Gå til innhold

Trenger jeg HTC eller iPhone?


imeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leste om en dame som mista sin garanti, fordi hu hadde oppbevart Macen sin i samme rom som hun røyka.

Men men... Jeg forstår jo at apple, som bare er et lite privatselskap, ikke har råd til å sende ut en ny mac, eller en ny telefon i nye og ne /sakrasme

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ann, men det er "vanskelig" å få til. Det er en sikkerhetsrisiko, så derfor er det ikke en funksjon som hvem som helst kan få tilgang til.

Du kan lese litt om det her:

http://myhtcdesire.com/tutorials/how-to-take-screenshots

Så når HTC gjør det vanskelig pga sikkerhetsrisiko er det ok, men ikke når Apple gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det svært få som har et behov for, og de som vil ha den muligheten får det også til.

Er det altså opp til HTC å avgjøre hvor mange som har behov for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når HTC gjør det vanskelig pga sikkerhetsrisiko er det ok, men ikke når Apple gjør det?

Henvender du deg til meg nå, som om jeg er en representant for alle som ikke er fornøyd med Apple?

Jeg kan ikke huske å ha nevnt noen ting om Apple sin sikkerhet, ting som er klønete med produktene dems, eller hva jeg syns om det.

Er det altså opp til HTC å avgjøre hvor mange som har behov for dette?

Det er google som lager Android, å skjermbilder er ikke en fungsjon som er viktig å ha på en telefon.

Den eneste telefonen jeg har hatt, som kunne det, var iPhone... Hadde det vært en helt normal funksjon at telefoner kunne ta skjermbilder, så hadde det vert teit av google å fjerne det, men nå er det sånn at det ikke er noe som er standard på telefoner generelt.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har hatt en Sony Ericsson W810i i over 4 år. Har vært veldig fornøyd, men nå begynner den å skrante litt. Har derfor tenkt til å kjøpe meg ny mobil. Men hvilken? "Alle" snakker jo om iPhone 4 og HTC Desire HD. Må innrømme at jeg er fristet til å kjøpe en av disse. Etter 4 år med min kjære Sony Ericsson, så hadde det vært gøy å oppgradere til en mye mer fancy mobil. Men, trenger jeg en SÅ fancy en? Det jeg trenger i en ny mobil er: sms, mms, ringe, ta bilder, høre på musikk og surfing på nettet (til FB, Spotify, sjekke mail, og lese nettaviser). Har ikke interesser av spill (annet enn enkel kabal :P). Så, er det andre gode alternativer for meg? Synes 5000 kr et litt drøyt mye for en mobil (selv om jeg forhåpentligvis kan ha den i 4 nye år). Må innrømme at jeg er litt skeptisk til å bare ha touchscreen...mulighet for tastatur hadde vært fint ;)

Er det noen som har tips om hva slags mobil jeg bør velge, evt andre typer enn iPhone og HTC?

jeg har htc desire, og er kjempefornøyd :jepp: er ikke helt sikker, men tror det er mulig å få de med sånt tastatur som man skyver ut, hvist du skjønner :gjeiper: ville sett meg litt om på nettsiden deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det altså opp til HTC å avgjøre hvor mange som har behov for dette?

HTC trenger ikke å legge til rette for noe som nesten ingen har behov for :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(det finnes andre gode telefone, med android på, som ikke er laget av HTC)

Som f.eks. LG Star. Når den kommer til Norge, så er det antagelig den alle vil snakke om, og som er best.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det svært få som har et behov for,

Hva er det for noe bullshit?

Man får det til ved å roote. På samme måte får man tilgang til masse programmer til iPhone om man jailbreaker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ann, men det er "vanskelig" å få til. Det er en sikkerhetsrisiko, så derfor er det ikke en funksjon som hvem som helst kan få tilgang til.

Sikkerhetsrisiko? Hvorfor det? På iPhone kan man trykke hjem + av/på samtidig for å ta skjermdump. Betyr det at iPhone er en kjempeusikker telefon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HTC trenger ikke å legge til rette for noe som nesten ingen har behov for :)

Jeg skulle gjerne ha visst hva du baserer din uttalelse om at nesten ingen har behov for dette på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det for noe bullshit?

Man får det til ved å roote. På samme måte får man tilgang til masse programmer til iPhone om man jailbreaker.

Tenk på det, hvor mange prosent av brukerne tror du kan ha interesse av å ta skjermbilder av telefonen?

Vet at man får til dette ved å roote telefonen, eller ved å gjøre andre manøvreringer som jeg ikke kjenner til nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle gjerne ha visst hva du baserer din uttalelse om at nesten ingen har behov for dette på.

Sunn fornuft. Hvorfor poster du anonymt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkerhetsrisiko? Hvorfor det? På iPhone kan man trykke hjem + av/på samtidig for å ta skjermdump. Betyr det at iPhone er en kjempeusikker telefon?

Jeg la ved link, hvor de har skrevet en kort oppsummering av hvorfor det er en sikkerhetsrisiko å ha det på Androidbaserte telefoner.

Jeg veit at man kan det på iPhone, da jeg har en selv.

Android og operativsystemet til iPhone er to helt forskjellige programmer, så noe som kan være en risiko på det ene, trenger ikke være det på det andre (noe du helt sikker forstår selv).

Jeg er ikke en programmerer, så jeg veit ikke om skjermbildefunksjonen på iPhone kan være noen sikkerhetsrisiko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne ha visst hva du baserer din uttalelse om at nesten ingen har behov for dette på.

Det er åpenbart at de aller fleste mennesker ikke har noe behov for å ta bilder av skjermen på telefonen sin.

Så vidt jeg veit er det bare iPhone som har denne funksjonen, å det er ikke akkurat et av selgepunktene til iPhone, og om man trenger å bruke "man kan ta bilder av skjermen sin!!" som et argument for at apple lager flotte produkter, så har man ikke mange gode argumenter velge mellom... Eller så er man bare veldig dårlig til å velge :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk på det, hvor mange prosent av brukerne tror du kan ha interesse av å ta skjermbilder av telefonen?

Øøøæ...83% ?

Argumentasjonen din er jo under ethvert nivå.

For noen er det viktig - for andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig at de to som er mest aktive til å kritsere iPhone i denne tråden prøver å bagatellisere en stor svakhet med Android.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig at de to som er mest aktive til å kritsere iPhone i denne tråden prøver å bagatellisere en stor svakhet med Android.

Hvorfor er det en stor svakhet å ikke kunne ta skjermbilder?

Jeg prøver ikke å bagatelisere svakheter, å jeg gjorde det klart i et av mine første innlegg i denne tråden at det finnes ting som jeg syns er bedre med iPhone, enn med min HTCtelefon.

Det at android i utgangspunktet ikke kan ta skjermbilder er en liten bagatell.

At android ofte kløner med mms er en stor svakhet.

Der fikk du et godt argument du kan bruke mot android, istedenfor det teite "hahahaha, du kan ikke ta skjeeermbilder en gang", for det er for det meste en unyttig funksjon.

Endret av Yme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...