Gå til innhold

Jill sin treningsdagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, Paris?! Misunneliiiiiiiiiig!! :D

Men dæven, så mye du har jobbet med skolearbeid i helgen! Glad det ikke er meg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :)

I dag er det litt lack of motivation her hos meg, så nå sitter jeg å leser hos dere for å få d :) Det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det var en god del timer skolearbeid...

Åh, Paris da! Hvor lenge er kjæresten der nede? :)

Åh, Paris?! Misunneliiiiiiiiiig!! :D

Men dæven, så mye du har jobbet med skolearbeid i helgen! Glad det ikke er meg ...

Så flink du er :)

I dag er det litt lack of motivation her hos meg, så nå sitter jeg å leser hos dere for å få d :) Det hjelper :)

Han er ikke der, vi skal bare reise dit ;) Men han kommer tilbake i slutten av juni. Så det skal bli godt :)

Ja, vi skulle absolutt bli ferdig med en oppgave, noe vi selvfølgelig ikke klarte.. Men det går greit å jobbe så mye, når jeg vet det bare er noen dager igjen til jeg får fri :hoppe:

Det er lite motivasjon å hente her cardigan, men satser på noen joggeturer når jeg skal hjem til mor, etter at jeg har vært i Paris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Daaa var ferien over og på to-tre uker har jeg kastet bort alt jeg har gjort etter jul..

Hadde det veldig kos på tur, og det ble en del trasking, men også mye god mat! Vi skulle opp i et kirketårn en dag, som så klart hadde laaang, trang trapp, og det endte med gangsperre i leggene i 2 dager :fnise:

Det ble ikke mindre god mat hjemme hos mor da jeg har feiret meg selv minst to dager. Så ble det en liten tur på fjellet og en jogge/gå/dra-tur med hund en annen dag. Skulle jo egentlig jogge hele veien, men det ble litt slitsomt når hunden plutselig skulle pisse eller lukte på noe..

Nå er jeg tilbake i leiligheten, men det varer ikke lenge. To hektiske dager så skal jeg avgårde i konfirmasjon. Iiik! Enda mere god mat!

Håper jeg rekker en joggetur i morgen, men har så sinnsykt mye skole jeg må få tatt igjen! :trist:

Sender deg en PM 2ne2! Jeg er så pyse :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening er aldri forgjeves! Det er nok mest innbilning som gjør at du føler du har ødelagt alt.

En skal jo kose seg på ferie og i festlige lag ;) Det er det og kose seg hver eneste dag som ikke er så bra :P

Så fort du kommer det ajour med skolearbeidet og setter i gang treningen igjen tenker jeg ikkd et er lenge før du er tilbake i samme formen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening er aldri forgjeves! Det er nok mest innbilning som gjør at du føler du har ødelagt alt.

En skal jo kose seg på ferie og i festlige lag ;) Det er det og kose seg hver eneste dag som ikke er så bra :P

Så fort du kommer det ajour med skolearbeidet og setter i gang treningen igjen tenker jeg ikkd et er lenge før du er tilbake i samme formen :)

Nei da, så lenge jeg kommer i gang igjen så går det vel greit :)

Føltes bra å komme tilbake til knekkebrød og egg hvertfall!

Ble så klart ikke noe joggetur i dag.. Og jeg som kjøpte meg nye joggesko i Paris og fikk ny trenings t-skjorte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver vi igjen!

Har fått meg pulsklokke, som skulle testes ut i dag. Etter 7 minutter jogging måtte jeg gå fordi jeg var så sliten. Så byttet jeg litt på å gå og jogge resten, men det ble mest gåing.. Presterte å få hold i siden i nedoverbakke :daane: Uansett, etter 15 min ser jeg at klokka ikke har målt den dritt! Skikkelig surt, og hadde det ikke vært for at det var så kaldt, så hadde jeg sikkert ikke giddet å jogge noe mer :tongue: Men så kom jeg hjem og da hadde den visst fått målt noe likevel.

Her kommer litt data:

Total tid: 38 min

Kalorier: 170

Fettkalorier: 24% (som jeg egentlig ikke vet hva er)

Gjennomsnittlig hjertefrekvens: 151

Maks hjertefrekvens: 172

Det var ikke store greiene å skryte av, men jeg er nå i gang igjen. I morgen blir det 12 timers skoledag, så da blir det neppe noe trening. Men torsdag får jeg prøve igjen. Det er virkelig på tide å få pumpet litt jern også! Og i helgen bør jeg vel grave sykkelen frem fra boden. Bare så synd den må vaskes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulsklokke er supert! Da jeg hadde halvmaratonambisjoner var den til kjempegod hjelp. Likte bedre å bruke Olympiatoppens pulssoner da, de har 5 soner i stedet for 3.

Skole & trening kan være vanskelig å kombinere, ja. Uff. Alltid noe man har dårlig samvittighet for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulsklokke er supert! Da jeg hadde halvmaratonambisjoner var den til kjempegod hjelp. Likte bedre å bruke Olympiatoppens pulssoner da, de har 5 soner i stedet for 3.

Skole & trening kan være vanskelig å kombinere, ja. Uff. Alltid noe man har dårlig samvittighet for...

Prøv å gjøre sensorene søkk-våte neste gang, det hjelper oftest på min klokke :)

Ja, håper jeg får noe ut av å bruke klokken :) Skal sjekke ut Olympiatoppens pulssoner, er ikke helt inni alt ennå, så det er sikkert mye jeg må lese meg opp på ;)

Neste gang skal den dynkes i vann, og så skal jeg sjekke at den funker før jeg løper :fnise:

Jeg hadde jo egentlig tenkt å trene i dag, men så dukket det opp noe, så vet ikke om jeg får tid likevel. Typisk at treningen blir prioritert til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man egentlig med pulsklokke? Er det kun for å finne ut hvor mye man har forbrent eller ser du på den underveis for så å sette opp tempo litt hvis du har for lav puls..? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal man egentlig med pulsklokke? Er det kun for å finne ut hvor mye man har forbrent eller ser du på den underveis for så å sette opp tempo litt hvis du har for lav puls..? :klo:

Jeg bruker den for å holde pulsen nede faktisk. Har en tendens til å ta litt for hardt i, selv om jeg ikke tror jeg gjør det selv (noe veldig mange gjør). Trener man for hardt i feil sone (er 3-5 stk) kommer man seg ikke videre, restitusjonen blir lengre, og man får ikke maks ut av treningen. Syns også det er fint å kunne sammenligne trening nå og om noen mnd frem i tid, og se faktisk fremgang ved at pulsen går ned i samme tempo, og at jeg klarer å løpe lengre.

Kunne ikke klart meg uten pulsklokke jeg :ler:

Edit: Jeg ser såvidt på kcal jeg, men er litt moro. Stoler ikke på den da!

Endret av Gina_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer! Jeg har en tendens til å starte for hardt jeg også. Alle som driver med løping har jo pulsklokke, så kanskje jeg rett og slett bare må notere meg opp en på ønskelisten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg kan svare på så mange spørsmål ang den klokken, så bare hør på Gina_ du 2ne2 ;) En kan jo lagre tid og puls fra gang til gang. Så da er det jo greit for å se fremgang kanskje :)

Og i dag SKAL jeg jogge selv om det ikke blir før kl 20 i kveld, og jeg går glippe av gullrekka :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt blir ofret når det er eksamensperiode skjønner du :fnise:

Huff ja, jeg husker ikke sist jeg så tv i mer enn en halvtime, drev med hobbyer, eller hadde god samvittighet for å sove lenge!

Når er du ferdig for sommeren? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pulsklokke lagrer øktene, så jeg får beskjed om (eventuell) fremgang for hver gang jeg er ute på løpetur (ikke at det har skjedd på en stund :fnise: )

Driver du bare med løping eller løfter du vekter også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...