:

Hvordan laster jeg opp bilder fra den? Må jeg ha abonnent eller holder det med vlan? Når jeg går inn for å laste opp et bilde til Facebook får jeg feilmeldig om at tjenesten ikke er tilgjengelig.

Går det kun via abonnementet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Yme jeg trenger hjelp. Bruksanvisninga på htcen min sier ikke alt.

Nå er jeg kobla til wifi for eksempel. Må jeg slå den av når jeg ikke bruker den, og hvis ikke koster det penger? Og i tilfelle hvordan slår jeg det av igjen?

Kan man få spotify på den?

Jeg ser den har noen apps om sånn musikkgreier, hvordan funker det?

hvordan ordner man sånn vennestrøm?

kan man bruke active sync på mac? og hvordan funker det?

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt over litt musikk fra PCn til mobilen. Lurer på om det er mulig å bruke disse sangene til vekkerklokke og ringetone? Har prøvd meg litt fram, men finner ikke ut av det. Synes det er veldig rart om det ikke er mulig, siden det er mulig på de fleste andre mobiler jeg har hatt. Er det noen som vet om det funker, og isåfall hvordan? :)

(jeg har HTC desire for de som ikke har fått det med seg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg har lagt over litt musikk fra PCn til mobilen. Lurer på om det er mulig å bruke disse sangene til vekkerklokke og ringetone? Har prøvd meg litt fram, men finner ikke ut av det. Synes det er veldig rart om det ikke er mulig, siden det er mulig på de fleste andre mobiler jeg har hatt. Er det noen som vet om det funker, og isåfall hvordan? :)

(jeg har HTC desire for de som ikke har fått det med seg ;) )

Akkurat det samme satt jeg og å slet med nå. Jeg må vekkes av musikk de vekkelydene som var på telefonen var helt grusomme. Rart om det ikke skulle gå an når det går an på gamlere telefoner. Blir irritert om det ikke går. Hvordan overførte du musikk fra pcn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lagt over litt musikk fra PCn til mobilen. Lurer på om det er mulig å bruke disse sangene til vekkerklokke og ringetone? Har prøvd meg litt fram, men finner ikke ut av det. Synes det er veldig rart om det ikke er mulig, siden det er mulig på de fleste andre mobiler jeg har hatt. Er det noen som vet om det funker, og isåfall hvordan? :)

(jeg har HTC desire for de som ikke har fått det med seg ;) )

Jeg har valgt ringetone og vekkelåt selv. Koble telefonen til dataen og gå inn på telefonen fra dataen. Gjør slik:

Opprett en mappe du kaller media (hvis den ikke eksisterer altså, jeg husker ikke), der oppretter du en ny mappe som du kaller audio.

I audio-mappa har jeg tre mapper: ringtones, alarms og notifications. Da la jeg vekkelåta i alarms-mappa. Da kan du velge denne under "alarmlyd" når du er inne på telefonen og skal bestemme klokkeslett.

For å velge ringetone kan du bare åpne musikk-funksjonen på telefonen (trenger ikke være tilkoblet dataen). Finn låta du vil bruke, trykk på meny-knappen og "bruk som ringetone".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt ringetone og vekkelåt selv. Koble telefonen til dataen og gå inn på telefonen fra dataen. Gjør slik:

osv.

Google sier at det ikke er så enkelt når man har Mac.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google sier at det ikke er så enkelt når man har Mac.

De liker vell bare eple produkter de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De liker vell bare eple produkter de

Jeg søker og søker, men det virker som det ikke er noen skikkelige programmer som støtter Desire, på mac... Det finnes noen som gjør litt, andre som gjør litt, men ingen som gjør alt.

Glad jeg har PC, for de aller fleste programmer er lagd til windows :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...