Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor finnes det mørke mennesker i norge?

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Mørke mennesker i Norge sier at de kommer fra Afrika, eller eventuelt landet. Disse hvite menneskene som bor i Afrika, sier at de kommer fra Afrika...

Anonymous poster hash: adddc...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mørke mennesker i Norge sier at de kommer fra Afrika, eller eventuelt landet. Disse hvite menneskene som bor i Afrika, sier at de kommer fra Afrika...

Anonymous poster hash: adddc...cc7

Vi kommer alle fra Afrika. Sivilisasjonens vugge.

Anonymous poster hash: a45db...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørke mennesker i Norge sier at de kommer fra Afrika, eller eventuelt landet. Disse hvite menneskene som bor i Afrika, sier at de kommer fra Afrika...

Anonymous poster hash: adddc...cc7

Hvite afrikanere er etterkommere etter hvite europeere som underla seg områder i Afrika. Belgia for eksempel hadde kolonier der nede. Etterkommere etter disse kolonistene anser seg som afrikanske. På samme måte som etterkommere etter de norske utvandrerne i USA anser seg som amerikanske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke iPhone motta MMS?

Hvorfor er det ingen som svarer på dette innlegget men dem andres?

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

?

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke iPhone motta MMS?

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Har du skrudd av datatrafikk på telefonen? For å kunne mottat MMS må man tillate datatrafikk. Det holder ikke med kun WiFi. Så nå har jeg tenkt til å spørre hvorfor jeg må ha datatrafikk tilkoblet. Jeg kan jo gjøre alle andre internett-ting med bare WiFi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrudd av datatrafikk på telefonen? For å kunne mottat MMS må man tillate datatrafikk. Det holder ikke med kun WiFi. Så nå har jeg tenkt til å spørre hvorfor jeg må ha datatrafikk tilkoblet. Jeg kan jo gjøre alle andre internett-ting med bare WiFi.

Jeg sendte fix mms og dem sa at min iphone 5s kan ikke motta mms, sinsykt rart at en 2013 mobil ikke kan motta mms når telefoner jeg hadde i 2003 kunne...

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

?

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lag en egen tråd hvis du absolutt må ha svar på det da? Du har ikke krav på svar på spørsmål du stiller her.

Slutt å mas!

Anonymous poster hash: 7c1a6...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en egen tråd hvis du absolutt må ha svar på det da? Du har ikke krav på svar på spørsmål du stiller her.

Slutt å mas!

Anonymous poster hash: 7c1a6...b9f

Hvorfor svarer ikke du på spørsmålet da istedenfor å syte?

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarte jeg akkurat på en kommentar jeg selv skrev :klo: alle ab er jo like...



Anonymous poster hash: ef74c...e3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer ikke du på spørsmålet da istedenfor å syte?

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Fordi jeg ikke har noe svar på det. Og det interesserer meg ikke heller

Anonymous poster hash: 7c1a6...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke har noe svar på det. Og det interesserer meg ikke heller

Anonymous poster hash: 7c1a6...b9f

Hvorfor kommenterer du da?! dette er en tråd hvor man enten spør eller svarer, du har ikke gjort noen av delene

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Ryddet for personangrep,

ninuska_, adm

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarte jeg akkurat på en kommentar jeg selv skrev :klo: alle ab er jo like... Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Alle ab er ikke like.

Alle som går i burka ser ved første øyekast like ut, men ved nærmere ettersyn er også de forskjellige.

Kast ett blikk under teksten og ikke til venstre for teksten, da ser du iden til ab i tråden.

Anonymous poster hash: d10f7...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle ab er ikke like.

Alle som går i burka ser ved første øyekast like ut, men ved nærmere ettersyn er også de forskjellige.

Kast ett blikk under teksten og ikke til venstre for teksten, da ser du iden til ab i tråden.

Anonymous poster hash: d10f7...1e8

E vet, e bare tull lit ;)

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bak på medisineskene står det alltid at man skal svelge pillene med masse vann. Men når man er på sykehus får man bare en sånn halvfylt plastkopp som så vidt gir nok vann til en slurk.

Og hvorfor er gjerne sykehusmaten den elendigste som er mulig å finne? Er det ikke meningen at man skal bli frisk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor er gjerne sykehusmaten den elendigste som er mulig å finne? Er det ikke meningen at man skal bli frisk?

Det er meningen at man skal bli så lei av å være på sykehuset at man blir takknemlig for å kommen seg ut derifra. Enten ved å komme seg ut for egen maskin, eller bli båret ut.

Ikke gjøre som i den tråden der de nyter tilværelsen på psykiatrisk

fordi de sparer matpenger for hver dag de er innlagt.

Er det rart folk blir anorektiske?

Anonymous poster hash: d10f7...1e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor stikker katter ut tunga når de slapper av og koser seg?

Mine gjør det hvis de skal være sadistiske. Men er utrolig søtt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor er gjerne sykehusmaten den elendigste som er mulig å finne? Er det ikke meningen at man skal bli frisk?

Da hadde man kalt det friskehus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor virker ikke webcameraet mitt?

Det vet jeg neimen ikke.

Men jeg kan svare deg på hvorfor mitt ikke virker!

Hver eneste gang jeg satte den nye pcen på, møtte jeg meg selv i skjermen. Dette ble irriterende, så jeg fant en plasterlapp med pute på og satte over hele webcameraet.

Nå kommer det opp beskjed om at der er feil med cameraet.

Kan du ha et tilsvarende problem?

Anonymous poster hash: d10f7...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor andel av arbeidsstokken er fagorganisert? I mange tråder i karriere-forumet slenges det ut "kontakt fagforeningen din!". Jeg har aldri vært fagorganisert, og ikke mange jeg kjenner er det, så synes det er litt rart at så mange tar det som en selvfølge at alle andre er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...