Gå til innhold

Jill sin treningsdagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper det ikke blir snø før i desember :fnise:

Nei, jeg er nok ikke noen snøjogger. Synes det er fælt helt i starten før jeg har blitt varm, og så har jeg heller ikke brodder. Men blir det like glatt som i vinter, vurderer jeg å skaffe meg til daglig bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulla er min beste venn fra høst til vår :P

Ny treningsøkt i dag. 20 min på mølla med 8,5 i hastighet.

Styrke var nesten samme som sist:

Biceps: 6kgx10x3

Triceps: 6kgx10x3

Skuldre: 4kgx10x3

Knebøy: 10kgx15x3

Situps: 15x3

Beinløft/mage: 15x1

Rygghev: 15x3

Rumpeløft 1: 20x3

Rumpeløft 2: 20x3

Skråmuskler: 2,5kgx20x2

Side: 10kgx15x2

Planke 1minx3

Tror jeg må finne ut hva de forskjellige øvelsene heter, så det blir litt mening i det jeg skriver her :fnise:

Havregrøt med linfrø, gresskarkjerner, solsikkekjerner, kanel, honning og eple på etter økten.

Og i går hadde vi en helt nydelig middag! Scampi marinert i hvitløk, lime, chili og olje. Stekte brokkoli, gulrot, paprika, løk og sukkererter. Og så hadde vi ris og rømme med hvitløk, salt og pepper i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Trenger noen som kan motivere meg ;)

Skal prøve meg på første håndballtreningen i dag. Derfor jeg prøvde å trene en del i sist uke. Hater å komme på de første treningene og føle at jeg har kondisen til en hval! Mens nå har jeg kanskje kondisen til en hvalross :gjeiper:

Er ikke sikker på om jeg vil spille håndball pga det dårlige opplegget i fjor, men skal dra i dag, og så får vi se. Jeg har jo blitt flink å trene på egen hånd, men hvem vet hvor lenge det varer.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var deilig å spille håndball igjen! Merket at kondisen ikke var på topp, men heller ikke ræva :) Vi hadde fellestrening med flere lag, og mange nye som ikke har valgt lag ennå, så det var litt kaotisk. Vet ennå ikke om jeg skal fortsette, ettersom en del har sluttet på laget, noen skal prøve seg i en høyere divisjon, er ikke sikkert vi har keeper eller trener og det var ca 10 som spiller samme posisjon som meg.. Hadde tenkt meg på trening igjen på onsdag, men kom på at jeg har avtalt cafe med en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekkasting av tid i går gjorde at jeg fikk et litt stramt skjema i dag. Rakk dermed bare en kort joggetur på mølla. Men med fortsatt kraftig gangsperre i hele kroppen, så var det sikkert like greit. Opplegget ble noe sånt som 2 min oppvarming, hastighet fra 5 til 6,5. 4 min på 8,5. 6 min på 9. 2,5 min på 9,5. 30 sek på 9. Og 2 min på 10! Så 2 min nedtrapping fra 5 og nedover.

I morgen skal jeg til pers hos tannlegen og kommer nok ikke til å trene. Men satser på å være i fin form på fredag og ta en styrkeøkt. Følte meg forresten gravid før i dag. Skikkelig oppblåst og fæl! Tror den sunne maten kom litt som et sjokk på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er dyktig alikevel jeg.

Skulle ønske jeg hadde like mye disiplin når det gjelder trening :fnise:

Jeg har iallefall ordnet meg treningsdagbok jeg også nå, så nå MÅ jeg nesten bli flinkere slik at jeg har noe å skrive om.

Lykke til hos tannlegen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Legg igjen link til dagboken din så jeg får følge med da :jepp:

Tannlegen gikk jo så greit som det bruker å gå når jeg fjerner visdomstenner. Ørten sprøyter med bedøvelse som smaker dritt. Den måtte deles, og da bruker han en liten sag, og så et skrujern for å knekke den skikkelig. De hele var over på en liten halvtime, og jeg fikk skryt for at jeg var så rolig. Nå sitter jeg her og kan knapt gape, og jeg kjenner ikke store deler av ansiktet mitt.. I tillegg er det 2 timer og 10 min til jeg kan spise og drikke :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått lagt til link i signaturen nå :)

AU au! får helt vondt av den tannlegetimen din jeg.

Har heldigvis sluppet unna å fjerne visdomstenner, og det skal jeg tydeligvis være glad for ser jeg.

Det å ikke kunne spise på ei stund er nesten det verste. Man blir liksom ekstra sulten når man ikke har lov til å spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke akkurat noe luksus å fjerne visdomstenner. Fikk etterhvert spist litt tomatsuppe, yoghurt og is. Har fått sovet i natt, men hatt mange irriterende oppvåkninger.. Ble skikkelig sur når jeg våknet første gang kl 01.45, og klokken ikke var mer! Så var jeg så smart at jeg tok paracet når jeg stod opp, uten å ha spist. Ble litt småkvalm, men har fått i meg en yoghurt nå, så håper det kommer seg. Blir ikke noe trening de neste dagene heller. Det er liksom ikke så mye vits når jeg har null energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hehe, nei det blir nok en stund til den siste tannen skal ut. Takk for det :)

Og note to self: Ikke løp over gaten to dager etter tannfjerning. Min nye munn liker ikke bevegelse ennå, så lurer virkelig på når jeg er klar for å trene igjen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Enigma :)

Jeg var så pass lei av å sløve hele helgen, så tenkte jeg kunne dra på håndballtrening i dag og bare kaste litt ball. Men det gikk ikke helt etter planen. Klarte ikke å holde meg fra å bli med på spillinga, men det var såå deilig og gøy! :hoppe: Var jo bare et par ganger jeg var nær ved å få meg en på tryne :sjenert: Neste håndballtrening er på torsdag, men om formen er god, så blir det kanskje en økt på egenhånd i morgen eller onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah.. I stedet for å gjennomføre det jeg skrev over, så brukte jeg uken på å finne på unnskyldninger for å ikke trene. Så det har bare blitt sløving og i tillegg var jeg ute i går. Men jeg kommer sterkere tilbake neste uke, for da har jeg skolefri hele uken, ergo ingen unnskyldninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...