Gå til innhold

Far kastrerte datterens kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bad people deserve bad things. Han fortjente ikke å få kappa av pikken men for 100 gang, noe ille fortjente han

Hva har han gjort som er galt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du hadde ikke gitt han en knyttneve i trynet om han sto rett foran deg med det sleske gliset sitt og a. Hei jeg puler dattra di høh høh

?

Er dette deg som saklig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener at dette forholdet er så galt: Kan dere si så konkret som mulig hva som er problemet? Noen omtaler han som en gris: hva mener dere med det? Hvis dere med "gris" mener at han ikke oppfører seg hensynsfullt mot jenta eller at han tenker mye på sex så tror jeg unge menn ofte er verre. Forskjellig modenhet og forskjellige interesser blir trukket frem: er det også galt å ha et forhold til jevnaldrede med en annen modenhet eller andre interesser? Eller har det med at i et fast forhold så vil hun trolig leve mye lenger enn han? Bør man da tilsvarende unngå forhold med jevnaldrende i risikoyrker? Er dere like negative til forhold med en jevnaldrende mann med kreft eller med økt sjanse for dødelig kreft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud dette går jo på mer enn bare seksuell lavalder da. Det er noe som kalles modenhet. Og mentalt er ikke en 17 åring voksen, lovlig eller ikke lovlig. Hun er et barn. Og en mann på snart 60 burde tenke litt lenger enn å bare huhei her er det bare å kjøre på for hun er lovlig.

Er ikke normalt for en så gammel mann å tenke slik om en 17 åring.

Du vet ikke hva han tenkte. Du vet ikke hva hun tenkte. Du vet, kort og godt, ikke en dritt. Men du har det for deg at dette må være forferdelig galt, og alt du har sagt i denne tråden er spekulasjoner som skal understøtte dette. Slik at denne voldshandlingen blir "berettiget".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud dette går jo på mer enn bare seksuell lavalder da. Det er noe som kalles modenhet. Og mentalt er ikke en 17 åring voksen, lovlig eller ikke lovlig. Hun er et barn. Og en mann på snart 60 burde tenke litt lenger enn å bare huhei her er det bare å kjøre på for hun er lovlig.

Er ikke normalt for en så gammel mann å tenke slik om en 17 åring.

Voksen nok til å bestemme over seksuallivet sitt. Det er det som ligger i begrepet seksuell lavalder.

Et år unna stemmerett, rett til å inngå juridisk bindende kontrakt, inneha sertifikat, etc, etc. Barn? Neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Mannen fortjente ikke å nesten dø, men han fortjente en form for straff for å være en drittsekk som ikke har vett nok i skallen

***

Mener du virkelig man bør straffes for å ikke ha vett nok i skallen?

Blir ikke det ris til egen bak..?

Endret av nobilian
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Det er mennesker som deg, BettyBoop, som gjør det svært vanskelig for folk som har seksuelle preferanser som avviker fra "normalen", å være åpne om dette. Nå snakker jeg ikke om en så ekstrem aldersforskjell som i dette konkrete tilfellet. Jeg husker en diskusjon for en tid tilbake, du kalte deg Bianca26 den gangen. Den dreide seg om "modne" damer versus unge/yngre menn. Det var ikke måte på hvor forferdelige disse damene var, de var slu og beregnende, hadde ikke annet mål enn å ødelegge de uskyldige ungguttene ifølge deg. At det kunne være tiltrekning begge veier, var du ikke i stand til å forstå.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det er mennesker som deg, BettyBoop, som gjør det svært vanskelig for folk som har seksuelle preferanser som avviker fra "normalen", å være åpne om dette. Nå snakker jeg ikke om en så ekstrem aldersforskjell som i dette konkrete tilfellet. Jeg husker en diskusjon for en tid tilbake, du kalte deg Bianca26 den gangen. Den dreide seg om "modne" damer versus unge/yngre menn. Det var ikke måte på hvor forferdelige disse damene var, de var slu og beregnende, hadde ikke annet mål enn å ødelegge de uskyldige ungguttene ifølge deg. At det kunne være tiltrekning begge veier, var du ikke i stand til å forstå.

Herregud. Dette er jo så off topic at det går ikke an. Det er greit nok med stor aldersforskjell så lenge begge er voksne. I denne saken var den yngste 17 år. Lovlig ja, men like fullt et barn. Har ingenting med kritikk av folks seksuelle preferanser å gjøre, herregud.

Resten av det du skriver gidder jeg ikke å kommentere for det har ingenting med saken å gjøre.

Men så klart etter din mening så er det greit å synes det er galt at en mann på femti ligger med ei på søtten, men så snart det blir omvendt, der dama er femti da er det plutselig mer greit. Du lyser av dobbeltmoral kjære deg.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Men så klart etter din mening så er det greit å synes det er galt at en mann på femti ligger med ei på søtten, men så snart det blir omvendt, der dama er femti da er det plutselig mer greit. Du lyser av dobbeltmoral kjære deg.

Du har en livlig fantasi. Jeg har vel aldri sagt at jeg synes det er greit å ha sex med pur unge mennesker for noen som er i 50-årene. Det gjelder selvfølgelig begge veier, menn som kvinner. Hvor leser du det at jeg skulle synes det er i orden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør ha vært en lov som gikk på aldersforskjeller i forhold. Selv om at det er vanskelig å gjennomføre.

En 17-åring er på en helt annen plass i livet fysisk og psykisk enn en 57-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Du har en livlig fantasi. Jeg har vel aldri sagt at jeg synes det er greit å ha sex med pur unge mennesker for noen som er i 50-årene. Det gjelder selvfølgelig begge veier, menn som kvinner. Hvor leser du det at jeg skulle synes det er i orden?

Virket sånn når du begynte å legge ut om seksuelle preferanser. Og nei, jeg forstår ennå ikke at smågutter på 20 kan ha interesse av å ligge med damer som er kommet i overgangsalderen

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i enkelte tilfeller, som i denne saken er det ingen andre alternativer. om det kreves for å beskytte noen så hvorfor ikke?

I denne saken var det ingen som trente å bli beskyttet. Det er snakk om en far som mislikte datterens kjæreste, og derfor mente at det var rimelig å torturere, lemleste og nesten drepe ham. Hvis dette er greit, kan man jo lure på hvor grensen skal gå. Er det greit for en hvit far å gå til angrep på datterens svarte kjæreste? Er det greit for en kristen å gå til angrep på datterens muslimske kjæreste?

Jeg kan forstå at faren ikke er helt komfortabel med den store aldersforskjellen. Det er helt greit. Men den rasjonelle reaksjonen ville være å snakke med kjæresten om hans intensjoner, og å snakke med datteren sin for å forsikre seg om at det ikke foregikk noe mot hennes vilje. Å ty til vold er på ingen måte akseptabelt, og i denne saken er det faktisk faren som er "uhyret".

Endret av Era_Vulgaris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Virket sånn når du begynte å legge ut om seksuelle preferanser. Og nei, jeg forstår ennå ikke at smågutter på 20 kan ha interesse av å ligge med damer som er kommet i overgangsalderen

Dette blir fullstendig off topic, men jeg kan ikke dy meg. Det er ikke så mange år siden du var en 20-årig "småjente". Er du blitt så bråmoden og klok nå, da? :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

I denne saken var det ingen som trente å bli beskyttet. Det er snakk om en far som mislikte datterens kjæreste, og derfor mente at det var rimelig å torturere, lemleste og nesten drepe ham. Hvis dette er greit, kan man jo lure på hvor grensen skal gå. Er det greit for en hvit far å drepe datterens svarte kjæreste? Er det greit for en kristen å drepe datterens muslimske kjæreste?

Jeg kan forstå at faren ikke er helt komfortabel med den store aldersforskjellen. Det er helt greit. Men den rasjonelle reaksjonen ville være å snakke med kjæresten om hans intensjoner, og å snakke med datteren sin for å forsikre seg om at det ikke foregikk noe mot hennes vilje. Å ty til vold er på ingen måte akseptabelt, og i denne saken er det faktisk faren som er "uhyret".

Vi VET ikke om dattra ble misbrukt av mannen eller ikke, så for alt man vet trengte hun beskyttelse, selv om det ikke sto noe om det. Pressen har en tendens til å vri på sannheten.

Og hvorfor drar du inn hudfarge og religion her? Har da ingenting med saken å gjøre

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi VET ikke om dattra ble misbrukt av mannen eller ikke, så for alt man vet trengte hun beskyttelse, selv om det ikke sto noe om det. Pressen har en tendens til å vri på sannheten.

Nei, vi vet ikke det. Men så lenge det ikke finnes noe som tyder på det motsatte, blir det mest naturlig å anta at jenta ikke ble misbrukt.

Og hvorfor drar du inn hudfarge og religion her? Har da ingenting med saken å gjøre

Jeg spør deg ganske enkelt hvor grensen skal gå hvis vi skal tillate ukomfortable fedre å gå til fysisk angrep på døtrenes kjærester. Hvorfor skal det eventuelt spille noen rolle hva faren er ukomfortabel med? Så lenge det er snakk om samtykkende relasjoner mellom mennesker over den seksuelle lavalderen, ser ikke jeg noen forskjell på faktorer som f.eks. alder, kjønn, etnisitet eller religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Nei, vi vet ikke det. Men så lenge det ikke finnes noe som tyder på det motsatte, blir det mest naturlig å anta at jenta ikke ble misbrukt.

Jeg spør deg ganske enkelt hvor grensen skal gå hvis vi skal tillate ukomfortable fedre å gå til fysisk angrep på døtrenes kjærester. Hvorfor skal det eventuelt spille noen rolle hva faren er ukomfortabel med? Så lenge det er snakk om samtykkende relasjoner mellom mennesker over den seksuelle lavalderen, ser ikke jeg noen forskjell på faktorer som f.eks. alder, kjønn, etnisitet eller religion.

1. Så lenge han mannen var så gammel så velger jeg å anta at det var misbruk eller utnytting i bildet.

2Jeg forstår ikke spørsmålet. Det er da ganske normalt å reagere på at ens 17 år gamle unge ligger med en som er mer enn dobbelt så gammel. Det er jo mye mer normalt å være sammen med en som har annen hudfarge eller religion som er på samme alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg vet det er normalt å falle for menn som er eldre når de er 17, men det er forskjell på å falle for en erfaren mann på 30 enn en som nærmer seg pensjonsalder. Tror ikke det er særlig normalt for så unge jenter å velge så gamle menn. Vet iallefall ikke om noen.

Jeg har lest innleggene dine i denne tråden, og kan faktisk ikke erindre at jeg noen gang har sett slike ekstreme meninger og holdninger til menns seksualitet. For det er dette det handler om, for du greier åpenbart ikke å se lenger enn at en 57 år gammel mann har en skitten seksualitet. Du tar for gitt at mannen er en overgriper. Du plasserer 17 åringen i en offer- rolle, uten at du har noe som helst grunnlag for å hevde at hun er et offer.

Da jeg var 17, hadde jeg sex med en kvinne som var 49 år. Hun var meget flott og sprek og lærte meg mye om sex. Vi hadde et godt forhold så lenge det varte, og dette var bl.a. basert på kontakten og relasjonen til dette enkeltmennesket. Alderen var og forble helt irrelevant. Fortjener hun å brystene skjært av? For det må jo være konsekvensen av dine holdninger til alder og seksualitet.

Hvis du er sykepleier, bør du fratas lisensen. Du har ingenting i et helsevesen å gjøre med de holdningene du legger for dagen. Du kan åpenbart ikke akseptere at mennesker med noen år på baken kan ha en anstendig seksualitet og en evne til å bygge gode relasjoner med mennesker i en annen eldersgruppe, og da er du uegnet som sykepleier.

Det finnes for øvrig en rekke eksempler på unge kvinner som i perioder har seksuelle forhold til menn som er mye eldre. Og mange av dem sier at de på den måten har lært mye positivt om seksualiteten og seg selv.

Endret av Jalp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

***

Mener du virkelig man bør straffes for å ikke ha vett nok i skallen?

Blir ikke det ris til egen bak..?

:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg har lest innleggene dine i denne tråden, og kan faktisk ikke erindre at jeg noen gang har sett slike ekstreme meninger og holdninger til menns seksualitet. For det er dette det handler om, for du greier åpenbart ikke å se lenger enn at en 57 år gammel mann har en skitten seksualitet. Du tar for gitt at mannen er en overgriper. Du plasserer 17 åringen i en offer- rolle, uten at du har noe som helst grunnlag for å hevde at hun er et offer.

Da jeg var 17, hadde jeg sex med en kvinne som var 49 år. Hun var meget flott og sprek og lærte meg mye om sex. Vi hadde et godt forhold så lenge det varte, og dette var bl.a. basert på kontakten og relasjonen til dette enkeltmennesket. Alderen var og forble helt irrelevant. Fortjener hun å brystene skjært av? For det må jo være konsekvensen av dine holdninger til alder og seksualitet.

Hvis du er sykepleier, bør du fratas lisensen. Du har ingenting i et helsevesen å gjøre med de holdningene du legger for dagen. Du kan åpenbart ikke akseptere at mennesker med noen år på baken kan ha en anstendig seksualitet og en evne til å bygge gode relasjoner med mennesker i en annen eldersgruppe, og da er du uegnet som sykepleier.

Det finnes for øvrig en rekke eksempler på unge kvinner som i perioder har seksuelle forhold til menn som er mye eldre. Og mange av dem sier at de på den måten har lært mye positivt om seksualiteten og seg selv.

NÅ BLIR JEG FORBANNA. JEG HAR SAGT TUUUUSEN GANGER at jeg ikke mente han fortjente å få ballene kappa av!!!!!!!!

Men hun dama virker ikke god. Hun burde visst bedre enn å ha sex med en 17 åring, selv om det ikke var negativt for deg. Det der er IKKE normalt.

JO det går an å ha forhold med noen i en annen aldersgruppe. Men det går ikke an at barn er kjæreste med voksne.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen godt du er her, Betty, slik at du kan opplyse oss om hva som er normalt, og ikke. Må være fint å sitte på fasiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...