Gå til innhold

Jill sin treningsdagbok

Jill

Anbefalte innlegg

du har no stått på som bare rakkern tidligere ser jeg, så du skal no iallefall ikke ha dårlig samvittihet for å ha hatt pause fra treninga.

Joda, både jeg og flokken har det bare bra,hehe.. full aktivitet her i heimen hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg var flink en periode, men nå har latskapen tatt helt overhånd her! Heldigvis bare 11 dager igjen til "ferie"! :hoppendeglad: Da skal det bli godt å ha helt fri på kveldstid og i helgene :)

Men full aktivitet er vel positivt når det er snakk om barn og dyr, tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjett om jeg skal trene da. Vi snakker tre hunder, en sykkel, flere venninner, foreldre og etterhvert en kjæreste som skal få kjørt seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Iiiii!! Det er faktisk FERIE! :hoppe:

Så nå er det på tide jeg blir avsukret, avnikotinert og avfettet..

Herregud hvor mye dritt jeg har stappet i meg de siste ukene, og hvor lite jeg har bevegd meg! Det kommer til å bli noen uker i hell**** :daane:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiii!! Det er faktisk FERIE! :hoppe:

Så nå er det på tide jeg blir avsukret, avnikotinert og avfettet..

Herregud hvor mye dritt jeg har stappet i meg de siste ukene, og hvor lite jeg har bevegd meg! Det kommer til å bli noen uker i hell**** :daane:

Gratulerer!! Det er vel fortjent!

Jeg blir med deg med noen uker i helvette :D Melder meg inn på nytt senter mandag, og deretter er det fult kjør på mølla igjen.. Nå er jeg faktisk motivert selv :D Etter at jeg har fått meg sååå fine bikinier så må jeg strammas litt :D

God helg snuppa, håper du har like fint vær som meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ferie, ikke sant det er herlig? :) Fett og sukker er greit nok, men nikotin er fyfy! Slutt med det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Har hatt fint vær i helgen, men litt kald vind. Avsluttet fredagen med å feire med skikkelig deilig sjokoladekake og et glass vin, og lørdagen startet jeg med en lett spasertur. I dag har jeg kjørt litt mer på og tok en lett fjelltur med pulsklokke.

Data:

Tid: Ca 1,5 time

Kalorier: 449

Fett kalorier: 41 %

Gjennomsnittlig puls: 115

Maks puls: 145

Tid i fettsonen: 53 min

Tid i fitnessonen: 40 min

Etter turen rokket jeg noen minutter med rokkering, tok noen situps, noen armhevinger og to øvelser med strikk. Ganske laber innsats egentlig. Satser på det blir bedre i morgen, når jeg skal sykle til og fra jobb.

Nå har vi nettopp spist pizza til middag..Og jeg kjenner jeg er sugen på noe. Men jeg holder meg unna! Da er det værre med nikotinen :( Kjenner jeg blir skikkelig rastløs! Og jeg har jo egentlig ikke lyst til å slutte :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med røyken, den gir deg ikke en eneste god ting tilbake! Du ødelegger for treningsprogresjonen, tenk hvor mye bedre kondisen blir når du slutter. Blir du rastløs, ta en gåtur... Ja, jeg er HELT imot røyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg røyker ikke, jeg snuser :sjenert: Det er du vel ikke i mot? Så det kan jeg få lov til? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke like sterkt imot, men snus ødelegger jo tennene/tannkjøtt da ;) Likevel ikke bra! Syns det er sikkelig ekkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skal slutte etterhvert da :sjenert:

Syklet på jobb i dag, 9 km.

Pulsklokken sier:

Tid: 25 min

Kalorier: 258

Fett kalorier: 27 %

Gjennomsnittspuls: 147

Maks puls: 169

Fett forbrenningssonen: 1,5 min

Fitnessonen: 23,5 min

Målet er å unngå å komme svett å ekkel på jobb, men da må jeg nok sykle noen dager til tenker jeg ;)

Og så begynte det å pøsregne ut på dagen, så jeg gadd ikke sykle hjem igjen. Kan ikke slite meg ut første dagen heller :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er superflink hvis du klarer å slutte med snus..!! Jeg har prøvd i 1 år nå..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har klart å holde opp i nesten et år, så jeg vet det er mulig! Men tok det opp på årsmøte med typen, og han også var kanskje klar for å slutte til høsten. Så da blir det litt enklere :)

Data fra sykkelturen kommer senere i dag, nå skal jeg nemmelig avgårde å flytte planker! På tide jeg får litt styrketrening for armene :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løfteøkten er over og jeg kjenner det allerede i underarmene. Jeg er så sterk.. :fnise:

Klokken sier:

Tid: Nesten 28 min (Så jeg dreit meg ut i går når jeg skrev 25. Innbilte meg at det gikk noen minutt før jeg stoppet den, men tydeligvis ikke)

Kalorier: 211

Fett kalorier: 33 %

Gjennomsnittlig puls: 137

Maks puls: 153

Fettforbrenningssonen: 2,5 min

Fitnessonen: 25,5 min

Vekten sier: 63,6 kg

Satser på det bedrer seg etterhvert, så lenge det ikke blir for mye vin i helgene fremover :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk takk :sjenert:

Jeg er ca 172 høy.

Klokka sier i dag:

Tid: 27,5 min

Kalorier: 232

Fettkalorier: 28 %

Gjennomsnittlig puls: 144

Makspuls: 164

Fettforbrenningssonen: 1:08 min

Fitnessonen: 26:18 min

Kjenner jeg begynner å bli sliten i føttene, og derfor har jeg ikke prøvd meg på å sykle begge veier ennå. Men satser på litt restitusjon i helgen, og kanskje gå en liten tur.

Rokket litt med rokkering i dag også, men det gjør jo vondt, så holder ikke ut så veldig lenge :fnise:

Litt snopesyk i dag så ble noen knekker med sjokolade.. Og så lagde jeg smoothies! Nam :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondistrening er vel det jeg må begynne å prioritere igjen. Får se om jeg finner igjen pulsklokken min i flytterotet her (vi flyttet hit i oktober..!). Og så misunner jeg deg som er ferdig for semesteret. Fortsatt to (grusomme) dager igjen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget skrev jeg i gårkveld, og klokka har blitt 1 min over 12, nei, KG er nede for vedlikehold! Heldigvis slapp jeg å skrive alt på nytt!

Og jeg trenger styrketrening..

Haha, oktober faktisk! Ja, da er det på tide å begynne å sortere ;)

Nå har du bare eeen dag igjen! Wii! Og det skal bli deilig med helg for min del. Fant ut i dag at alle har fri på mandag :nigo:

Jeg tok å sendte pulsbåndet med sekken min, som blir fraktet med bil(Heldiggrisen!) hver dag, i dag. Så fikk bare tatt tiden på sykkelturen. Og det var ny rekord! 25 min ca! Det kan ha noe med at det syklet en gammel kjenning forbi meg, og han hadde liitt større fart enn meg. Så skulle han prate og jeg måtte prøve å holde følge et stykke :tongue:

En slektning hadde bursdag i dag, så da ble det kaker og is.. Glemte forresten å nevne at jeg sprengte buksesmekken min på jobb i går når jeg skulle dra på buksen etter et toalettbesøk. FML! Det er veldig lovende for vekta og i tillegg var det skikkelig morsomt å hele tiden måtte passe på at genseren var nedom smekken, slik det ikke viste. Men jeg glemte meg en gang når jeg skulle ta håret i strikk og akkurat da gikk sjefen min forbi! :daane: Jeg er helt overbevist om at han så det, men sa han i fra, neeiida! Greit å vite til en annen gang når jeg kanskje glemmer å lukke den.

Aaaff! Jeg legger meg alt for sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...