Gå til innhold

Honningdagboka


honning

Anbefalte innlegg

Så bra at smukkeslutt gikk så fint! Vi slutta rett etter treårs dagen vi også, og det gikk akkurat sånn som hos dere.

Tror jeg kommer til å prøve å slutte tidigere med lillebror. Grudde sånn for at det skulle bli styr, så vi utsatte det og utsatte det. ;) Går fint uten, men hun bruker lengre tid på roe seg på kveldene.

Håper du får en velfortjent avslappende helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at smukkeslutt gikk så fint! Vi slutta rett etter treårs dagen vi også, og det gikk akkurat sånn som hos dere.

Tror jeg kommer til å prøve å slutte tidigere med lillebror. Grudde sånn for at det skulle bli styr, så vi utsatte det og utsatte det. ;) Går fint uten, men hun bruker lengre tid på roe seg på kveldene.

Håper du får en velfortjent avslappende helg!

Ja, vi hadde også trodd at suttsluttinga skulle ha blitt mye mer styr, spesielt siden vi kutta på begge to samtidig. Men vesla har jo omtrent takla det bedre enn storebror, og bruker ikke noe særs lenger tid på å roe seg om kvelden enn hun gjorde før tror jeg.

Har noen forresten sett noe så nydelig som dette? http://www.dagbladet.no/2013/11/16/nyheter/dbtv/babyspa/tvillinger/30356703/ :hjerte:

Da får jeg jo NESTEN lyst på en til jo :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vaskemaskin nr 2 satt på for dagen :fnise: Jeg satte på timer i går kveld for den første maskina da. I dag er den store vaske-sengetøy-dagen, det gjør jeg alt for skjelden.. Men nå er det på tide å bytte over til vinterdyner :-)

Har hatt ei dårlig natt i natt. Storebror kom inn i 3-tida og tok hele plassen min, og i kombinasjon av det og at mannen stakk på nachspiel etter konsert uten å si fra (og at jeg da blei sinna), så har det blitt lite/nesten ingen søvn etter kl 3 i natt. Mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sinna/småsur hele søndagen, men det har gått over :) Jeg skal jo på TUR i morgen! :hoppe:

Tung i hodet og klarer ikke å konsentrere meg på jobb, men nå har jeg bare en halvtime igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, pusilus :)

Nå sitter jeg på toget til Gardermoen. Hadde en knallstart på dagen og klarte å forsove meg. Jeg har enda ikke fått tatt igjen søvn etter helga, sleit med å sovne i går kveld/natt, og hadde på vekkerklokka klokka 03:45. Men så våkna jeg av megselv 04:25, 5 minutter før taxien til toget skulle komme! Jeg som hadde beregna til til å vaske og ordne håret og ha god tid. Det blei vel en 15 sekunders dusj i stedet.. Var ute av døra 10 minutter etter at jeg hadde våkna da, og det er kort vei til togstasjonen, så jeg rakk toget med god margin likevel ;)

Nå tør jeg ikke å sovne på toget :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, mayami!

Jeg koser meg masse på tur. Musicalen i går kveld var fantastisk, og vi såg faktisk dronninga av england kjørte forbi med politieskorte i går da vi sto i et lyskryss. Morro! Nå gjør vi oss klar for en ny dag med nye muligheter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hjemme igjen fra en koselig jentetur! Sto opp kl 3 i natt for å dra hjemover, og har bare fått duppa en halvtime i dag, så nå må jeg snart skynde meg i seng :)

Har shoppa en god del på turen, kunne virkelig ha kjøpt halve GAP i går :fnise: Har også fått julestemning, vært på kunstmuseum, tusla rundt, og ikke minst spist masse og fantastisk god mat! Maten var jo halve turen :nigo: Vi var flinke til å sjekke restauranter på tripadvisor på forhånd, og bestilte bord til noen restauranter på forhånd, og det var det virkelig verdt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det jenter :klem: Det gjør ekstra godt med tur når man er sliten før man drar ;)

Og da jeg skulle hente ungene i barnehagen på mandag, så hadde jeg ikke sett de siden tirsdag kveld forrige uke, og da blei jeg så glad for å se de at jeg sto og grein i barnehagen :sjenert::fnise: Virkelig utrolig godt å komme hjem igjen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på lørdagskvelden og ser på sydenturer :) Jeg burde egentlig ha gjort det av iver, og jeg gleder meg til å reise, men det er svigers som har invitert oss på tur, og mannen har sagt at jeg er så flink til å sjekke opp og ordne sånt, og jeg har ikke hatt tid til å se på det de siste ukene. Så nå er jeg bare nødt til å få det gjort, for de har jo lyst til å få bestilt.

Fordelen med å være den som sjekker opp, er jo å kunne påvirke litt i retningen som vi ønsker ;) Og så vet jeg litt hva søstrene til kjære også kunne tenke seg, så jeg prøver å tenke litt på alle. Fant et hotell nå med avreiseflyplass noenlunde nær oss (for å slippe Gardermoen), det er barnevennlig med sjørøverskip og sklier + spa-avdeling for de voksne, som vil passe for søstera til mannen og mannen som ikke har barn :) Men, da blir turen til et helt annet land enn hva svigermor (som betaler for turen) opprinnelig ønska å reise til. Så jeg kommer til å komme med forslag til dit hun ville dra (fra Gardermoen), og snike inn denne også, så får vi se hva hun bestemmer seg for ;)

Vel, jeg får vel fortsette, så kan jeg slappe av litt uten pc på lørdagskvelden også ;)

Endret av honning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar over at du skrev navnet på mannen din i forrige innlegg? :fnise: sånt holder jeg på å gjøre hele tiden og ;) spennende med sydentur da. Nå er det mange på kg som snakker om det. Sikkert mange som trenger noe å glede seg til nå som vinteren har startet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klar over at du skrev navnet på mannen din i forrige innlegg? :fnise: sånt holder jeg på å gjøre hele tiden og ;) spennende med sydentur da. Nå er det mange på kg som snakker om det. Sikkert mange som trenger noe å glede seg til nå som vinteren har startet

Haha! Takk for at du sa fra :nigo: Tror det er første gang jeg har lagt ut navn i dagboka, hihi ;)

Deilig å ha noe å glede seg til ja :)

Sydentur høres kjempefint ut - når drar vi? :fnise: Så snill svigermor du har!

I begynnelsen av juni, Mayami! Heng deg på ;):fnise:

Du skal jo ha stor mage du da *krysserfingrene*

I går ettermiddag dro vi til byen for å se julegrana bli tent. Det var vel ikke akkurat noen suksess... Storebror trodde at vi skulle inn et sted han, og ville absolutt ikke stå ute i mørket, så det blei litt grining. Han skjerpa seg litt da vi lova han sjokolade når vi kom hjem igjen :fnise: Tror ikke han er så glad i mørket den gutten der. Er jammen godt at vi har ei tøff lita jente som ikke er redd for noe som helst da :ler:
Sitter på jobb nå og sliter med å konsentrere meg og få gjort noe. Usj, godt det snart er lunsj, så klarer jeg kanskje å fokusere etter litt mat :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med konsentrasjon her også i dag - kanskje det hjelper med lunsj ja! ;) Satser på at jeg ikke er "flygedyktig" i begynnelsen av juni, men har ikke helt troen selv i dag... :sjenert:

Stakkars storebror - han hadde vel sett for seg hvordan det skulle bli! Ikke greit når det ikke stemmer med forventningene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at din konsentrasjon ikke er på topp for tida, Mayami! Det hjalp sånn bittelitt med lunsj hvertfall ;)

Det hjelper vel forresten ikke så veldig at storebror velja meg halv fem og ikke ville sove igjen. Så jeg har vært våken lenge nå. Og gjett hvem som sov på sofaen etter middag? Ikke meg hvertfall! I tillegg var det jeg som tok meg av en ekstremt trassete storebror i kveld, og klarte å roe han ned. Kjære fikk nok litt dårlig samvittighet, for han sendte meg i sofaen, rydda ferdig kjøkkenet og henta te til meg her nå ;) Jeg hadde egentlig tenkt å trene i kveld, men nå blei det seint og jeg fikk heller lyst til å legge meg tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...