Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

Men hva er squat racken

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Åja, det glemte jeg å svare på..Det er det treningsapparatet som mange bruker når de skal ta knebøy, altså squats. Du har kanskje sett de to tårnene eller hva jeg skal kalle dem, som er festet på hver side av vektstanga? Sånn at tårnene og stanga utgjør en H. Greia er at det da blir tryggere å løfte tuuuuuungt fordi du da ikke blir avhengig av hjelp om du ikke klarer å løfte stanga helt opp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter på flyet og så sier noen på høyttalerne "vi etterfyller drivstoff, vennligst ikke ha setebeltet på ........". Hvorfor kan man ikke ha setebeltet på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på flyet og så sier noen på høyttalerne "vi etterfyller drivstoff, vennligst ikke ha setebeltet på ........". Hvorfor kan man ikke ha setebeltet på da?

I fall flybensinen tar fyr og flyet må evakueres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan folk klarer å dytte en klementin oppi rumpa?

Det lurer jeg og på. Og hvordan de kan få en dildo til å forsvine samme plassen.

Anonymous poster hash: d10f7...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

I fall flybensinen tar fyr og flyet må evakueres.

Jammen det var jo betryggende å vite :overrasket:

...Kanskje en grunn til at de ikke forteller hvorfor i den informasjonen de gir da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På enkelte hoteller har de supersmå glass til frokosten, kanskje nok til en slurk drikke. Hva er greia? Drikker man ikke væske til frokosten i de landene, er det en måte å spare penger på, eller er det en annen grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Hvorfor sliter man med søvn noen ganger? Gjerne flere dager i strekk også. Det er jo bare slemt.

Endret av Nosoul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det en S i ordet lespe? Det er jo bare dårlig gjort :laugh:

Det er rr i skarre også, så der har du den!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det en S i ordet lespe? Det er jo bare dårlig gjort :laugh:

Sikkert av samme grunn som ordet dysleksi. XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sliter man med søvn noen ganger? Gjerne flere dager i strekk også. Det er jo bare slemt.

Interessant nok kan det faktum at du er skikkelig sliten føre til at du ikke får sove.

Mye psykisk stress, for lite fysisk aktivitet, for mye fysisk aktivitet (i forhold til vanlig aktivitet i enkeltindividets tilfelle), for mye mat og drikke, for lite mat og drikke, mat eller drikke på feil tidspunkt, tankespinn når man legger seg pga mye å tenke på, for varmt eller for kaldt på soverommet, sykdom og også flere andre eksterne faktorer.

På toppen av det hele er det hele også svært individuelt, så det kommer alltid an på så utrolig mye forskjellig hva det faktisk er som gjør at du ikke finner roen til å sove ordentlig flere dager i strekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert av samme grunn som ordet dysleksi. XD

Eller : Hippopotomonstrosesquippedaliofobi (hippopotomonstrosesquippedaliophobia) er angst for lange ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fall flybensinen tar fyr og flyet må evakueres.

Av samme grunn skal alle mobiler og andre dippe dutter slås helt av.

Anonymous poster hash: d10f7...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På enkelte hoteller har de supersmå glass til frokosten, kanskje nok til en slurk drikke. Hva er greia? Drikker man ikke væske til frokosten i de landene, er det en måte å spare penger på, eller er det en annen grunn?

gjestene trenger trim.

Anonymous poster hash: d10f7...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på noe som jeg ikke har orket å google......

Kokosnøtter vokser på palmene, er kokosnøtta da frøet til palmen? altså hvis de planter en kokosnøtt i jorda så vil det vokse en palme?

Tenkte på dette før jeg la meg i går, rare ting man skal lure på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er ikke noe jeg akkurat bryr meg om men når slutta dem med tv 2 junior? La merke til det nå at dem ikke har det lenger, urettferdig mot barna



Anonymous poster hash: ef74c...e3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt sprøtt at et bittelite frø, pluss sol og vann kan bli til store planter med masse frukt. Som man kan spise og smaker helt annerledes enn frøet pluss vann. Det er jo sånn som om 1+2+3 skulle blitt 35 544 689. Så jeg lurer på hvordan det er mulig. Men forstår egentlig ikke svaret, så jeg får bare fortsette å lure.

Bak på medisineskene står det alltid at man skal svelge pillene med masse vann. Men når man er på sykehus får man bare en sånn halvfylt plastkopp som så vidt gir nok vann til en slurk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...