Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kall meg gjerne barnehagetante, gjør meg ikke en døyt. Nå skal det sies at jeg ikke er pedagog, tror det er de som har det største problemet med det.

Anonymous poster hash: 8c792...880

Hm, ja, for leste innlegget til pappahjertet, og kan ikke skjønne hva som er galt med det :P og ble fryktelig nysgjerrig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor føler man sult?

Jeg pleier å kalle det sterk matlyst! Men ja, det er vel for å huske å spise det da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

For mye oppvask på kjøkkenet :laugh:

Ho blei forvandla til ho Grugde dama med eit ordentlig pedo-blikk og ein stor kjøkkenkniv i handa, seriøst creepy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.youtube.com/watch?v=dQWv9KpDWEg

Er dette klippet faktisk fra 1945? Det ser ikke ut som det er så gammelt, det ser mer ut som noe dem lagde på 70 taller eller 80 tallet

Dette var vel i såfall helt sikkert sort/hvitt film i utgangspunktet, hvor farger er lagt på i etterkant vil jeg tro. Men det skal påpekes at jeg har fint lite peil på akkurat dette med film og fotografi.

* Tja, jeg leser et sted at det var ikke uvanlig for militæret (i usa) å benytte fargefilm. Slik at man angivelig gjorde om til sort hvitt for publisering, til media o.l.

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vel i såfall helt sikkert sort/hvitt film i utgangspunktet, hvor farger er lagt på i etterkant vil jeg tro. Men det skal påpekes at jeg har fint lite peil på akkurat dette med film og fotografi.

Oi, rart og tenke på at dette er 70 år siden. Det betyr jo at den unge dama må være snart 90 O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanlig er nøtteallergi av typen "kan ikke se en nøtt uten å få anfall"? Jeg er glad i sånne små poser med nøtteblandinger og spiser dem gjerne på toget på veien hjem. Utgjør jeg en fare for liv og helse til de rundt meg? Eller er det såpass sjeldent at det ikke er noe å tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har SunflowerPenguin slettet seg? :(:(



Anonymous poster hash: 34e09...c6c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har SunflowerPenguin slettet seg? :(:(

Anonymous poster hash: 34e09...c6c

Fordi hun ville det

Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor finner jeg ikke noe på Youtube om beleiringen av Leningrad og hvordan 1,1 millinoner sultet ihjel, . (ikke bare film som viser tanks, bomber og krig) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor finner jeg ikke noe på Youtube om beleiringen av Leningrad og hvordan 1,1 millinoner sultet ihjel, . (ikke bare film som viser tanks, bomber og krig) ?

Prøve ulike søkeord, som siege leningrad, som en begynnelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanlig er nøtteallergi av typen "kan ikke se en nøtt uten å få anfall"? Jeg er glad i sånne små poser med nøtteblandinger og spiser dem gjerne på toget på veien hjem. Utgjør jeg en fare for liv og helse til de rundt meg? Eller er det såpass sjeldent at det ikke er noe å tenke på?

Ikke skjeldnere enn at Ari Behn har nøtteallergi.

Og Hans Olav lahlum? Vet ikke om navnet er skrevet riktig?

De fleste vet hva de skal passe seg for og er på vakt, klare til å stikke av når de ser du finner nøtteposen frem.

Anonymous poster hash: d10f7...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun ville det Anonymous poster hash: ef74c...e3a

Hun har gjenoppstått!

Anonymous poster hash: d10f7...1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt forvirret over antall innlegg AB har. I en tråd jeg fant i stad var antall innlegg 2076260 gjennom hele tråden, det økte altså ikke, selv om det kom flere innlegg fra en eller flere som skrev under AB. Den brukeren som skriver over meg her, der står det 2076264.

Hvordan er det dette funker? Øker det, eller øker det ikke? Og øker det pr innlegg, eller er det tilfeldig øking eller henger det samme med om det er en bruke som skriver flere innlegg i en tråd feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...