Gå til innhold

Trenger jeg HTC eller iPhone?


imeria

Anbefalte innlegg

Glad jeg har PC, for de aller fleste programmer er lagd til windows :P

Ja, åsså alle virusene og de programmene som etter kort tid gjør pc-en treeeeeg...

De tingene finnes heller ikke til Mac...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Ja, åsså alle virusene og de programmene som etter kort tid gjør pc-en treeeeeg...

De tingene finnes heller ikke til Mac...:-)

Skulle ønske macen var litt mer brukervennlig til andre ting enn apple produkter da. er litt drit å ha en datamaskin som ikke er kompatibel med telefonen. heldigvis har jeg pc og men den er til reparasjon og håper jeg får den igjen snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, åsså alle virusene og de programmene som etter kort tid gjør pc-en treeeeeg...

De tingene finnes heller ikke til Mac...:-)

Nå husker jeg ikke om det var denne tråden jeg skrev det i, men de som får virus på dataen har stort sett seg selv å takke. Da har man mest sannsynlig gjort noe man ikke burde gjøre.

Så at det er mindre virus, eller ikke virus i det hele tatt, på mac er ikke noe godt argument for å velge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, åsså alle virusene og de programmene som etter kort tid gjør pc-en treeeeeg...

De tingene finnes heller ikke til Mac...:-)

brukerfeil,ikke pc feil ihvertfall. Aldri hatt virus på mine pcer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....merkelig at ingen kommenterer påstanden om "...de programmene som etter kort tid gjør pc-en treeeeeg..." ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, åsså alle virusene og de programmene som etter kort tid gjør pc-en treeeeeg...

De tingene finnes heller ikke til Mac...:-)

Ja, samme som de andre nevner her, så er det brukeren som laster ned disse virusene.

Mac kan også få virus... Den bare sier ikke ifra på noen måter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, samme som de andre nevner her, så er det brukeren som laster ned disse virusene.

Mac kan også få virus... Den bare sier ikke ifra på noen måter.

...programmene...de som gjør pc treeeeg...du vet, slike som mac ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen programmer på min som gjør den treg. Du var ikke veldig heldig med argumentasjonen her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...programmene...de som gjør pc treeeeg...du vet, slike som mac ikke har.

Øhm... Prøver du å si at Mac ikke har programmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm... Prøver du å si at Mac ikke har programmer?

Nida, den har masse programmer...den bare mangler de som gjør den treg. De som pc-er har masse av, som gjør at en pc går i sirup etter få måneders bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nida, den har masse programmer...den bare mangler de som gjør den treg. De som pc-er har masse av, som gjør at en pc går i sirup etter få måneders bruk

Merkelig. De programmene har jeg aldri hatt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mac er også PC, selv om Apple for harde livet prøver å overbevise markedet om at en mac er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller

Jeg lurer litt på hvilke programmer det blir siktet til.

Mac er også PC, selv om Apple for harde livet prøver å overbevise markedet om at en mac er noe annet.

Ja, jeg pleier å fornsakke meg litt selv på det der, siden Microsoft ikke kaller maskinene noe spesielt bare fordi de har instalert sitt operativsystem på dem.

Min maskin heter forsåvidt Aspire, når jeg ser etter :P

Jeg har ikke hatt virus, eller et sirrupprogram på min Aspire... Kanskje det betyr at de ikke kan få det?? :fnise:

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tydelig at du ikke er en skikkelig ekte PCbruker, siden maskina di ikke er treig og full av virus!

PCbruker... Eller hva jeg skal kalle det, siden mac også ligger i kategorien PC... hmm :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det tydelig at du ikke er en skikkelig ekte PCbruker, siden maskina di ikke er treig og full av virus!

PCbruker... Eller hva jeg skal kalle det, siden mac også ligger i kategorien PC... hmm :gjeiper:

haha:P morroklumpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet hvorfor jeg ikke får lastet opp bilde fra HTC?

Jeg får desverre ikke hjulpet deg. Er ett praktisk menneske som må ha tingen foran meg for å løse problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...