Gå til innhold

Jill sin treningsdagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Ja, flyttekaos fortsatt er kanskje litt voldsomt - men vi har da pusset opp bad og kjøkken, solgt leiligheter og giftet oss også, i tillegg til å studere og jobbe fulltid. Er ikke alltid tiden strekker til, rett og slett. Så alle småtingene som ikke er livsnødvendige er bare stuet vekk på boden, hehe! Og nå er jeg ferdig for semesteret OH YEAH!

Og smekk som sprenges har også jeg opplevd. PINLIG. Takk og pris for at jeg hadde en lang topp på meg den dagen, for det er så smertelig åpenbart når det har skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okey da, du er unnskyldt ;) Hurra! Gratulerer med overstått semester :biggrin:

Ja, jeg også er glad jeg hadde litt lang genser, selv om jeg måtte passe på. Hvis ikke måtte jeg gått i regnbukse inne :tongue:

I dag ble det ikke sykling siden jeg skulle en tur til legen. Og hver fredag er det kaker og is på jobben. For en flott tradisjon :glare:

Men jeg har rokket i nesten 4 min i strekk da! Om jeg ikke merker noe gangsperre i magen eller blåmerker i morgen, blir jeg nødt å øke tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en helg! Jeg har jo nesten ikke drukket det siste halvåret, så på lørdag tok jeg den heelt ut. Og søndag var en skikkelig grusom dag! Jeg var så dårlig som jeg ikke kan huske å vært på evig tid! Lå bare i sengen hele dagen. Gikk på vekten når jeg endelig klarte å stå opp og den viste 60,4 kg. Kan vel ha noe med at jeg spiste 2 måltid den dagen.. Som om ikke det var nok, så har jeg følt meg dårlig i dag også!Prøvde meg på en liten foto/fjelltur, men holdt på å svime av opp bakken. Men satser på en bedre dag i morgen, og da tenkte jeg å sykle både til og fra jobb. Så må det bli enda mere rokkering, siden jeg ikke merket noe etter de 4 minuttene sist gang.

Fikk tatt sol i dag, og det var deilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sykling begge veier i går og rokket i 7-8 min. Men det merker jeg fortsatt ingenting av.. I dag syklet jeg til jobb, og så ble det 3 timers fjelltur etter jobb. Merket jeg var ganske tung og sliten i beina. I morgen blir det nok ikke noe trening.

Klokka sier om sykkelturen i dag:

Tid: 26:14 min

Kalorier: 209

Fettkalorier: 31 %

Gjennomsnittlig puls: 140

Maks puls: 162

Tid i fettforbrenningssonen: 02:01

Tid i fitnessonen: 24:04

Merket at det ble litt lettere å sykle når jeg fikk fylt luft i dekkene, men samtidig så er det nesten alltid motvind på hjemturen, så den er ikke så veldig kos.

Fredag har jeg en løs avtale med en venninne om å dra på treningssenteret. Så får vi se om jeg bare blir støttemedlem der i sommer, eller om jeg blir flink igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :sjenert: Men du må jo gi meg et hint til, slik jeg klarer å finne ut hvem du er da :gjeiper:

Ble ikke sykling i dag, men snek meg inn på treningssenteret, siden de bare har folk i resepsjonen et par dager i uken, når jeg er på jobb. Så da må jeg dra på det andre senteret for å melde meg inn en annen dag.

10 min på tredemølla til oppvarming, også bare litt av alle styrkeapparat. Måtte teste formen, som var ganske dårlig. Hvertfall i forhold til venninnen min, som hiver på 50 kg i knebøy. Men tok en øvelse på magen, og den kjenner jeg allerede. Så det hadde den godt av!

I helgen blir det forhåpentligvis en fjelltur :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg at jeg vet svaret ;) Har du droppet den gamle brukeren og dagboken da? :(

Ja, fjelltur er deilig, så håper vi får litt finevær i helgen :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen gjorde jeg absolutt ingenting. Prøvde å restituere beina som best, men det hjalp ikke noe. Syklet på jobb i går og startet på veien hjem, men med kraftig motvind og slitne bein så gikk det ikke så fort. Det fikk jeg smertelig erfare når en liten jente på kanskje 10 år syklet forbi meg.. :flau: Jeg hadde ikke såå langt igjen når pappa kom kjørende forbi og plukket meg med, men er glad jeg slapp siste biten. I dag syklet jeg bare ene veien og så kjørte jeg hjem.

Gidder ikke bruke pulsklokken, siden den sikkert ikke viser noe morsomt allikevel :tongue:

Ellers har avsukringen gått rett i dass, da jeg spiser noe søtt hver eneste dag. Og det irriterer vettet av meg at jeg er så svak! Har heller ikke fått kommet meg på treningssenteret og meldt meg inn heller, og det blir sikkert ikke denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bedre enn ingenting :) Har du sykkelstativ på bilen du eller?

Jeg har en tendens til å ha skikkelig lyst på noe søtt på sommeren jeg også. Sist lørdag kjøpte jeg meg en kurv jordbær og moreller(?). Det var utrolig søtt og godt!!! Kanskje du kan prøve å dempe søtsuget på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Pappa har bare to seter, så slenger bare sykkelen i bagasjerommet :)

Men nå er jeg ganske ute å kjører. Fikk kjæresten min hjem for en uke siden, og han var syk. Og siden jeg ikke klarte å la være å kysse på ham, så ble jeg også syk. Dermed ble det bare sløving frem til i går. Da gikk jeg og en venninne tur i 1,5 time. Helt rolig, og ikke noe bakker, men jeg var i bevegelse vertfall! Trodde jeg kom til å bli mer syk, men det ble bare sånn små-forkjølelse. Dermed var skuffelsen stor når jeg merket i går at jeg holdt på å få UV. Trodde jeg skulle klare å ta knekken på den før den utviklet seg, men i natt var det helt grusomt! Så jeg dropper jobb, hvertfall noen timer, og håper det kommer seg litt ut på dagen.

Søthungeren klarer jeg ikke å styre. Men håper på å komme meg mer i bevegelse fremover, så kanskje jeg får forbrent noe av det jeg stapper i meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er hvertfall ikke stigende.. :gjeiper:

Gjett om det var deilig å få ham hjem! :jepp: Har jo fått tatt opp igjen en aktivitet som har ligget brakk de siste månedene :lur:

Men på søndag var vi på en 3-timers fjelltur. Gikk ikke så veldig fort, og i tillegg fikk jeg drahjelp av hunden store deler av turen. Men det gjorde godt allikevel. I dag skal jeg på tur sammen med noen venninner, og i morgen har jeg avtale med en annen venninne. Så dette ser bedre ut enn sist uke!

Men fytti så lei jeg er av dette været! Jeg jakter febrilsk på restplasser til syden i august. Skal jeg komme meg gjennom vinteren så må jeg få noe skikkelig sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den norske sommeren er ikke særlig å skryte av.

Norsk sommer = to måneder med dårlig sparkføre :fnise:

3 timers fjelltur er bra det da.

Og ang sukker...du er ikke alene. Jeg føler at jeg omtrent bor nede i kjøkkenskuffa som inneholder søtsaker :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dårlig sparkføre du! :skratte:

Ja, skuffen blir besøkt hver eneste dag her. Det er helt sykt! Men kanskje det er trøstespising pga dårlig sommervær :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønnte ikke den med sparkføre jeg...:klo:

Prøver leite opp en restplass i slutten av august selv jeg, kanskje vi ender opp i ved samme bassengkant ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hva en spark er ikke sant? Det er jo bare en overdrivelse, men det var ment som at det er så kaldt her om sommeren at vi nesten kan kjøre spark da som om vinteren :gjeiper:

Det hadde faktisk vært litt morsomt! :biggrin: Så kunne vi ha svømt om kapp, som trening ;) Men du kan vel reise fra Oslo, og der er det litt bedre utvalg enn Trondheim :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der sa du det.

Trøstespising pga været er nesten en gyldig grunn.

Men jeg har iallefall blitt flinkere til å røre på meg i takt med antall besøk i godterskuffa ;)

Og det er kanskje like greit,hehe..

Hvis ikke blir jeg ikke akkurat noe mer "fit" i sommer for å si det slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...