Gå til innhold

Jill sin treningsdagbok


Jill

Anbefalte innlegg

4,5 times tur i Bymarka i dag. Følte meg ganske sliten, men var veldig godt å komme hjem igjen etterpå :) Satser på håndballtrening i morgen, styrke enten tirsdag eller onsdag, håndball på torsdag, styrke igjen enten fredag eller lørdag. Mannen blir borte fra slutten av uken, så jeg må finne på noe for å holde meg aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Digg håndballtrening i går! Ble i godt humør og veldig sliten, noe som er en god kombo :jepp: Siden jeg skal ut å spise pizza i morgen tenker jeg å ta en styrketrening etter skolen i dag. Blir vel i hovedsak armer, mage og rygg. Men et skikkelig program hadde ikke vært å forakte, siden jeg har så dårlig fantasi.

Så gleder jeg meg til busskortet mitt kommer i posten, slik jeg kan ta bussen til "fjellene" her oppe. Brukte 40 min på å traske på asfalt for å komme oss til Bymarka på søndag, og det er litt kjedelig.

I oktober starter vi med håndballkamper, så da går vel en del av helgene vekk til det. Men da har jeg hvertfall en unnskyldning for å slippe å dra på byen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Siden jeg havnet her, så får jeg legge igjen et spor. :) Synes det var litt gøy å lese hos deg siden du spiller håndball og jeg har litt lyst til å begynne med det igjen selv. Hvilken divisjon spiller du i?

Synes du er veldig flink til å trene :jepp:

Ha en fortsatt fin dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da veldig hyggelig med besøk :)

Spiller bare i 5., men jeg er med for morroskyld, så da passer det utmerket godt. Du må jo begynne igjen vet du! Nå i disse dager er det som regel mange nye som melder seg på, så da blir en ikke ny helt alene :jepp:

Takk for det. Det går litt opp og ned med treningen, men jeg prøver :gjeiper:

Ha en fin dag videre du også :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da veldig hyggelig med besøk :)

Spiller bare i 5., men jeg er med for morroskyld, så da passer det utmerket godt. Du må jo begynne igjen vet du! Nå i disse dager er det som regel mange nye som melder seg på, så da blir en ikke ny helt alene :jepp:

Takk for det. Det går litt opp og ned med treningen, men jeg prøver :gjeiper:

Ha en fin dag videre du også :biggrin:

Godt å høre, vet jo ikke helt hva jeg begir meg ut på hvis jeg drar på en trening siden det er så lenge siden sist. :sjenert: Laget jeg kan trene med er i 4. div., men trener bare én gang i uka, så jeg er spent på nivået.

Nå kommer jeg til å høres snokete ut, men jeg leste et par sider tilbake der du hadde skrevet om et frieri på fjelltur og det hørtes veldig kjent ut, så det kan hende jeg har lest et blogginnlegg skrevet av den som utførte frieriet. :fnise: Husket det godt, for det var jo en så utrolig koselig måte å gjøre det på! Hvis du vil se om det var på samme sted som dere var så kan jeg godt sende deg link på PM. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser nok ganske fort hvordan nivået er og om du har glemt alle kunstene. Men det går nok helt fint skal du se. :) Trener du noe annet ellers?

Oo, ja den linken må du sende meg på PM! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har drevet med litt løpetrening og var med på et løp i slutten av august, men må innrømme at jeg har vært litt slapp etter det fordi det er så hektisk med alt annet om dagen. :sjenert: Så, er litt spent på formen ift. håndball, både styrke og kondis, aner ikke hvordan nivå de andre ligger på, men det gjenstår vel å se. :)

PM sendt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har vært med på løp så kommer du nok fort i form igjen! Med 1 håndballtrening i uken må de vel trene utenom om de skal være i superform. Får ta deg en joggetur med hunden før du blir med på trening, så har du noe å gå på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske bra styrkeøkt i går! Som bestod av 4 min oppvarming på mølla, hvor jeg da fant ut at jeg var litt støl i leggene etter mandagstreningen.

Bicepscurl: 6kg-10x3

Situps: 15x3 med reaksjonstrening mellom settene, hvor jeg reiste meg fort opp og løp 3 m over til andre siden av rommet.

Rygghev: 15x3 reaksjonstrening mellom settene.

Spenst: løp og hoppet over en 50 cm høy benk 10 ganger.

Benkpress: 22,5kg-6x2+10x1

Rumpehev: 20x3 da ligger jeg som når jeg tar situps og løfter rumpa opp slik kroppen er strak fra knærne til skuldre.

Nedre mage: 20x3 ligger på benk og løfter beina opp fra bakken, helt opp slik kroppen er i 90 graders vinkel, for så å løfte rumpa 5-10 cm fra benken.

I dag blir det treningsfri, og så håndball i morgen. Og lørdag satser jeg på en ny styrkeøkt. Nå må jeg kanskje begynne å gjøre noe skole.. :sjenert: Vanskelig å holde seg selv i tøylene kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :)

Trener du på senter, eller i "gymsal"? Jeg tror ikke jeg har en 3-metersstrekning jeg kan spurte på senteret mitt, jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink er du! :jepp:

Kjenner til vanskelighetene med å holde seg selv i tøylene :rolleyes: Skole er altfor lett å utsette :gjeiper:

Håper du har hatt en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk :)

Har et lite treningsrom i kjelleren her jeg bor. Ikke så mye utstyr, men nok til at jeg klarer meg. Det var ikke lange spurten. Bare reise seg opp og så ta tre steg før jeg møtte veggen :gjeiper:

Ja, det er veldig lett å utsette når det er så "lenge" til eksamen og prosjektarbeid skal leveres inn :sjenert:

Var ikke så flink til å holde meg unna snop i dag da, det ble både sjokolade, is og dunder mix. Men jeg har bakt deilige brød om ikke annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger trenger man den sjokoladen, isen og snopet :lur:

Jeg har iallefall overbevist meg selv.

Baking av brød, der sa du noe.

Kanskje jeg skulle gjort det senere i dag. Lenge siden sist, og det er jo så godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa, men jeg vil jo egentlig bare trenge det i helgene :sukk:

Hjemmelaget brød er kjempegodt! Og når jeg fikk en oppskrift der de ikke skal heve, og jeg slipper å kna, så går det kjempe fort! :biggrin:

Men nå er jeg SLI-TEN! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagens trening gikk ut til fordel for trasking på IKEA. Men det er jo ikke bare bare det heller da :gjeiper:

Søndagen gikk med til å være fyllesyk og så ble det en spasertur på en time sammen med kjæresten. Presterte også å få en mild strekk/krampe i leggen etter litt kos i sengehalmen :daane:

Merket heldigvis ikke så mye av den på trening i dag, men det var kondisen som tok meg. Var så sliten etterpå at jeg trodde jeg skulle svime av. Skikkelig irriterende når jeg har så lyst å løpe mer!

I morgen skal jeg kvitte meg med litt blod, og da er det jo ikke så lurt å trene, så tenker det blir styrke på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...