Gå til innhold

Jill sin treningsdagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, helt sinnsykt! Jepp, men blir i byen til midten av neste uke. Så da har jeg muligheten til å få trent litt skikkelig noen ganger til før jeg drar hjem til mor :) I dag ble det en halvtime på mølla med intervaller. 2 min på hastighet 8 som "pause" og 3 min på hastighet 9. Var litt usikker på hvordan det kom til å gå, men det føltes helt greit. Så på siste intervallet satte jeg opp til 9,5. Veldig fornøyd med det, men jeg får sikkert min straff siden hælene ikke er helt bra ennå. Prøvde meg på litt styrke etterpå, men der følte jeg meg svak. 6 kg var veldig tungt på bicepscurl og litt tungt på skråbenk bryst. 25 kg markløft, men her sliter jeg med teknikken. Til slutt ble det 15x3 situps og hofteløft 3x15. Situps var også tungt! Håper det kommer seg før jeg reiser hjem, og så skal jeg prøve å få trent litt hjemme også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det styrketrening! :biggrin:

Skråbenk bryst: 6kgx2-8reps, 8kgx1-8reps

Arnold press: 6kgx3-8reps

Triceps: 6kgx3-8reps

Markløft: 30kgx3-8reps

Stående roing: 25kgx3-8reps

Cook hip-lift: 10x1 på hver side

Glute bridge: 30 stk

Mage: 15x3

Senere i dag satser jeg på å få løpt litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Endelig dags for hverdagslivet igjen! Jeg har faktisk hatt 3 joggeturer i julen, noe som er VELDIG bra til meg å være! :biggrin: Fikk sånn nike dings til å putte i skoen når en løper, så måtte jo teste det ut :) Ellers har det bare blitt rolige gåturer, men det er jo mye bedre enn ingenting, og jeg føler jeg er litt forberedt til håndballtrening i morgen.

Men søtsuget sitter godt i kroppen, og kombinert med å slutte å snuse så er det skikkelig hardt! Håper det kommer seg når jeg får inn normal spiserytme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra!! :)

8 dager siden jeg slutta å snuse nå, går mye bedre, men de første dagene frotsa jeg sjokolade! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på det skal gå bedre med snusingen nå, helt frem til jeg skal på byen :gjeiper:

I dag har jeg og kjæresten gått tur på ca 1 time og så var jeg på håndballtrening senere. Godt å komme i gang igjen! Vurderte å trene styrke etter håndballen, men tenkte jeg ikke skal starte for hardt.

Mat har vært sein frokost med halvgrove baguetter med leverpostei, så en YT som mellommåltid, neste måltid ble middagen som var pasta med kjøttdeig og tomatsaus og så baguetter, egg og mandler til kvelds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag ble det ca 1 times gåtur og i går hadde jeg første skikkelige styrkeøkt. Bare fortsetter på ryp siden jeg ikke er så oppfinnsom.

Markløft: 20kgx1, 30kgx2

Skråbenk: 4kgx1, 6kgx1, 8kgx1

Roing: 20kgx1, 30kgx1, 35kgx1

Arnold: 4kgx1, 6kgx2

Biceps curl: 4kgx1, 6kgx2

Triceps curl: 4kgx1, 6kgx1,5

Situps: 5kgx3

I dag blir det håndballtrening! :biggrin:

Har spist ganske sunt, men midt i hvert måltid får jeg veldig lyst på sjokolade eller nikotin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De øvelsene hørtes skikkelig tøffe ut!! :D hvor finner du info om ryp egentlig?

Kjenner igjen det snussuget. Snart holdt 14 dager og suget er der enda. Blir fort en dessert her og der om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finner du ryp :) Synes det er så greit å kunne få regnet ut hvor mye jeg bør øke hver gang. Så får vi bare håpe jeg klarer å fullføre denne gangen da ;)

Ja, det er virkelig noe herk med det suget! Jeg har ikke startet med skolen ennå, så dagene blir litt kjedelige i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du så på det pdf-dokumentet? Det er i hovedsak bare de øvelsene, men om du vil bruke flere eller andre så kan du det. I tillegg så er det 4x4-intervaller, men der er ikke jeg så flink pga håndballen.

Og i dag har jeg meldt meg inn i en svømmegruppe, så det skal bli litt plasking fremover :danse: Håper bare jeg ikke tar på meg for mye nå da. :sjenert: Skal spille kamp de 4 neste helgene, så tror jeg får nok å styre med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Droppet treningen på torsdag :sjenert: Men tok den igjen i går! Prøvde meg først på 4x4, men etter to intervaller stoppet jeg. Sprang med hastighet 10 på toppene og 8,5 i pausene. Så trente jeg styrke etterpå

Reps på alt denne uken er 12.

Markløft: 22,5kgx1set, 25kgx1set

Skråbenk: 6kgx1, 8kgx1

Roing: 27,5kgx1, 30kgx1

Arnold: 6kgx2

Biceps: 6kgx2

Triceps: 6kgx2 (greide ikke fullføre hele set nr 2)

Situps: 5 kgx2

Glutebridge: 12x2 (uten vekter)

Planken: 1 min

Litt usikker på om jeg får være med å spille i morgen, men hvis ikke så blir det muligens styrke/jogging. Og i dag tenker jeg å dra med kjæresten på en gåtur.

God helg! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! 11600 skritt på tur i dag (hvis telleren er riktig vel å merke)! :biggrin: Var ute å gikk i omtrent 2 timer sammen med kjæresten i dag. Var så koselig at vi fant en av hyttene/cafene opp i skogen her som var åpen, så fikk vi varmet oss og kjøpt en kanelbolle. Så er det ekstra godt å komme hjem og lage deilig pasta med tomatsaus til middag. Og kveldskosen ble hjemmepoppet popkorn (i panne!). Fikk spille kamp i morgen, så da blir det ikke noe mer styrke denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Seier i går! I dag blir det håndball, og hvis jeg orker så blir det styrke etterpå. Denne uken så har jeg et mål; ikke noe godis før lørdag!!!!

Nå skal jeg i gang med å røre sammen noen kjøttkaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

I går ble det håndball og så styrketrening etterpå.

Reps på alt var 12.

Markløft: 25kgx1set, 27,5kgx1set

Skråbenk: 6kgx1, 8kgx1

Roing: 27,5kgx1, 30kgx1 (litt rot på tellingen på 1. set)

Arnold: 6kgx2

Biceps: 6kgx2

Triceps: 6kgx2 (manglet 1 rep på siste set)

Situps: 5kgx2

Glutebridge: 5kgx2

Beinhev/rumpeløft på benk: 15x2 (ingen vekter)

Jeg blir helt kake i hele kroppen av markløft, men jeg nekter å gi meg! I dag blir det fridag, og så styrke i morgen. Siden jeg var en del opptatt i går så gikk det greit å ikke spise noe snop. Hadde vaniljekesam med eple og kanel til kveldskos da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reps på alt var 12.

Markløft: 27,5kgx2

Skråbenk: 6kgx1, 8kgx1

Roing: 30kgx1, 32,5kgx1

Arnold: 6kgx2

Biceps: 6kgx2

Triceps: 6kgx2

Situps: 5kgx2

Glute bridge: 5kgx2

Det ble en rask økt, litt for sent i går kveld. Så det ble ikke noe særlig god økt.. Har problemer med teknikken på mark, hvor jeg får vondt i ryggen, og det forplanter seg til roingen.

I dag blir det håndballtrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...