Gå til innhold

Trenger jeg HTC eller iPhone?


imeria

Anbefalte innlegg

Gjest Anjelika

Iphone 4 har spredd seg som ild i tørt gress blant mine kollegaer som er helt avhengig av å kunne sjekke mail, ringe og ta imot sms på en hensiktsmessig måte. Det iPhone er god på er dette med mail og sms, og å samordne dette med kalenderen.

Samme på min arbeidsplass, bortsett fra at det der er HTC som er mest populært og også anbefales av teknikkavdelingen :) Den syncer fint opp mot mail/kalender på outlook og man kan lese og redigere office-dokumenter. Der har faktisk iPhone-brukerne litt problemer, noen ganger forsvinner noen av slidene på powerpointdokumenter og lignende små hickups.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil alltid få sterke meninger fra begge sider på ett åpent nettforum.

Jeg har selv valgt iPhone 4 og knall fornøyd med det, men du får selv veie fordeler og bakdeler opp mot hverandre og ta ditt eget valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott. Kanskje vi blir kvitt anonyme registrerte brukere når de ser hva det blir brukt til.

Du som troller. forumet burde bli kvitt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å få en del innblikk i både HTC og iPhone nå. Takk takk :)

Men, har dere forslag til andre typer mobiler som kan være aktuelle? Er det for eksempel noen meninger om SE X10 eller LG Optimus One?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å få en del innblikk i både HTC og iPhone nå. Takk takk :)

Men, har dere forslag til andre typer mobiler som kan være aktuelle? Er det for eksempel noen meninger om SE X10 eller LG Optimus One?

Tar å hopper inn her jeg. Har selv xperia 10. Syntes nesten den er større en desire faktisk. Ja jeg har erfaring med desire også forde typen har den og jeg har lekt en del med den også. Men du snakket noe om her tidligere så jeg at du syntes de var store. Hvis du vil ha en liten mobil har man jo alltid xperia 10 pro mini. :goodbye:

Endret av mirandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

x10 mini er innmari liten. Litt for liten til at touchskjerm er noko stort poeng. I tillegg blir den veldig varm når ein snakker i den (høg SAR verdi, viss du bryr deg om det). Hadde heller gått for LG Optimus One da. Mannen har x10 mini (ikkje pro), og ville heller valgt ein anna viss han hadde kjøpt i dag.

Hugs at Elkjøp har 30 dagers returrett viss du ikkje er nøgd(trur Siba også har det), og alle nettbutikker har 14 dagers lovpålagt angrerett. Så viss du handler nokon av dei plassene så kan du teste ut mobilen, og viss den ikkje virker god nok så kan du bytte så lenge du passer på fristen.

Det var min plan da eg kjøpte Galaxy I5500. Viss eg ikkje likte den så kunne alltids angre og vente på at LG Optimus One kom inn igjen på lager. Kjem til å beholde Samsungen.

Test av LG Optimus One

Test av Samsung I5500 Galaxy 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hugs at Elkjøp har 30 dagers returrett viss du ikkje er nøgd(trur Siba også har det), og alle nettbutikker har 14 dagers lovpålagt angrerett. Så viss du handler nokon av dei plassene så kan du teste ut mobilen, og viss den ikkje virker god nok så kan du bytte så lenge du passer på fristen.

Nei, Elkjøps returrett dekker ikke telefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lykkeliky

Har Iphone 4 og er SUPERfornøyd :-) Skjønner ikke at noen ikke kan like den, men de som sier de ikke liker den, har nok heller ikke prøvd den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg fikk HTC Desire HD i posten i dag, og har lekt litt med den nå i kveld. Ja, den er stor, men jeg ønsket meg også en mobil med stor skjerm når det først skulle være en fancy touch-telefon. Må si at jeg foreløpig er kjempefornøyd :jepp: . Det stod mellom den og Samsung Galaxy S, men etter at sambo kjøpte seg HTC Wildfire og jeg likte oppsettet på den, ble det Desire HD. Enkel å sette seg inn i, samt mange nyttige funksjoner. Vil man ha en mindre størrelse men nogenlunde likt oppsett, kan man alltids gå for vanlig Desire, Desire Z eller Wildfire.

Har aldri hatt iPhone, og ville heller ikke velge den pga. pris og det at man er bundet til mange av Apples produkter, men jeg har også hørt at den skal være bra og at mange iPhone-eiere ikke klarer seg uten telefonen sin. Så noe bra må det jo være med den også.

Tror uansett TS vil bli fornøyd dersom hun ønsker seg en smarttelefon og velger en relativt ny modell fra markedet. For meg hjalp det litt å se på youtube-videoer av de forskjellige telefonene, der det ofte er videoer hvor en sammenligner forskjellige telefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Iphone 4 og er SUPERfornøyd :-) Skjønner ikke at noen ikke kan like den, men de som sier de ikke liker den, har nok heller ikke prøvd den!

Argumentene mot iPhone er allerede nevnt. Hvis du ikke forstod argumentene, så skjønner jeg problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Iphone 4 og er SUPERfornøyd :-) Skjønner ikke at noen ikke kan like den, men de som sier de ikke liker den, har nok heller ikke prøvd den!

Ehh.... dummeste jeg har hørt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lykkeliky

Ehh.... dummeste jeg har hørt.

Da har du faen ikke hørt mye! Jeg registrerer bare at de fleste som er "imot" Apple produktene faktisk ikke har prøvd de. De er imot av "prinsipp". Venninen min er en av de, hun jobber med data og skal aldri ha Apple produkter... Hun har ikke prøvd de, jeg mistenker at hun er redd for at hun vil få lite å gjøre på jobben (reparasjon) hvis flere og flere går over til Apple ;-) Har akkurat byttet fra PC til Mac og er storfornøyd, det samme er jeg med Iphonen.... javel, så blir jeg "bundet" til Apple men med mitt bruk har det ikke noe å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du faen ikke hørt mye! Jeg registrerer bare at de fleste som er "imot" Apple produktene faktisk ikke har prøvd de. De er imot av "prinsipp". Venninen min er en av de, hun jobber med data og skal aldri ha Apple produkter... Hun har ikke prøvd de, jeg mistenker at hun er redd for at hun vil få lite å gjøre på jobben (reparasjon) hvis flere og flere går over til Apple ;-) Har akkurat byttet fra PC til Mac og er storfornøyd, det samme er jeg med Iphonen.... javel, så blir jeg "bundet" til Apple men med mitt bruk har det ikke noe å si!

Trenger ikke å banne bare forde vi er uenige altså. Er faktisk slik at alle ikke er fornøyd med apple. Er det ikke bare like godt å innse det enn å si at jeg ikke har hørt mye. Mange apple fans som slenger dritt om andre pcer selv om de ikke har prøvd de. Men jeg sier ihvertfall ikke at de umulig kan ha prøvd produktet forde jeg elsker det og det produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.... dummeste jeg har hørt.

Nei da har du jammen ikke hørt mye dumt!

Lykkiky må da få lov til å være strålende fornøyd med telefonen sin uten å bli stemplet som dum? Håpløst...

Endret av Henkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da har du jammen ikke hørt mye dumt!

Lykkiky må da få lov til å være strålende fornøyd med telefonen sin uten å bli stemplet som dum? Håpløst...

Stor forskjell på å kalle noen dum og si at det er det dummeste man har hørt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...