Gå til innhold

Jill sin treningsdagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Etter en laaang dag på skolen trakk jeg på meg treningsklærne og fikk rompa ut av leiligheten. Første jogge-/gåturen ute dette året! :biggrin: Jogget ganske rolig og ble ikke sånn kjempe sliten. Meen jeg var så smart at jeg ikke gikk på do før jeg dro, så jeg holdt på å tisse meg ut.. Derfor måtte jeg gå innimellom. Men så skulle hele byen på fotballkamp og da er det jo litt pinlig å gå, så jeg løp sikksakk mellom alle menneskene og tøffet meg litt. Helt til jeg ble forbi løpt av en annen jogger. Da følte jeg meg ikke så veldig høy i hatten.

Ellers har jeg stappet i meg alt for mye gulrotkake i dag. Det var såå godt!

Men det er en deilig følelse å skrubbe bort cellulitter, epilere leggene og smøre seg inn med selvbruningskrem. Føler meg freshere og strammere, så noe må ha skjedd siden etter jul :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klynk! Det er så vidt jeg klarer å sette meg ned og komme meg opp fra do! :dry:

:skratte: Fliiink! :D

Herregud, vettu hva? Jeg drømte at jeg var i Italia med pappa og en kamerat, så ble de så fulle og sovnet på hotellet at jeg gikk ut alene. Så møtte jeg kjæresten min som hadde rømt fra fengsel. Han angret for at han hadde rømt så vi fant ut at det var lurt å få han inn samme vei som han hadde rømt, så ikke han fikk lengre straff. Så møtte vi deg også hjalp du til!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Fliiink! :D

Herregud, vettu hva? Jeg drømte at jeg var i Italia med pappa og en kamerat, så ble de så fulle og sovnet på hotellet at jeg gikk ut alene. Så møtte jeg kjæresten min som hadde rømt fra fengsel. Han angret for at han hadde rømt så vi fant ut at det var lurt å få han inn samme vei som han hadde rømt, så ikke han fikk lengre straff. Så møtte vi deg også hjalp du til!! :skratte:

Hahaha! Hvordan så jeg ut da? Kanskje du er litt sanndrømt om ikke annet :gjeiper: Har ganske rare drømmer selv, men du har ikke dukket opp enda. Men det gjør du sikkert snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, flinka som kom deg ut på joggetur i dag! Nyt kvelden :)

Takk Smilla! Du må nyte frieriet ;)

Hadde egentlig en plan om håndballtrening i dag, meen jeg har blitt skikkelig anti. Så slepte rompa mi ned på tredemølla i stedet for. Tok et av de innlagte programmene og satte på level 8. Regnet med jeg kom til å dø, og det var ikke langt i fra! Det var 9 topper med 12 på fart og 10,4 i "pausene". Tror jeg klarte 6 eller 7 topper, og da måtte jeg bare gi meg. Var svimmel når jeg stoppet. Greit nok en skal presse seg når en trener, men hvor mye er for mye?

Trente litt styrke på magen og ryggen i stedet for.

Planken ganger 3 (eller var det 2?), 1 min hver gang.

Rygghev ganger 3, 15 reps.

Sitte på rompa, løfte beina, flytte en 2,5 kgs vekt fra side til side. 50x2

Sit-ups med 2,5 kgs vekt over hodet. 20x2

Ligge på rygg med føttene opp og bøyd og ned til hver side. 15x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Smilla! Du må nyte frieriet ;)

Hadde egentlig en plan om håndballtrening i dag, meen jeg har blitt skikkelig anti. Så slepte rompa mi ned på tredemølla i stedet for. Tok et av de innlagte programmene og satte på level 8. Regnet med jeg kom til å dø, og det var ikke langt i fra! Det var 9 topper med 12 på fart og 10,4 i "pausene". Tror jeg klarte 6 eller 7 topper, og da måtte jeg bare gi meg. Var svimmel når jeg stoppet. Greit nok en skal presse seg når en trener, men hvor mye er for mye?

Trente litt styrke på magen og ryggen i stedet for.

Planken ganger 3 (eller var det 2?), 1 min hver gang.

Rygghev ganger 3, 15 reps.

Sitte på rompa, løfte beina, flytte en 2,5 kgs vekt fra side til side. 50x2

Sit-ups med 2,5 kgs vekt over hodet. 20x2

Ligge på rygg med føttene opp og bøyd og ned til hver side. 15x2

Herregud for ett tempo jente!! Hvor langt løper du med den farten der da??? En mil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha! Hvordan så jeg ut da? Kanskje du er litt sanndrømt om ikke annet :gjeiper: Har ganske rare drømmer selv, men du har ikke dukket opp enda. Men det gjør du sikkert snart ;)

Haha, litt sykt når man drar med seg KG inn i drømmene!

*Tenke så det knaker* Hmm.. Du var i hvertfall pen. Kanskje rundt 1.70 høy og slank, blondt hår og blåe øyne. Så tror jeg du hadde oppsatt hår med spenner. Litt sånn 90-tallsoppsett med hestehale, håret snurret rundt og rundt festet med lyseblå/lyserosa klypespenner! Er det sånn du ser ut?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, litt sykt når man drar med seg KG inn i drømmene!

*Tenke så det knaker* Hmm.. Du var i hvertfall pen. Kanskje rundt 1.70 høy og slank, blondt hår og blåe øyne. Så tror jeg du hadde oppsatt hår med spenner. Litt sånn 90-tallsoppsett med hestehale, håret snurret rundt og rundt festet med lyseblå/lyserosa klypespenner! Er det sånn du ser ut?? :fnise:

Jeg har ikke skjønt hvordan jeg kan svare på flere innlegg samtidig..

Jeg løp ikke så langt altså. Hadde satt på 20 min, men etter 15 var det nok :sukk: Men jeg skal hvertfall komme gjennom det programmet senere!

Over til drømmen din. På første punkt traff du spikern på hodet! Haha, neida, jeg er ikke så høy på pæra altså :fnise: Høyden var omtrent riktig, men ellers var det skivebom :gjeiper: Bruker å lage sånn bun (er det ikke det de kaller det?) på toppen av hodet, men ikke så mye blå og rosa spenner :skratte:

I dag har jeg vært skikkelig flink!! ...til å kaste bort hele dagen på ingenting. Har ikke trent, så for at 5 treninger denne uka skal gå opp, så må jeg trene de neste 4 dagene. Ikke får jeg i meg 5 frukt/grønt om dagen heller. Har bare spist to gulrøtter i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skjønt hvordan jeg kan svare på flere innlegg samtidig..

Trykk på "mulitisitat" på hvert av innleggene, også på "svar" i bunn.

Jeg løp ikke så langt altså. Hadde satt på 20 min, men etter 15 var det nok :sukk: Men jeg skal hvertfall komme gjennom det programmet senere!

Det kommer seg etterhvert vettu! Syns alikavell du er ganske sprek jeg altså!

Over til drømmen din. På første punkt traff du spikern på hodet! Haha, neida, jeg er ikke så høy på pæra altså :fnise: Høyden var omtrent riktig, men ellers var det skivebom :gjeiper: Bruker å lage sånn bun (er det ikke det de kaller det?) på toppen av hodet, men ikke så mye blå og rosa spenner :skratte:

Haha, morro! Håper jeg drømmer igjen! Kanskje jeg treffer bedre neste gang! Åja, jeg trur det er bun det heter. Jeg har det stortsett hver dag selv, men jeg kaller det sumobrytersveis. Har så langt og tykt hår som ikke har vært klipt på et år og da er det umulig å lage noe sveis på det.

I dag har jeg vært skikkelig flink!! ...til å kaste bort hele dagen på ingenting. Har ikke trent, så for at 5 treninger denne uka skal gå opp, så må jeg trene de neste 4 dagene. Ikke får jeg i meg 5 frukt/grønt om dagen heller. Har bare spist to gulrøtter i dag.

Spiser du 5 om dagen hver dag?? Herregud, jeg får ikke i meg 0,7l vann engang jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du 5 om dagen hver dag?? Herregud, jeg får ikke i meg 0,7l vann engang jeg.

Takk! Nå skal det bli multisitering her ;)

Ja, jeg har hvertfall blitt mye sprekere siden jeg startet :biggrin:

Hehe, men neste gang vil jeg ikke hete margarita/marita, for det stemmer heller ikke. Sumobrytersveis er nok et mye bedre norsk ord :fnise: Ååh, jeg holder på å spare til langt hår, men det går så treeeigt! I tillegg klipte jeg pannelugg sist jeg var hos frisør, og den ble skikkelig fæl! :kjefte:

Nei, jeg spiser ikke fem om dagen, men jeg prøver. I dag har jeg spist en banan, to gulrøtter og sånn frossen wok blanding. Så da var jeg ikke så langt i fra :)

Men treningen kan jeg se langt etter. 12 timers dag på skolen, så da blir det ikke til at jeg orker noe annet enn å lage middag, se litt PH (som jeg forresten irriterer meg grønn over at jeg ser på!) og så legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er superflink jeg! Mitt nye forbilde ihvertfall! :jepp:

I går spiste jeg en halv banan og ett eple og jeg truet i meg en og en halv imsdal.

Jeg er så sikker på at jeg hadde fått mer effekt dersom jeg hadde fått i meg mere vann, men jeg er ikke tørst og glemmer det bort!

I dag skal jeg drikke to flasker imsdal!

Heter du ikke margrete altså...? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei og takk for innlegg i min bok :)

Syns du er kjempeflink du også! Skal følge med her og la meg inspirere når jeg mangler motivasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er superflink jeg! Mitt nye forbilde ihvertfall! :jepp:

I går spiste jeg en halv banan og ett eple og jeg truet i meg en og en halv imsdal.

Jeg er så sikker på at jeg hadde fått mer effekt dersom jeg hadde fått i meg mere vann, men jeg er ikke tørst og glemmer det bort!

I dag skal jeg drikke to flasker imsdal!

Heter du ikke margrete altså...? :klo:

Heihei og takk for innlegg i min bok :)

Syns du er kjempeflink du også! Skal følge med her og la meg inspirere når jeg mangler motivasjon :)

Tror jeg har drukket nesten 2 liter vann i dag, og kvelden er fremdeles ung ;) Hvis du absolutt insisterer kan du få lov å kalle meg Margrete, men ikke forvent at jeg kommer løpende når du roper :lol:

Jeg er et ganske dårlig forbilde og motivator for tiden.. Men siden jeg ble inspirert av ingping så stod jeg opp kl 0600 i dag og "trente". Det var ikke tidlig nok, for jeg rakk bare 10 min med oppvarming på mølla, 10x6kgx3 på bicepscurl og arnoldpress og 30 sit-ups med 2,5kg vekt i armene. Dessuten var alt kjempe tungt!

Siden jeg handlet mat i går, så kjøpte jeg også fredags-/lørdagsgodt, og jeg hadde såå lyst til å spise det med en gang jeg kom hjem. Men jeg kastet det bakers, på øverste hylle i skapet, slik jeg ikke så det. Og jeg klarte faktisk å la være å spise noe som helst av det :biggrin:

Merker forresten jeg har blitt mer sulten i det siste. Håper og tror det er pga økt treningsmengde de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var din bok!

Vi er like høye :ler: Og jeg tror jeg veier 61-62, så jeg giddere i alle fall ikke å slanke meg!

Syns du er kjempeflink jeg! Hadde dødd av den tredemølletreninga i det tempoet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der var din bok!

Vi er like høye :ler: Og jeg tror jeg veier 61-62, så jeg giddere i alle fall ikke å slanke meg!

Syns du er kjempeflink jeg! Hadde dødd av den tredemølletreninga i det tempoet!

:rope: Margrethe!!!

Good helg! :klemmer:

Nei, jeg slanker meg ikke jeg heller. Bare strammer litt opp ;)

Jeg holdt nesten på å dø! Men satser på det går bedre etter hvert :)

Hmm, var det noen som sa noe? Jeg hørte ingenting :lur:

Goood helg til deg også 2ne2! :klemmer:

Aff, dette har vært den mest rævva uken på flere måneder, med tanke på trening! Skole hele helgen og i tillegg har jeg en A4 side med ting som skal gjennomføres, og som aldri blir noe kortere. Noe som kommer av at hver jeg gang jeg kan krysse ut noe, så kommer jeg på noe annet jeg må gjøre.. Men nå er det ikke lenge til jeg skal ut å reise! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av de siste to dagene har jeg brukt ikke mindre enn 28,5 time på skole.. Og jeg kan bare å glemme å få trent noe mer før jeg reiser :sukk:

Jeg skal til Pariiiiis, Smilla :biggrin: Gleder meg så sinnsykt til å se igjen kjæresten min! :rodmer: Og tror jeg skal få gått en god del, i tillegg til :sengekos: , hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...