Gå til innhold

Far kastrerte datterens kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28

Syns ikke det er greit altså,men hvor dum er ikke han 57 åringen da?

Hvis mi datter på den aldern hadde dradd med seg en så gammel mann å pult i huse mitt ,hadde det ikke blitt ett fint syn!

Men det er helt greit om du sier dette. hadde det innlegget kommet fra meg hadde jeg fått pepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jeg umoden fordi jeg som flere andre mener det er sykt at en mann på 60 og en jente på 17 er sammen? Da er hele samfunnet umodent da...

Dessuten er dette personangrep som ikke hører hjemme noe sted i en diskusjon.

Hvordan kan det være et personangrep? Jeg beskrev deg ikke som umoden, det gjorde du faktisk selv. Ikke at jeg er uenig, nå da du nevner det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mi datter på den aldern hadde dradd med seg en så gammel mann å pult i huse mitt ,hadde det ikke blitt ett fint syn!

Du må da skjønne at du må lære barna og rydde opp etter seg :nei:

:gjeiper:

Selv tar jeg alltid og dusjer før sex og har rent sengetøy etter sex. Sengtøyet legger jeg til vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er 28 og føler meg ikke voksen ennå. Jeg lever som en voksen ja, med full jobb og samboer og leilighet og alt det der, men jeg tillatter å ha barnet i meg ennå og jeg vet jeg ennå kan være barnslig på mange måter. Selvsagt finnes det modne attenåringer og, men det vrimler ikke av de.

Det er bare 12 år til du fyller 40. Da kan du boltre deg i 20-åringer, slik som du skriver at alle 40-årige damer synes er så deilig :skratte: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar du mener høyst 3 år.

Hvis de leser hele setningen, ser du at jeg mente det slik det stod skrevet, at største tillatte aldersforskjell burde settes til minst 3 år, kanskje sogar helt opp mot 7-8 år. Tillatt aldersforskjell kunne også gjøres avhengig av partnernes alder, slik at en godtar større aldersforskjell med årene. Et forhold der partnerne er 50 og 55 år, synes jeg er akseptabelt, men at en 18-åring skal være sammen med en 23-åring synes vanskelig å godta, pga risiko for at den eldste skal manipulere og utnytte den yngste.

Forhold eller seksuelle handlinger mellom partnere der aldersforskjellen er over 10 år burde aldri være lovlig.

Dersom største lovlige aldersforskjell ble satt til mindre enn 3 år slik du antydet, ville dette satt for strenge restriksjoner på inngåelse av forhold, etter min mening. Noen som er uenige i dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som er uenige i dette??

Du spør om noen er uenige i voksne mennesker skal få ha sine preferanser ift. alder på kjæresten, og skal få leve dem ut. Nokså komplisert spørsmål, må jeg si...La oss se, i og med at jeg har ganske så facistiske tilbøyeligheter, og dermed naturligvis synes det er den naturligste sak i verden at voksne mennesker adferd når det kommer til inngåelse av kjærlighetsforhold med andre voksne mennesker skal styres av den Ò store Stat, er i hvert fall ikke jeg uenig med deg(hvor nødvendig, på en skala fra èn til to, er ironiflagget her?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de leser hele setningen, ser du at jeg mente det slik det stod skrevet, at største tillatte aldersforskjell burde settes til minst 3 år, kanskje sogar helt opp mot 7-8 år. Tillatt aldersforskjell kunne også gjøres avhengig av partnernes alder, slik at en godtar større aldersforskjell med årene. Et forhold der partnerne er 50 og 55 år, synes jeg er akseptabelt, men at en 18-åring skal være sammen med en 23-åring synes vanskelig å godta, pga risiko for at den eldste skal manipulere og utnytte den yngste.

Forhold eller seksuelle handlinger mellom partnere der aldersforskjellen er over 10 år burde aldri være lovlig.

Dersom største lovlige aldersforskjell ble satt til mindre enn 3 år slik du antydet, ville dette satt for strenge restriksjoner på inngåelse av forhold, etter min mening. Noen som er uenige i dette??

Dette er ironi, ikke sant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er flere her som er enige med meg, de bruker bare ikke like sterke ord som meg. Var en annen her som utviste sin sympati for faren i denne saken her, så jeg syns det er urettferdig at det er bare jeg som får pes her inne.

Det siste der gidder jeg ikke kommentere, for det bare viser at du ikke skjønner foreldres beskytterinnstinkt. Jeg selv har ikke barn, men til og med jeg skjønner det.

En 17 åring og en 57 åring. Det kan ikke være ekte kjærlighet samme hva du og noen andre her sier. Normalt er det uansett ikke og ikke sosialt akseptert i samfunnet. Et sånt par hadde blitt fordømt nord og ned av alle rundt dem.

Du uttrykker deg meget bastant og lite ydmykt, og da er det naturlig at du får sterke reaksjoner.

Foreldrene kan mislike mye man gjør, men når man er over en viss alder, har de ikke noe med det lengre. Jeg nærmer meg styggelig de 43, og vet at det fremdeles er en del jeg gjør som foreldrene mine har lite til overs for, men de har heldigvis alltid hatt forståelse for at de ikke har noe med det lengre efter at man har nådd visse myndighetsaldre.

Sosialt akseptert? Det var en tid hvor forhold mellom hvite og svarte, jøder og ikke - jøder, individer av samme kjønn etc. var uakseptabelt i samfunnets øyne, også, og det ble hevdet at dette ikke kunne være ekte kjærlighet. Kanskje du skulle tatt deg en prat med disse menneskene? Med så lite forståelse for individuelle variasjoner blant mennesker("de kan umulig ha noe felles" o.l.)ser jeg for meg at du hadde glidd godt inn blant dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ironi, ikke sant?

Det var det jeg også tenkte da jeg leste vedkommendes første innlegg, men da innlegg nummer to kom, må jeg medgi at jeg begynte å lure på om han/hun faktisk mener dette helt alvorlig...I så fall synes jeg det er skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvis de leser hele setningen, ser du at jeg mente det slik det stod skrevet, at største tillatte aldersforskjell burde settes til minst 3 år, kanskje sogar helt opp mot 7-8 år. Tillatt aldersforskjell kunne også gjøres avhengig av partnernes alder, slik at en godtar større aldersforskjell med årene. Et forhold der partnerne er 50 og 55 år, synes jeg er akseptabelt, men at en 18-åring skal være sammen med en 23-åring synes vanskelig å godta, pga risiko for at den eldste skal manipulere og utnytte den yngste.

Forhold eller seksuelle handlinger mellom partnere der aldersforskjellen er over 10 år burde aldri være lovlig.

Dersom største lovlige aldersforskjell ble satt til mindre enn 3 år slik du antydet, ville dette satt for strenge restriksjoner på inngåelse av forhold, etter min mening. Noen som er uenige i dette??

Jeg tenkte nok "bakvendt" angående 3-årsforskjellen. Men jeg kan ikke skjønne hva du mener i andre avsnitt, om at det ikke burde være mer enn 10 års aldersforskjell. Tror du ikke et par på for eksempel 30 og 43 år kan ha det supert sammen? Eller 40 og 53?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte nok "bakvendt" angående 3-årsforskjellen. Men jeg kan ikke skjønne hva du mener i andre avsnitt, om at det ikke burde være mer enn 10 års aldersforskjell. Tror du ikke et par på for eksempel 30 og 43 år kan ha det supert sammen? Eller 40 og 53?

Jeg utelukker på ingen måte at enkelte slike forhold kan være harmoniske, men når det blir så store aldersforskjeller, er risikoen svært stor for at det i utgangspunktet dreier seg om en eldre (som regel mann) som utnytter en yngre (som regel kvinne) som er kommet i et avhengighetsforhold til den eldre. Den eldre gjør seg da skyldig i utnyttelse av partneren på linje med og langt på vei parallelt med horekunderi.

Jeg mener at risikoen for slik asymmetri i forholdet blir for stor i forhold til hva som er akseptabelt, når aldersforskjellen overstiger 7-10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utelukker på ingen måte at enkelte slike forhold kan være harmoniske, men når det blir så store aldersforskjeller, er risikoen svært stor for at det i utgangspunktet dreier seg om en eldre (som regel mann) som utnytter en yngre (som regel kvinne) som er kommet i et avhengighetsforhold til den eldre. Den eldre gjør seg da skyldig i utnyttelse av partneren på linje med og langt på vei parallelt med horekunderi.

Jeg mener at risikoen for slik asymmetri i forholdet blir for stor i forhold til hva som er akseptabelt, når aldersforskjellen overstiger 7-10 år.

Idiot.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Idiot.

En litt for representativ en sådan................ det er som kjent alltid lurt å tenke i verste mening/verste fall om menn og motsatt om kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utelukker på ingen måte at enkelte slike forhold kan være harmoniske, men når det blir så store aldersforskjeller, er risikoen svært stor for at det i utgangspunktet dreier seg om en eldre (som regel mann) som utnytter en yngre (som regel kvinne) som er kommet i et avhengighetsforhold til den eldre. Den eldre gjør seg da skyldig i utnyttelse av partneren på linje med og langt på vei parallelt med horekunderi.

Jeg mener at risikoen for slik asymmetri i forholdet blir for stor i forhold til hva som er akseptabelt, når aldersforskjellen overstiger 7-10 år.

Hva mener du med avhengighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger angrer jeg på at jeg fant veien til "edderkoppens fine nett". Så kunne jeg fortsette å leve i en egen boble uten å tenke på hva slags fordommer folk har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg utelukker på ingen måte at enkelte slike forhold kan være harmoniske, men når det blir så store aldersforskjeller, er risikoen svært stor for at det i utgangspunktet dreier seg om en eldre (som regel mann) som utnytter en yngre (som regel kvinne) som er kommet i et avhengighetsforhold til den eldre. Den eldre gjør seg da skyldig i utnyttelse av partneren på linje med og langt på vei parallelt med horekunderi.

Jeg mener at risikoen for slik asymmetri i forholdet blir for stor i forhold til hva som er akseptabelt, når aldersforskjellen overstiger 7-10 år.

Gjesp.

Du synes nok selv disse innleggene dine er ustyrtelig morsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Du uttrykker deg meget bastant og lite ydmykt, og da er det naturlig at du får sterke reaksjoner.

Foreldrene kan mislike mye man gjør, men når man er over en viss alder, har de ikke noe med det lengre. Jeg nærmer meg styggelig de 43, og vet at det fremdeles er en del jeg gjør som foreldrene mine har lite til overs for, men de har heldigvis alltid hatt forståelse for at de ikke har noe med det lengre efter at man har nådd visse myndighetsaldre.

Sosialt akseptert? Det var en tid hvor forhold mellom hvite og svarte, jøder og ikke - jøder, individer av samme kjønn etc. var uakseptabelt i samfunnets øyne, også, og det ble hevdet at dette ikke kunne være ekte kjærlighet. Kanskje du skulle tatt deg en prat med disse menneskene? Med så lite forståelse for individuelle variasjoner blant mennesker("de kan umulig ha noe felles" o.l.)ser jeg for meg at du hadde glidd godt inn blant dem.

Hadde det vært i det virkelige liv så hadde du reagert negativt på et slik forhold selv. Så ikke lek at du er så forbanna åpen for alt. Hadde det vært din datter hadde du sagt noe annet enn det du gjør nå.

Du trekker inn jødeforfølgelse her??? Hva faen???? Det er et så far out eksempel at jeg vet ikke om jeg skal le eller bli sinna. Og jeg finner meg heller ikke i at du indirekte anklager meg for å være antisemmitt eller rasist. Hva faen er det du tror du er?

Hvilken vei kommer du med personangrep og falske anklagelser????!!!!

Jeg håper dette innlegget ditt blir rydda vekk, for det der var skikkelig råttent sagt

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært i det virkelige liv så hadde du reagert negativt på et slik forhold selv. Så ikke lek at du er så forbanna åpen for alt. Hadde det vært din datter hadde du sagt noe annet enn det du gjør nå.

Du trekker inn jødeforfølgelse her??? Hva faen???? Det er et så far out eksempel at jeg vet ikke om jeg skal le eller bli sinna. Og jeg finner meg heller ikke i at du indirekte anklager meg for å være antisemmitt eller rasist. Hva faen er det du tror du er?

Hvilken vei kommer du med personangrep og falske anklagelser????!!!!

Jeg håper dette innlegget ditt blir rydda vekk, for det der var skikkelig råttent sagt

Det hun trekker inn, er ikke jødeforfølgelser, men fordommer. Er det så forbanna vanskelig å se. Du anklages ikke for å være noe annet enn fordomsfull. Og det er veldig berettiget. Det tyter frem i alle innlegg i denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Du trekker inn jødeforfølgelse her??? Hva faen???? Det er et så far out eksempel at jeg vet ikke om jeg skal le eller bli sinna. Og jeg finner meg heller ikke i at du indirekte anklager meg for å være antisemmitt eller rasist. Hva faen er det du tror du er?

Hvilken vei kommer du med personangrep og falske anklagelser????!!!!

Jeg håper dette innlegget ditt blir rydda vekk, for det der var skikkelig råttent sagt

Oppgulpet ditt her beviser med all tydelighet hvor forhåndsprogrammert og svært kategorisk du er uten evne til å sette deg inn i eller forstå hva andre sier/mener/skriver.

Du ble aldri beskyldt for å være hverken antisemmitist eller rasist.

Det var ikke et snev av personangrep i Monica1968's innlegg.

Du ser ikke bare slemme gamle overgreps-griser som utnytter "barn" på 17, jeg tror sannelig du ser spøkelser ved høylys dag også (Det ble mer personangrep enn hva Monica1968, i følge deg, prøvde seg på)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...